Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Yamaha Mt 07 NOWOŚĆ – To typowy street fighter. Za emocje odpowiadał będzie zupełnie nowy silnik. Jest to dwucylindrowa rzędówka o pojemności 689cm3. Spośród pozostałych cech to dwustronny, asymetryczny wahacz, opona tylna o szerokości 180 mm, czy tarcze hamulcowe typu wave, na których z przodu (śr. 282 mm) pracują 4-tłoczkowe zaciski. Zawieszenie to klasyczny widelec o śr. 41 mm oraz montowany poziomo, regulowany amortyzator tylny. 10-szprychowe koła pochodzą z MT-09. Zegary, jak i tylne światło, są wykonane w technologii LED. MT-07 z płynami waży 179 kg.
Szykuje się fajna zabawka
    To typowy street fighter. Za emocje odpowiadał będzie zupełnie nowy silnik. Jest to dwucylindrowa rzędówka o pojemności 689cm3. Spośród pozostałych cech to dwustronny, asymetryczny wahacz, opona tylna o szerokości 180 mm, czy tarcze hamulcowe typu wave, na których z przodu (śr. 282 mm) pracują 4-tłoczkowe zaciski. Zawieszenie to klasyczny widelec o śr. 41 mm oraz montowany poziomo, regulowany amortyzator tylny. 10-szprychowe koła pochodzą z MT-09. Zegary, jak i tylne światło, są wykonane w technologii LED. MT-07 z płynami waży 179 kg.
    Szykuje się fajna zabawka
    5 listopada 2013, 12:25 przez Makabrycy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLS AMG Roadster od MEC Design – Niemiecki MEC Design prezentował już jakiś czas temu pakiet dedykowany Mercedesowi SLS AMG Coupe. Dziś firma przedstawiła propozycję dla właścicieli SLS AMG Roadster; zmiany obejmują modyfikacje zewnętrzne oraz wewnętrzne, bez jakiejkolwiek ingerencji w jednostkę napędową V8.
Pakiet składa się z nowego przedniego zderzaka z włóknem węglowym, reflektorów LED, tylnego dyfuzora, nowych progów oraz 20- i 21-calowych kół, na które nałożono opony o rozmiarze 275/30 z przodu i 295/25 z tyłu. Wnętrze otrzymało skórzaną sportową kierownicę i wiele elementów wykonanych z alkantary i włókna węglowego.
Jeśli chodzi o mechanikę, MEC Design pokusił się jedynie o montaż sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej i sportowych sprężyn.
    Niemiecki MEC Design prezentował już jakiś czas temu pakiet dedykowany Mercedesowi SLS AMG Coupe. Dziś firma przedstawiła propozycję dla właścicieli SLS AMG Roadster; zmiany obejmują modyfikacje zewnętrzne oraz wewnętrzne, bez jakiejkolwiek ingerencji w jednostkę napędową V8.
    Pakiet składa się z nowego przedniego zderzaka z włóknem węglowym, reflektorów LED, tylnego dyfuzora, nowych progów oraz 20- i 21-calowych kół, na które nałożono opony o rozmiarze 275/30 z przodu i 295/25 z tyłu. Wnętrze otrzymało skórzaną sportową kierownicę i wiele elementów wykonanych z alkantary i włókna węglowego.
    Jeśli chodzi o mechanikę, MEC Design pokusił się jedynie o montaż sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej i sportowych sprężyn.
    20 sierpnia 2013, 0:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kawasaki Ninja 250R Monster Energy – Sporo pracy, oszczędności i serca włożone, ale efekt to wynagradza. Podoba się? 
2009r, układ wydechowy LeoVince, filtr K&N, czarna szybka PUIG, crash pady Valter, okleina i tankpad Monster Energy, nowe świece NGK, ranty felg oklejone paskami Kawasaki na zielono, podświetlenie blachy LED.
    Sporo pracy, oszczędności i serca włożone, ale efekt to wynagradza. Podoba się?
    2009r, układ wydechowy LeoVince, filtr K&N, czarna szybka PUIG, crash pady Valter, okleina i tankpad Monster Energy, nowe świece NGK, ranty felg oklejone paskami Kawasaki na zielono, podświetlenie blachy LED.
    9 lipca 2013, 11:33 przez CzornyZG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Veno Automotive – Samochód, który wygląda jakby został skradziony z parkingu kolejnej części Batmana, to najnowszy pojazd firmy Veno Automotive SA. Samo jego agresywne spojrzenie powoduje ciarki, ale ze względu na osiągi samochodu będzie można się zachwycać głównie unikalnym designem tylnej części wraz z pięknie świecącymi światłami w całości wykonanymi w technologii LED.Nadwozie o dynamicznych, ostrych, wręcz agresywnych liniach wyraźnie wskazujące na ogromne możliwości sportowe przywodzi na myśl także niewidzialne dla radarów samoloty stealth. Auto jest dostępne w 2 wersjach, jako roadster z odkrytym dachem oraz jako coupé. Moce rzędu 350-700 KM i prędkość maksymalna wynosząca 300-330 km/h w zależności od wersji gwarantują pełne spektrum emocji. Auto, jak każdy rasowy bolid, posiada jedynie system ABS. Wnętrze w niczym nie przypomina ascetycznych wnętrz innych samochodów tego typu. Wszystkie elementy wykonane są ze skóry najwyższej jakości, delikatnie połyskującego aluminium i karbonu.Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce taki samochód będzie można zobaczyć na drogach ponieważ pierwsza sztuka jest na ukończeniu. W produkcji znajdzie sie zaledwie 50 sztuk tego samochodu - każda z tabliczką prezentującą numerem seryjny pojazdu. Zainteresowanych zakupem zapraszamy na www.venoautomotive.com. Ceny netto od 350 tysięcy PLN.
    Samochód, który wygląda jakby został skradziony z parkingu kolejnej części Batmana, to najnowszy pojazd firmy Veno Automotive SA. Samo jego agresywne spojrzenie powoduje ciarki, ale ze względu na osiągi samochodu będzie można się zachwycać głównie unikalnym designem tylnej części wraz z pięknie świecącymi światłami w całości wykonanymi w technologii LED.Nadwozie o dynamicznych, ostrych, wręcz agresywnych liniach wyraźnie wskazujące na ogromne możliwości sportowe przywodzi na myśl także niewidzialne dla radarów samoloty stealth. Auto jest dostępne w 2 wersjach, jako roadster z odkrytym dachem oraz jako coupé. Moce rzędu 350-700 KM i prędkość maksymalna wynosząca 300-330 km/h w zależności od wersji gwarantują pełne spektrum emocji. Auto, jak każdy rasowy bolid, posiada jedynie system ABS. Wnętrze w niczym nie przypomina ascetycznych wnętrz innych samochodów tego typu. Wszystkie elementy wykonane są ze skóry najwyższej jakości, delikatnie połyskującego aluminium i karbonu.Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce taki samochód będzie można zobaczyć na drogach ponieważ pierwsza sztuka jest na ukończeniu. W produkcji znajdzie sie zaledwie 50 sztuk tego samochodu - każda z tabliczką prezentującą numerem seryjny pojazdu. Zainteresowanych zakupem zapraszamy na www.venoautomotive.com. Ceny netto od 350 tysięcy PLN.
    22 maja 2013, 18:39 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moja Audi-ca A6 C5 AVANT 1.9 TDI – Buda- A6 C5 AVANT
Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
Opony- 215/35/19
Inne mody:
-CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
-ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
-DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
-LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
-RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
-MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
-REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
-REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
-DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU 
-ZAWIESZENIE GWINTOWANE
-TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
-PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
-HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE 
-DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
-SKÓRZANE FOTELE

PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    Buda- A6 C5 AVANT
    Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
    Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
    Opony- 215/35/19
    Inne mody:
    -CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
    -ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
    -DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
    -LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
    -RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
    -MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
    -REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
    -REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
    -DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU
    -ZAWIESZENIE GWINTOWANE
    -TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
    -PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
    -HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE
    -DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
    -SKÓRZANE FOTELE

    PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    15 maja 2013, 21:47 przez ~Slazok16 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Land Rover Defender od Kahn Design – Umiar jest kluczem do sukcesu przy tuningu kultowych samochodów. To właśnie umiar kierował poczynaniami tunera Kahn Design przy tworzeniu Land Rovera Defendera. Defender zmieniony przez Khan bazuje na wersji XS90 z 2,2-litrowym silnikiem TDCI.
Kahn chciał nadać Defenderowi militarnego sznytu. Przede wszystkim dzięki unikalnej srebrno-szarej barwie nadwozia połączonej z czarnymi detalami.
Tuner mocno zmodernizował wnętrze Defendera, które ze spartańskiego stało się sportowe. Wyjątkowe fotele, zmieniona kierownica, LED-owe podświetlenie kabiny czy czerwone tarcze zegarów świetnie uzupełniają wizualne zmiany dokonane na zewnątrz auta.
    Umiar jest kluczem do sukcesu przy tuningu kultowych samochodów. To właśnie umiar kierował poczynaniami tunera Kahn Design przy tworzeniu Land Rovera Defendera. Defender zmieniony przez Khan bazuje na wersji XS90 z 2,2-litrowym silnikiem TDCI.
    Kahn chciał nadać Defenderowi militarnego sznytu. Przede wszystkim dzięki unikalnej srebrno-szarej barwie nadwozia połączonej z czarnymi detalami.
    Tuner mocno zmodernizował wnętrze Defendera, które ze spartańskiego stało się sportowe. Wyjątkowe fotele, zmieniona kierownica, LED-owe podświetlenie kabiny czy czerwone tarcze zegarów świetnie uzupełniają wizualne zmiany dokonane na zewnątrz auta.
    17 kwietnia 2013, 22:18 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ogar (wlepka) – Ogar 900

z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900

Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''

W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:


TuningMechaniczny:

-Moduł zapłonowy TAKEGAWA
-Wałek rozrządu Z40
-Zębatka rozrządu
-Sztywniejsze sprężyny zaworowe
-"turbo" elektryczne
-Filtr powietrza KOSO
-Silnik Lifan 150ccm
-Gaźnik KEIHIN PE24
-Zębatki: tył 36, przód 16
-Łańcuch złocony wzmocniony
-Chłodnica oleju
-Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
-Odpowietrznik silnika
-Świeca irydowa NGK
-Opony
-Amortyzatory Yoshimura
-Wydech przelotowy
-Rol-gaz 1/4 obrotu CNC

Wizualny:

-Kopnik (replika Takegawa)
-Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
-Felgi aluminiowe
-Proste nadkole
-Kierunkowskazy strzałki
-Lampa tylna LED
-Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
-Siedzisko
-Sety podnóżek Yoshimura
-Manetki
-Mechanizm ssania Stage6
-Kierownica od cafe racera
-Adapter kierownicy Doppler
-Lusterka KOSO
-Osłona magneta CLEAR
-Obrotomierz
-Licznik do 160 km/h
-Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
-Przerobienie podnóżek pasażera


Ogar by PoRnUs
    Ogar 900

    z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900

    Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''

    W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:


    TuningMechaniczny:

    -Moduł zapłonowy TAKEGAWA
    -Wałek rozrządu Z40
    -Zębatka rozrządu
    -Sztywniejsze sprężyny zaworowe
    -"turbo" elektryczne
    -Filtr powietrza KOSO
    -Silnik Lifan 150ccm
    -Gaźnik KEIHIN PE24
    -Zębatki: tył 36, przód 16
    -Łańcuch złocony wzmocniony
    -Chłodnica oleju
    -Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
    -Odpowietrznik silnika
    -Świeca irydowa NGK
    -Opony
    -Amortyzatory Yoshimura
    -Wydech przelotowy
    -Rol-gaz 1/4 obrotu CNC

    Wizualny:

    -Kopnik (replika Takegawa)
    -Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
    -Felgi aluminiowe
    -Proste nadkole
    -Kierunkowskazy strzałki
    -Lampa tylna LED
    -Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
    -Siedzisko
    -Sety podnóżek Yoshimura
    -Manetki
    -Mechanizm ssania Stage6
    -Kierownica od cafe racera
    -Adapter kierownicy Doppler
    -Lusterka KOSO
    -Osłona magneta CLEAR
    -Obrotomierz
    -Licznik do 160 km/h
    -Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
    -Przerobienie podnóżek pasażera


    Ogar by PoRnUs
    Możliwe, że za kilka lat samochody będą poruszać się po drogach...ze szkła. Jego specjalna odmiana byłaby bardzo wytrzymała i zapewniałaby dużą przyczepność. Nowa droga składałaby się z kilku warstw takich jak szklana nawierzchnia, ogniwa fotowoltaiczne i panele elektryczne.

    W tych ostatnich znalazłyby się diody LED zastępujące tradycyjnie malowane linie, które wyświetlałyby także ostrzeżenia i inne informacje ważne dla kierowców, a także dzięki wbudowanym grzałkom usuwałyby z drogi lód i śnieg.

    Nadwyżki energii gromadzone przez baterie słoneczne przekazywane byłyby do linii energetycznych i służyłyby do oświetlania domów i miast.

    Wbrew pozorom koszt takiej inwestycji nie jest tak wysoki jak mogłoby się wydawać. Na budowę odcinka drogi o długości 50-u metrów wydać należy 12.500$.
    19 lutego 2013, 11:05 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Goryl E31 850i – Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

 Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
 Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
 Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
 Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
 Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
 Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

 # Procesor P4 2,5
 # 512 ramu
 # HDD 60 GB
 # DVD RW
 # Monitor 7" dotykowy
 # na usb
 # GPS
 # Wifi
 # Tuner TV+Fm
 # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
 # Win DT09
 # AutoMapa
 # Centrafuse
 # InCarTerminal
 # RoadRanner

 ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

~Goryl
    Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

    Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
    Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
    Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
    Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
    Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
    Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

    # Procesor P4 2,5
    # 512 ramu
    # HDD 60 GB
    # DVD RW
    # Monitor 7" dotykowy
    # na usb
    # GPS
    # Wifi
    # Tuner TV+Fm
    # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
    # Win DT09
    # AutoMapa
    # Centrafuse
    # InCarTerminal
    # RoadRanner

    ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

    ~Goryl
    23 grudnia 2012, 10:29 przez BzykussS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)