Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Piekna linia – Motoshow 2015
    Motoshow 2015
    12 kwietnia 2015, 12:52 przez Aslan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E24 635CSI 1985 – Piękna linia nadwozia,mocny 3,5l silnik o mocy 218KM oraz felgi BBS RC tworzą piękną całość.
    Piękna linia nadwozia,mocny 3,5l silnik o mocy 218KM oraz felgi BBS RC tworzą piękną całość.
    Lamborghini Aventador – I jego piękna linia.
    I jego piękna linia.
    Audi TT Sportback – Pięciodrzwiowa linia nadwozia i cztery fotele wewnątrz! Tak, to nadal Audi TT, tyle, że w zupełnie nowej wersji nadwoziowej - Sportback.
    Pięciodrzwiowa linia nadwozia i cztery fotele wewnątrz! Tak, to nadal Audi TT, tyle, że w zupełnie nowej wersji nadwoziowej - Sportback.
    Łada Niva Sedan – Pionierskie połączenie dzielnego w terenie SUV'a, oraz pakownego sedana, w dodatku dwudrzwiowego, a więc całość podchodzi także pod definicję coupe. Uwagę zwraca elegancka i dynamiczna zarazem sylwetka, tak charakterystyczna dla nowoczesnej Nivy, w którą idealnie wkomponowano zupełnie nową tylną część nadwozia. Dzięki temu linia jest płynna, a tył nie sprawia wrażenia doczepionego na siłę. Uwagę zwracają również zupełnie nowe lampy oraz zderzak. Wygląda na to, że Rosjanie odkryli kolejną niszę, a konkurencja została daleko w tyle. Panie i panowie, nowy crossover Łady -model Niva CS (coupe-sedan)!
    Pionierskie połączenie dzielnego w terenie SUV'a, oraz pakownego sedana, w dodatku dwudrzwiowego, a więc całość podchodzi także pod definicję coupe. Uwagę zwraca elegancka i dynamiczna zarazem sylwetka, tak charakterystyczna dla nowoczesnej Nivy, w którą idealnie wkomponowano zupełnie nową tylną część nadwozia. Dzięki temu linia jest płynna, a tył nie sprawia wrażenia doczepionego na siłę. Uwagę zwracają również zupełnie nowe lampy oraz zderzak. Wygląda na to, że Rosjanie odkryli kolejną niszę, a konkurencja została daleko w tyle. Panie i panowie, nowy crossover Łady -model Niva CS (coupe-sedan)!
    20 września 2014, 16:29 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Calibra – Coupe Opla, które właśnie skończyło 25 lat. Nawet dziś linia tego auta przyciąga uwagę i dalej plasuje się w czołówce najbardziej aerodynamicznych projektów (Cx=0,26). W latach swojej młodości Calibra przyciągała do siebie ciekawym wyglądem, oraz przystępną ceną, by później, na początku XXI wieku stać się pośmiewiskiem i stereotypowym autem buraka za sprawą egzemplarzy masowo sprowadzanych, a następnie "tuningowanych" w Polsce (zresztą nie tylko u nas). Dziś Calibra staje się powoli klasykiem, a znaleźć zadbany egzemplarz bez "upiększeń" wizualnych jest już dosyć trudno. Ja osobiście życzę "Cali" zasłużonej emerytury, która nie będzie mijała pod znakiem "lambo doors" i "lexus look", a także odejścia w zapomnienie takiego wizerunku modelu. Sto lat!
    Coupe Opla, które właśnie skończyło 25 lat. Nawet dziś linia tego auta przyciąga uwagę i dalej plasuje się w czołówce najbardziej aerodynamicznych projektów (Cx=0,26). W latach swojej młodości Calibra przyciągała do siebie ciekawym wyglądem, oraz przystępną ceną, by później, na początku XXI wieku stać się pośmiewiskiem i stereotypowym autem buraka za sprawą egzemplarzy masowo sprowadzanych, a następnie "tuningowanych" w Polsce (zresztą nie tylko u nas). Dziś Calibra staje się powoli klasykiem, a znaleźć zadbany egzemplarz bez "upiększeń" wizualnych jest już dosyć trudno. Ja osobiście życzę "Cali" zasłużonej emerytury, która nie będzie mijała pod znakiem "lambo doors" i "lexus look", a także odejścia w zapomnienie takiego wizerunku modelu. Sto lat!
    15 września 2014, 17:01 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    BMW 7 E32 – Piękna linia, takie już nie wrócą...
    Piękna linia, takie już nie wrócą...
    11 września 2014, 19:46 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)