Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Volkswagen zdradza szczegóły dotyczące Passata B8 – Pod maską zostanie zamontowany nowy silnik 2.0 TDI generujący 237 KM oraz 500 Nm. Auto ma być przeprojektowane i wyposażone w reflektory typu Full LED, a w środku znajdziemy wielki wyświetlacz LCD o przekątnej 12,3”!

Ekran ma znaleźć się zamiast prędkościomierza i obrotomierza. Zastąpi wszystko, co zazwyczaj znajduje się w tym miejscu. System ma być interaktywny, co oznacza że gdy np. uruchomimy nawigację, prędkościomierz i obrotomierz zostaną zmniejszone, by lepiej widzieć trasę podróży.
    Pod maską zostanie zamontowany nowy silnik 2.0 TDI generujący 237 KM oraz 500 Nm. Auto ma być przeprojektowane i wyposażone w reflektory typu Full LED, a w środku znajdziemy wielki wyświetlacz LCD o przekątnej 12,3”!

    Ekran ma znaleźć się zamiast prędkościomierza i obrotomierza. Zastąpi wszystko, co zazwyczaj znajduje się w tym miejscu. System ma być interaktywny, co oznacza że gdy np. uruchomimy nawigację, prędkościomierz i obrotomierz zostaną zmniejszone, by lepiej widzieć trasę podróży.
    BMW i8 – pierwsze auto ze światłami laserowymi – Światła laserowe wg BMW są aż 30% bardziej energooszczędne od nowoczesnych LED-ów. Nowy rodzaj oświetlenia potrafi dotrzeć na 600 metrów, co jest wynikiem dwukrotnie lepszym od aktualnie stosowanych reflektorów LED. Ponadto światła laserowe zajmują mniej miejsca i ważą połowę tego, co LED-y. Standardowo jednak auto będzie dostępne z reflektorami typu LED. Światła laserowe oferowane są za dopłatą.
    Światła laserowe wg BMW są aż 30% bardziej energooszczędne od nowoczesnych LED-ów. Nowy rodzaj oświetlenia potrafi dotrzeć na 600 metrów, co jest wynikiem dwukrotnie lepszym od aktualnie stosowanych reflektorów LED. Ponadto światła laserowe zajmują mniej miejsca i ważą połowę tego, co LED-y. Standardowo jednak auto będzie dostępne z reflektorami typu LED. Światła laserowe oferowane są za dopłatą.
    Nowy Nissan X-Trail – Auto dostępne będzie ze 130-konnym dieslem lub 163-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 litra. W najbogatszej wersji znajdziemy m.in. adaptacyjne reflektory LED oraz system rozpoznawania znaków drogowych.
    Auto dostępne będzie ze 130-konnym dieslem lub 163-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 litra. W najbogatszej wersji znajdziemy m.in. adaptacyjne reflektory LED oraz system rozpoznawania znaków drogowych.
    RX-7 LED Taillights –
    2 czerwca 2014, 9:43 przez Philipz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    function-over-form

    Podświetlenie wnętrza lampkami led własnej roboty – Kiedyś na MotoKiller przedstawiłem parę aut, z ponad setki, które zledowałem. Wstawiałem tam lampki własnej roboty. Parę osób podziwiało efekt, parę powątpiewało, że sam wszystko zrobiłem, parę miało obawy co do trwałości lapmek (mówili, że po 2 tygodniach padną - to pewnie Ci, co handlują takimi lampkami). Ja jednak każdego zachęcam - róbcie takie lampki sami - moje świecą już 4 lata bezawaryjnie i póki co nie żalił się nikt z osób, którym ledowałem samochody na to, ze coś się z diodami dzieje. Parę osób pytało jak to zrobić i właśnie dla tych, którym się chce - zamieszczam niniejszy poradnik. Każdemu radzę, by spróbował swoich sił i zrobił takie lampki. Po zobaczeniu efektu frajda nieziemska no i to zadowolenie - sam to zrobiłem! Powyżej zdjęcie z jednego z aut, które ledowałem, a poniżej link do poradnika. Taki prezent ode mnie na dzień dziecka, bo przecież wszyscy jesteśmy dzieciuchami. Bawcie się dobrze! 

http://motokiller.pl/forum#!/tuning/optyczny:diy-ledy-zrob-to-sam
    Kiedyś na MotoKiller przedstawiłem parę aut, z ponad setki, które zledowałem. Wstawiałem tam lampki własnej roboty. Parę osób podziwiało efekt, parę powątpiewało, że sam wszystko zrobiłem, parę miało obawy co do trwałości lapmek (mówili, że po 2 tygodniach padną - to pewnie Ci, co handlują takimi lampkami). Ja jednak każdego zachęcam - róbcie takie lampki sami - moje świecą już 4 lata bezawaryjnie i póki co nie żalił się nikt z osób, którym ledowałem samochody na to, ze coś się z diodami dzieje. Parę osób pytało jak to zrobić i właśnie dla tych, którym się chce - zamieszczam niniejszy poradnik. Każdemu radzę, by spróbował swoich sił i zrobił takie lampki. Po zobaczeniu efektu frajda nieziemska no i to zadowolenie - sam to zrobiłem! Powyżej zdjęcie z jednego z aut, które ledowałem, a poniżej link do poradnika. Taki prezent ode mnie na dzień dziecka, bo przecież wszyscy jesteśmy dzieciuchami. Bawcie się dobrze!

    http://motokiller.pl/forum#!/tuning/optyczny:diy-ledy-zrob-to-sam
    1 czerwca 2014, 13:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    Własne

    Golf GTI Wolfsburg Edition – ma 380 KM i wbudowaną konsolę Playstation – Pod maską Golfa GTI Wolfsburg Edition znalazł się 2-litrowy silnik TSI z modelu Golf R2. Jednostka generuje teraz aż 380 KM i współpracuje z automatyczną skrzynią DSG. Moc przekazywana jest na przednią. Parametry samochodu nie zostały do końca ujawnione, ale warto dodać że 300-konny Golf R przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Konstruktorzy wyposażyli samochód także w nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej umożliwiający… regulację głośności pracy silnika.

Istotnym punktem programu jest system audio. Ten składa się z 11 głośników o łącznej mocy 2170 W. Wzmacniacz znalazł się w bagażniku i został efektownie podświetlony LED-ami. Nie zabrakło też konsoli Palystation podłączonej do 24-calowego telewizora LCD.
    Pod maską Golfa GTI Wolfsburg Edition znalazł się 2-litrowy silnik TSI z modelu Golf R2. Jednostka generuje teraz aż 380 KM i współpracuje z automatyczną skrzynią DSG. Moc przekazywana jest na przednią. Parametry samochodu nie zostały do końca ujawnione, ale warto dodać że 300-konny Golf R przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Konstruktorzy wyposażyli samochód także w nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej umożliwiający… regulację głośności pracy silnika.

    Istotnym punktem programu jest system audio. Ten składa się z 11 głośników o łącznej mocy 2170 W. Wzmacniacz znalazł się w bagażniku i został efektownie podświetlony LED-ami. Nie zabrakło też konsoli Palystation podłączonej do 24-calowego telewizora LCD.
    Moja Megi – Renault Megane I phI 97
Wprowadziłem szereg zmian m.in
- zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki, radio z wysuwanym ekranem,
- wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
- pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
- wymienione fotele i boczki na pół skórzane 
- został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
- wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
- wymieniłem masę części mechanicznych,
- i wiele innych drobiazgów.
Jak się spodoba to wrzucę więcej zdjęć.
    Renault Megane I phI 97
    Wprowadziłem szereg zmian m.in
    - zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki, radio z wysuwanym ekranem,
    - wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
    - pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
    - wymienione fotele i boczki na pół skórzane
    - został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
    - wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
    - wymieniłem masę części mechanicznych,
    - i wiele innych drobiazgów.
    Jak się spodoba to wrzucę więcej zdjęć.
    16 maja 2014, 9:17 przez ~dawid199078 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Solar Roadways – tak będą wyglądały drogi przyszłości – Co by było, gdyby wszystkie drogi, parkingi, ścieżki rowerowe i chodniki zastąpić panelami słonecznymi? Wg twórców projektu Solar Roadways – generowałyby one więcej energii elektrycznej, niż jesteśmy w stanie zużyć.

Za pomysłem stoi małżeństwo – Julie i Scott Brusaw z Idaho w USA. Pracują oni nad tym projektem już od 2006 roku, a Scott jest inżynierem z 25-letnim doświadczeniem w sprzęcie elektronicznym i oprogramowaniu. Technologia dróg z panelami słonecznymi faktycznie działa i co więcej – takie drogi są w stanie wytrzymać nacisk nawet największych ciężarówek o masie przekraczającej 100 ton.

Podstawowym zadaniem paneli jest generowanie energii elektrycznej. Panele są wykonane ze specjalnego rodzaju szkła, które wg twórców jest nie tylko bardzo wytrzymałe, ale dzięki specjalnej fakturze zapewnia także świetną przyczepność. Ponadto szkło zostało z powodzeniem przetestowane pod względem dużego obciążenia i odporności na uderzenia. Pojedyncze panele można też wymieniać w bardzo prosty sposób.

Funkcjonalność inteligentnych dróg z panelami słonecznymi jest jednak znacznie większa. Są one wyposażone w elementy grzewcze, co oznacza że nie trzeba ich odśnieżać, a energia słoneczna dotrze do nich niezależnie od pogody. Ponadto są wyposażone w diody LED w różnych kolorach. Panele sterowane są przez komputer, co oznacza że w bardzo prosty sposób na drodze można wyświetlać dowolne linie, znaki i komunikaty. Ponadto projekt „Solar Roadways” umożliwia indukcyjne ładowanie samochodów elektrycznych podczas jazdy. Ładowanie może odbywać się wszędzie gdzie tam, gdzie zostaną zamontowane – np. gdy zaparkujemy auto pod sklepem, lub pod pracą.

Nie ma też problemu z wodą deszczową. Twórcy Solar Roadways pomyśleli i o tym, a tego typu drogi bez problemu odprowadzą nadmiar wody, mimo że pod powierzchnią znajduje się zaawansowana elektronika.

Twórcy przytaczają też wyniki badań w Wielkiej Brytanii, które pokazały że zamontowanie diód LED w jezdni ogranicza liczbę wypadków nawet do 70 %. Projekt Solar Roadways idzie jeszcze dalej i potrafi np. wyświetlić informacje „Zwolnij” gdy wykryje zwierzęta znajdujące się na drodze przed samochodem.
    Co by było, gdyby wszystkie drogi, parkingi, ścieżki rowerowe i chodniki zastąpić panelami słonecznymi? Wg twórców projektu Solar Roadways – generowałyby one więcej energii elektrycznej, niż jesteśmy w stanie zużyć.

    Za pomysłem stoi małżeństwo – Julie i Scott Brusaw z Idaho w USA. Pracują oni nad tym projektem już od 2006 roku, a Scott jest inżynierem z 25-letnim doświadczeniem w sprzęcie elektronicznym i oprogramowaniu. Technologia dróg z panelami słonecznymi faktycznie działa i co więcej – takie drogi są w stanie wytrzymać nacisk nawet największych ciężarówek o masie przekraczającej 100 ton.

    Podstawowym zadaniem paneli jest generowanie energii elektrycznej. Panele są wykonane ze specjalnego rodzaju szkła, które wg twórców jest nie tylko bardzo wytrzymałe, ale dzięki specjalnej fakturze zapewnia także świetną przyczepność. Ponadto szkło zostało z powodzeniem przetestowane pod względem dużego obciążenia i odporności na uderzenia. Pojedyncze panele można też wymieniać w bardzo prosty sposób.

    Funkcjonalność inteligentnych dróg z panelami słonecznymi jest jednak znacznie większa. Są one wyposażone w elementy grzewcze, co oznacza że nie trzeba ich odśnieżać, a energia słoneczna dotrze do nich niezależnie od pogody. Ponadto są wyposażone w diody LED w różnych kolorach. Panele sterowane są przez komputer, co oznacza że w bardzo prosty sposób na drodze można wyświetlać dowolne linie, znaki i komunikaty. Ponadto projekt „Solar Roadways” umożliwia indukcyjne ładowanie samochodów elektrycznych podczas jazdy. Ładowanie może odbywać się wszędzie gdzie tam, gdzie zostaną zamontowane – np. gdy zaparkujemy auto pod sklepem, lub pod pracą.

    Nie ma też problemu z wodą deszczową. Twórcy Solar Roadways pomyśleli i o tym, a tego typu drogi bez problemu odprowadzą nadmiar wody, mimo że pod powierzchnią znajduje się zaawansowana elektronika.

    Twórcy przytaczają też wyniki badań w Wielkiej Brytanii, które pokazały że zamontowanie diód LED w jezdni ogranicza liczbę wypadków nawet do 70 %. Projekt Solar Roadways idzie jeszcze dalej i potrafi np. wyświetlić informacje „Zwolnij” gdy wykryje zwierzęta znajdujące się na drodze przed samochodem.
    Audi R8 LMX – pierwszym samochód z laserowymi światłami! – Audi wprowadza rewolucyjny system oświetlenia laserowego. Pierwszym samochodem seryjnie produkowanym wyposażonym w tego typu reflektory będzie Audi R8 w specjalnej odmianie LMX.

Lampy w zawierać będą połączenie dwóch technologi – diodowej i laserowej. W każdej lampie przedniej znajduje się moduł zawierający cztery silne diody laserowe. Ich średnica to zaledwie 300 mikrometrów. Generują niebieskie światło o długości fali 450 nm, które następne przepuszczane jest przez konwerter fosforowy i zmienia się w białe światło o temperaturze barwy 5500 kelwinów, idealnej dla ludzkiego oka.

Zasięg nowatorskiego zestawu świateł drogowych jest dwa razy większy niż ten generowany przez reflektory diodowe. Oświetlenie laserowe aktywuje się dopiero po przekroczeniu 60 km/h i stanowi uzupełnienie oświetlenia LED. Aby nie oślepiać innych uczestników ruchu zestaw czujników odpowiednio dostosowuje długość i intensywność wiązki światła.
    Audi wprowadza rewolucyjny system oświetlenia laserowego. Pierwszym samochodem seryjnie produkowanym wyposażonym w tego typu reflektory będzie Audi R8 w specjalnej odmianie LMX.

    Lampy w zawierać będą połączenie dwóch technologi – diodowej i laserowej. W każdej lampie przedniej znajduje się moduł zawierający cztery silne diody laserowe. Ich średnica to zaledwie 300 mikrometrów. Generują niebieskie światło o długości fali 450 nm, które następne przepuszczane jest przez konwerter fosforowy i zmienia się w białe światło o temperaturze barwy 5500 kelwinów, idealnej dla ludzkiego oka.

    Zasięg nowatorskiego zestawu świateł drogowych jest dwa razy większy niż ten generowany przez reflektory diodowe. Oświetlenie laserowe aktywuje się dopiero po przekroczeniu 60 km/h i stanowi uzupełnienie oświetlenia LED. Aby nie oślepiać innych uczestników ruchu zestaw czujników odpowiednio dostosowuje długość i intensywność wiązki światła.
    Passat B3 1988r – Passat B3
Zmiany jakie dokonałem
silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
Gleba : -80mm
Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
Oraz
Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    Passat B3
    Zmiany jakie dokonałem
    silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
    Gleba : -80mm
    Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
    Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
    Oraz
    Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

    Jak się spodoba to dam więcej fotek.