Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Audi R8 LMX – pierwszym samochód z laserowymi światłami! – Audi wprowadza rewolucyjny system oświetlenia laserowego. Pierwszym samochodem seryjnie produkowanym wyposażonym w tego typu reflektory będzie Audi R8 w specjalnej odmianie LMX.

Lampy w zawierać będą połączenie dwóch technologi – diodowej i laserowej. W każdej lampie przedniej znajduje się moduł zawierający cztery silne diody laserowe. Ich średnica to zaledwie 300 mikrometrów. Generują niebieskie światło o długości fali 450 nm, które następne przepuszczane jest przez konwerter fosforowy i zmienia się w białe światło o temperaturze barwy 5500 kelwinów, idealnej dla ludzkiego oka.

Zasięg nowatorskiego zestawu świateł drogowych jest dwa razy większy niż ten generowany przez reflektory diodowe. Oświetlenie laserowe aktywuje się dopiero po przekroczeniu 60 km/h i stanowi uzupełnienie oświetlenia LED. Aby nie oślepiać innych uczestników ruchu zestaw czujników odpowiednio dostosowuje długość i intensywność wiązki światła.
    Audi wprowadza rewolucyjny system oświetlenia laserowego. Pierwszym samochodem seryjnie produkowanym wyposażonym w tego typu reflektory będzie Audi R8 w specjalnej odmianie LMX.

    Lampy w zawierać będą połączenie dwóch technologi – diodowej i laserowej. W każdej lampie przedniej znajduje się moduł zawierający cztery silne diody laserowe. Ich średnica to zaledwie 300 mikrometrów. Generują niebieskie światło o długości fali 450 nm, które następne przepuszczane jest przez konwerter fosforowy i zmienia się w białe światło o temperaturze barwy 5500 kelwinów, idealnej dla ludzkiego oka.

    Zasięg nowatorskiego zestawu świateł drogowych jest dwa razy większy niż ten generowany przez reflektory diodowe. Oświetlenie laserowe aktywuje się dopiero po przekroczeniu 60 km/h i stanowi uzupełnienie oświetlenia LED. Aby nie oślepiać innych uczestników ruchu zestaw czujników odpowiednio dostosowuje długość i intensywność wiązki światła.
    Passat B3 1988r – Passat B3
Zmiany jakie dokonałem
silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
Gleba : -80mm
Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
Oraz
Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    Passat B3
    Zmiany jakie dokonałem
    silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
    Gleba : -80mm
    Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
    Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
    Oraz
    Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

    Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jak wszyscy to i ja – Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

    Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

    Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

    Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

    Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

    Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    31 marca 2014, 10:57 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Zdjęcia i obróbka: własne (materiosdragonius.deviantart.com)

    Czyżby nowy ciekawy trend w stylu Stance?
    17 marca 2014, 20:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Koncept nowego Maserati LaMaserati – "Tak może wyglądać następca wyścigowego modelu Maserati MC12: oto szalony koncept o nazwie LaMaserati.

W 2004 roku do produkcji trafiło Maserati MC12, dla którego podstawą było Ferrari Enzo. Niestety nie doczekaliśmy się jeszcze samochodu, który godnie mógłby zastąpić ten pojazd, aż do tej pory. Absolwent studiów projektowych na Staffordshire University, Mark Hostler zaproponował własnego następcę modelu MC12.

Samochód bazuje na ekskluzywnym LaFerrari, co sugeruje nawet nazwa LaMaserati. Model ma bardzo futurystyczną sylwetkę, w której odznaczają się groźnie wyglądające przednie reflektory LED-owe, kosmiczne lusterka oraz duże zabudowane koła. Gdyby Maserati zdecydowało się stworzyć ten model, byłby napędzany za pomocą 6,3 litrowej jednostki V12.

Być może jeszcze kilka lat temu, tak szalony model nie miałby sensu, ale widząc, co proponują obecnie projektanci, LaMaserati jest jak najbardziej na czasie."
    "Tak może wyglądać następca wyścigowego modelu Maserati MC12: oto szalony koncept o nazwie LaMaserati.

    W 2004 roku do produkcji trafiło Maserati MC12, dla którego podstawą było Ferrari Enzo. Niestety nie doczekaliśmy się jeszcze samochodu, który godnie mógłby zastąpić ten pojazd, aż do tej pory. Absolwent studiów projektowych na Staffordshire University, Mark Hostler zaproponował własnego następcę modelu MC12.

    Samochód bazuje na ekskluzywnym LaFerrari, co sugeruje nawet nazwa LaMaserati. Model ma bardzo futurystyczną sylwetkę, w której odznaczają się groźnie wyglądające przednie reflektory LED-owe, kosmiczne lusterka oraz duże zabudowane koła. Gdyby Maserati zdecydowało się stworzyć ten model, byłby napędzany za pomocą 6,3 litrowej jednostki V12.

    Być może jeszcze kilka lat temu, tak szalony model nie miałby sensu, ale widząc, co proponują obecnie projektanci, LaMaserati jest jak najbardziej na czasie."
    Tak wygląda nowe Audi S3 Cabriolet – Pod maską znajduje się standardowa jednostka znana z innych odmian S3 – 2.0 TFSI. Jest to turbodoładowany silnik benzynowy rozwijający 300 KM. Moc maksymalna jest osiągana pomiędzy 5500, a 6200 obr./min. Moment obrotowy to 380 Nm i jest dostępny już od 1800 do 5500 obr./min.

W wyposażeniu opcjonalnym producent oferuje m.in. ogrzewanie strefy głowy przy przednich siedzeniach, co z pewnością umili letnie, wieczorne wycieczki bez dachu. W ofercie dostępne są także przednie reflektory LED, czy – cokolwiek to znaczy – komfortowy kluczyk. Dokupić można również lepszą nawigację z 7-calowym panelem dotykowym i wbudowanym modułem internetowym LTE. Gdy lubimy muzykę możemy też zdecydować się na 13-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen.

Z pozostałych gadżetów w S3 znajdziemy aktywny tempomat dostosowujący naszą prędkość do pojazdu poprzedzającego. Jest też system rekomendacji przerw podczas jazdy (!), asystent pilnujący by trzymać się właściwego pasa, automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych z wykorzystaniem kamery, czy asystent parkowania. Samochód ma trafić do salonów w lecie tego roku.
    Pod maską znajduje się standardowa jednostka znana z innych odmian S3 – 2.0 TFSI. Jest to turbodoładowany silnik benzynowy rozwijający 300 KM. Moc maksymalna jest osiągana pomiędzy 5500, a 6200 obr./min. Moment obrotowy to 380 Nm i jest dostępny już od 1800 do 5500 obr./min.

    W wyposażeniu opcjonalnym producent oferuje m.in. ogrzewanie strefy głowy przy przednich siedzeniach, co z pewnością umili letnie, wieczorne wycieczki bez dachu. W ofercie dostępne są także przednie reflektory LED, czy – cokolwiek to znaczy – komfortowy kluczyk. Dokupić można również lepszą nawigację z 7-calowym panelem dotykowym i wbudowanym modułem internetowym LTE. Gdy lubimy muzykę możemy też zdecydować się na 13-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen.

    Z pozostałych gadżetów w S3 znajdziemy aktywny tempomat dostosowujący naszą prędkość do pojazdu poprzedzającego. Jest też system rekomendacji przerw podczas jazdy (!), asystent pilnujący by trzymać się właściwego pasa, automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych z wykorzystaniem kamery, czy asystent parkowania. Samochód ma trafić do salonów w lecie tego roku.
    27 stycznia 2014, 21:16 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Zabaw z ledowaniem ciąg dalszy – Diody białe ciepłe - Passat B5 kolegi. Ledowałem go 3 dni - 2 dni zajęła produkcja lampek i w kolejnym dniu 6 godzin montaż wszystkiego w aucie (dodatkowo wycinaliśmy dziury w klapie, bo robił sobie oświetlenie przestrzeni za bagażnikiem). Był zadowolony z efektu. Róbcie sobie sami lampki LED - to nie jest trudne - a jak kupicie dobre markowe diody to będą i jasne i trwałe. Do auta weszło 87 diod led. Była zabawa, ale się udało.
    Diody białe ciepłe - Passat B5 kolegi. Ledowałem go 3 dni - 2 dni zajęła produkcja lampek i w kolejnym dniu 6 godzin montaż wszystkiego w aucie (dodatkowo wycinaliśmy dziury w klapie, bo robił sobie oświetlenie przestrzeni za bagażnikiem). Był zadowolony z efektu. Róbcie sobie sami lampki LED - to nie jest trudne - a jak kupicie dobre markowe diody to będą i jasne i trwałe. Do auta weszło 87 diod led. Była zabawa, ale się udało.
    28 grudnia 2013, 19:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Postojówki LED –
    18 grudnia 2013, 23:18 przez krzysiekb36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj