Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.
    2 marca 2015, 19:40 przez miniu081 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    Skradziono 10/11.02.2015 ! – Witam, 
W nocy z 10 na 11 lutego skradziono BMW 7er e65 ze zdjęć powyżej!
Cechy charakterystyczne:
Głęboko czarne felgi M-Power,
Całość obniżona,
3.0D z zmodzone na 300KM, co słychać i można zauważyć,
Naklejki przed drzwiami "chromfelgen" w kształcie herbu,
Oświetlenie biały LED, wszędzie, 
Mocne i białe podświetlanie tablicy <SHL II 9>
Czarne nerki.

Wyposażenie wewnętrzne - pełne, czarne z wszechobecnymi LED'ami białymi zimnymi.

Skradziona w miejscowości Suhl, o 5 widziana bez tablic w Oberhof i później na autostradzie w kierunku Polski, prawdopodobnie przez Erfurt, Drezden Gorlitz, Zgorzelec i zapewne na Wrocław.

Bardzo proszę o udostępnianie i zainteresowanie, obserwowanie allegro i giełd samochodowych/ z częściami.

W samochodzie były dokumenty, łącznie z Briefem dużym, więc proszę zwracać uwagę podczas kupna... kto wie...

Nagroda za znalezienie dziupli/samochodu około 1000Euro.
    Witam,
    W nocy z 10 na 11 lutego skradziono BMW 7er e65 ze zdjęć powyżej!
    Cechy charakterystyczne:
    Głęboko czarne felgi M-Power,
    Całość obniżona,
    3.0D z zmodzone na 300KM, co słychać i można zauważyć,
    Naklejki przed drzwiami "chromfelgen" w kształcie herbu,
    Oświetlenie biały LED, wszędzie,
    Mocne i białe podświetlanie tablicy <SHL II 9>
    Czarne nerki.

    Wyposażenie wewnętrzne - pełne, czarne z wszechobecnymi LED'ami białymi zimnymi.

    Skradziona w miejscowości Suhl, o 5 widziana bez tablic w Oberhof i później na autostradzie w kierunku Polski, prawdopodobnie przez Erfurt, Drezden Gorlitz, Zgorzelec i zapewne na Wrocław.

    Bardzo proszę o udostępnianie i zainteresowanie, obserwowanie allegro i giełd samochodowych/ z częściami.

    W samochodzie były dokumenty, łącznie z Briefem dużym, więc proszę zwracać uwagę podczas kupna... kto wie...

    Nagroda za znalezienie dziupli/samochodu około 1000Euro.
    11 lutego 2015, 20:47 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Źródło:

    własne

    Driftokokpit BMW e36 by Pyle – Efekt końcowy driftokokpitu na bazie logitecha g27. Monitor BenQ Led 24 cale. Hydrołapa ze zbiorniczkiem zalana olejem hamulcowym. Zapraszam na Fanpage link w źródle.
    Efekt końcowy driftokokpitu na bazie logitecha g27. Monitor BenQ Led 24 cale. Hydrołapa ze zbiorniczkiem zalana olejem hamulcowym. Zapraszam na Fanpage link w źródle.
    Eska dostala nowe oczy... – Lampy wróciły z przerobienia, jestem mega zadowolony. W halogeny wleciały led H7 do jazdy dziennej i najważniejsze Pl blachy.
    Lampy wróciły z przerobienia, jestem mega zadowolony. W halogeny wleciały led H7 do jazdy dziennej i najważniejsze Pl blachy.
    23 listopada 2014, 20:10 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Przerabiamy lampy – Esa bez oczu... Przy okazji małe sprzątanie i czyszczenie. Lampy pojechały na przerobienie na Bi-xenon. I w halogeny wlecą H7 led do jazdy dziennej. Będę palił komary z metra coś czuję...
    Esa bez oczu... Przy okazji małe sprzątanie i czyszczenie. Lampy pojechały na przerobienie na Bi-xenon. I w halogeny wlecą H7 led do jazdy dziennej. Będę palił komary z metra coś czuję...
    MB 124 E300 – Podświetlenie tablicy typu LED szkoda, że zdjęcie nie odzwierciedla jak wygląda na żywo.
    Podświetlenie tablicy typu LED szkoda, że zdjęcie nie odzwierciedla jak wygląda na żywo.
    20 września 2014, 21:27 przez lolek1251122 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne (lolek1251122)

    Pierwszy prawilny kamper – pod maską 7.2 litra, 326 KM i 1300 Nm – Jeżeli planujesz przyszłoroczne wakacje, załóż dobrze oprocentowaną lokatę i odkładaj na Mercedesa Zetros. Auto ma narożną sofę, kuchnię, podwójne łóżko, łazienkę z prysznicem, toaletę, telewizor LED, nagłośnienie Bose, antenę satelitarną i Internet. A wszystko zostało wykończone drewnem klonowym.
    Jeżeli planujesz przyszłoroczne wakacje, załóż dobrze oprocentowaną lokatę i odkładaj na Mercedesa Zetros. Auto ma narożną sofę, kuchnię, podwójne łóżko, łazienkę z prysznicem, toaletę, telewizor LED, nagłośnienie Bose, antenę satelitarną i Internet. A wszystko zostało wykończone drewnem klonowym.
    7 września 2014, 20:54 przez ~artix | Do ulubionych | Skomentuj (9)