Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    Zabaw z ledowaniem ciąg dalszy – Diody białe ciepłe - Passat B5 kolegi. Ledowałem go 3 dni - 2 dni zajęła produkcja lampek i w kolejnym dniu 6 godzin montaż wszystkiego w aucie (dodatkowo wycinaliśmy dziury w klapie, bo robił sobie oświetlenie przestrzeni za bagażnikiem). Był zadowolony z efektu. Róbcie sobie sami lampki LED - to nie jest trudne - a jak kupicie dobre markowe diody to będą i jasne i trwałe. Do auta weszło 87 diod led. Była zabawa, ale się udało.
    Diody białe ciepłe - Passat B5 kolegi. Ledowałem go 3 dni - 2 dni zajęła produkcja lampek i w kolejnym dniu 6 godzin montaż wszystkiego w aucie (dodatkowo wycinaliśmy dziury w klapie, bo robił sobie oświetlenie przestrzeni za bagażnikiem). Był zadowolony z efektu. Róbcie sobie sami lampki LED - to nie jest trudne - a jak kupicie dobre markowe diody to będą i jasne i trwałe. Do auta weszło 87 diod led. Była zabawa, ale się udało.
    28 grudnia 2013, 19:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Postojówki LED –
    18 grudnia 2013, 23:18 przez krzysiekb36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Romet Jubilat – Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    23 listopada 2013, 19:16 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Czerń i LED – Dobre połączenie
    Dobre połączenie
    8 listopada 2013, 21:46 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Yamaha Mt 07 NOWOŚĆ – To typowy street fighter. Za emocje odpowiadał będzie zupełnie nowy silnik. Jest to dwucylindrowa rzędówka o pojemności 689cm3. Spośród pozostałych cech to dwustronny, asymetryczny wahacz, opona tylna o szerokości 180 mm, czy tarcze hamulcowe typu wave, na których z przodu (śr. 282 mm) pracują 4-tłoczkowe zaciski. Zawieszenie to klasyczny widelec o śr. 41 mm oraz montowany poziomo, regulowany amortyzator tylny. 10-szprychowe koła pochodzą z MT-09. Zegary, jak i tylne światło, są wykonane w technologii LED. MT-07 z płynami waży 179 kg.
Szykuje się fajna zabawka
    To typowy street fighter. Za emocje odpowiadał będzie zupełnie nowy silnik. Jest to dwucylindrowa rzędówka o pojemności 689cm3. Spośród pozostałych cech to dwustronny, asymetryczny wahacz, opona tylna o szerokości 180 mm, czy tarcze hamulcowe typu wave, na których z przodu (śr. 282 mm) pracują 4-tłoczkowe zaciski. Zawieszenie to klasyczny widelec o śr. 41 mm oraz montowany poziomo, regulowany amortyzator tylny. 10-szprychowe koła pochodzą z MT-09. Zegary, jak i tylne światło, są wykonane w technologii LED. MT-07 z płynami waży 179 kg.
    Szykuje się fajna zabawka
    5 listopada 2013, 12:25 przez Makabrycy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLS AMG Roadster od MEC Design – Niemiecki MEC Design prezentował już jakiś czas temu pakiet dedykowany Mercedesowi SLS AMG Coupe. Dziś firma przedstawiła propozycję dla właścicieli SLS AMG Roadster; zmiany obejmują modyfikacje zewnętrzne oraz wewnętrzne, bez jakiejkolwiek ingerencji w jednostkę napędową V8.
Pakiet składa się z nowego przedniego zderzaka z włóknem węglowym, reflektorów LED, tylnego dyfuzora, nowych progów oraz 20- i 21-calowych kół, na które nałożono opony o rozmiarze 275/30 z przodu i 295/25 z tyłu. Wnętrze otrzymało skórzaną sportową kierownicę i wiele elementów wykonanych z alkantary i włókna węglowego.
Jeśli chodzi o mechanikę, MEC Design pokusił się jedynie o montaż sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej i sportowych sprężyn.
    Niemiecki MEC Design prezentował już jakiś czas temu pakiet dedykowany Mercedesowi SLS AMG Coupe. Dziś firma przedstawiła propozycję dla właścicieli SLS AMG Roadster; zmiany obejmują modyfikacje zewnętrzne oraz wewnętrzne, bez jakiejkolwiek ingerencji w jednostkę napędową V8.
    Pakiet składa się z nowego przedniego zderzaka z włóknem węglowym, reflektorów LED, tylnego dyfuzora, nowych progów oraz 20- i 21-calowych kół, na które nałożono opony o rozmiarze 275/30 z przodu i 295/25 z tyłu. Wnętrze otrzymało skórzaną sportową kierownicę i wiele elementów wykonanych z alkantary i włókna węglowego.
    Jeśli chodzi o mechanikę, MEC Design pokusił się jedynie o montaż sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej i sportowych sprężyn.
    20 sierpnia 2013, 0:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kawasaki Ninja 250R Monster Energy – Sporo pracy, oszczędności i serca włożone, ale efekt to wynagradza. Podoba się? 
2009r, układ wydechowy LeoVince, filtr K&N, czarna szybka PUIG, crash pady Valter, okleina i tankpad Monster Energy, nowe świece NGK, ranty felg oklejone paskami Kawasaki na zielono, podświetlenie blachy LED.
    Sporo pracy, oszczędności i serca włożone, ale efekt to wynagradza. Podoba się?
    2009r, układ wydechowy LeoVince, filtr K&N, czarna szybka PUIG, crash pady Valter, okleina i tankpad Monster Energy, nowe świece NGK, ranty felg oklejone paskami Kawasaki na zielono, podświetlenie blachy LED.
    9 lipca 2013, 11:33 przez CzornyZG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Veno Automotive – Samochód, który wygląda jakby został skradziony z parkingu kolejnej części Batmana, to najnowszy pojazd firmy Veno Automotive SA. Samo jego agresywne spojrzenie powoduje ciarki, ale ze względu na osiągi samochodu będzie można się zachwycać głównie unikalnym designem tylnej części wraz z pięknie świecącymi światłami w całości wykonanymi w technologii LED.Nadwozie o dynamicznych, ostrych, wręcz agresywnych liniach wyraźnie wskazujące na ogromne możliwości sportowe przywodzi na myśl także niewidzialne dla radarów samoloty stealth. Auto jest dostępne w 2 wersjach, jako roadster z odkrytym dachem oraz jako coupé. Moce rzędu 350-700 KM i prędkość maksymalna wynosząca 300-330 km/h w zależności od wersji gwarantują pełne spektrum emocji. Auto, jak każdy rasowy bolid, posiada jedynie system ABS. Wnętrze w niczym nie przypomina ascetycznych wnętrz innych samochodów tego typu. Wszystkie elementy wykonane są ze skóry najwyższej jakości, delikatnie połyskującego aluminium i karbonu.Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce taki samochód będzie można zobaczyć na drogach ponieważ pierwsza sztuka jest na ukończeniu. W produkcji znajdzie sie zaledwie 50 sztuk tego samochodu - każda z tabliczką prezentującą numerem seryjny pojazdu. Zainteresowanych zakupem zapraszamy na www.venoautomotive.com. Ceny netto od 350 tysięcy PLN.
    Samochód, który wygląda jakby został skradziony z parkingu kolejnej części Batmana, to najnowszy pojazd firmy Veno Automotive SA. Samo jego agresywne spojrzenie powoduje ciarki, ale ze względu na osiągi samochodu będzie można się zachwycać głównie unikalnym designem tylnej części wraz z pięknie świecącymi światłami w całości wykonanymi w technologii LED.Nadwozie o dynamicznych, ostrych, wręcz agresywnych liniach wyraźnie wskazujące na ogromne możliwości sportowe przywodzi na myśl także niewidzialne dla radarów samoloty stealth. Auto jest dostępne w 2 wersjach, jako roadster z odkrytym dachem oraz jako coupé. Moce rzędu 350-700 KM i prędkość maksymalna wynosząca 300-330 km/h w zależności od wersji gwarantują pełne spektrum emocji. Auto, jak każdy rasowy bolid, posiada jedynie system ABS. Wnętrze w niczym nie przypomina ascetycznych wnętrz innych samochodów tego typu. Wszystkie elementy wykonane są ze skóry najwyższej jakości, delikatnie połyskującego aluminium i karbonu.Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce taki samochód będzie można zobaczyć na drogach ponieważ pierwsza sztuka jest na ukończeniu. W produkcji znajdzie sie zaledwie 50 sztuk tego samochodu - każda z tabliczką prezentującą numerem seryjny pojazdu. Zainteresowanych zakupem zapraszamy na www.venoautomotive.com. Ceny netto od 350 tysięcy PLN.
    22 maja 2013, 18:39 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moja Audi-ca A6 C5 AVANT 1.9 TDI – Buda- A6 C5 AVANT
Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
Opony- 215/35/19
Inne mody:
-CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
-ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
-DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
-LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
-RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
-MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
-REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
-REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
-DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU 
-ZAWIESZENIE GWINTOWANE
-TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
-PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
-HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE 
-DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
-SKÓRZANE FOTELE

PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    Buda- A6 C5 AVANT
    Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
    Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
    Opony- 215/35/19
    Inne mody:
    -CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
    -ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
    -DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
    -LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
    -RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
    -MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
    -REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
    -REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
    -DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU
    -ZAWIESZENIE GWINTOWANE
    -TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
    -PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
    -HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE
    -DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
    -SKÓRZANE FOTELE

    PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    15 maja 2013, 21:47 przez ~Slazok16 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne