Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Film przedstawia działanie obrotomierza, którego nie dawno zlutowałem i zamontowałem w autku
    27 lipca 2014, 20:49 przez Krzysieek94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Mój nowy nabytek Audi 100 C3 stylizowane na 200 :) – Audi 100 C3 stylizowane na Audi 200 
- Silnik 2,3 r5
- Koło ori z Audi A4 16' (tymczasowe) 
- Zawieszenie wraz z piastami z C4 czyli 5x112 
- Spryskiwacze lamp 
- Czujniki parkowania 
- Elektryczne fotele 
- Elektryczne przednie szyby 
- Elektryczne i podgrzewane lustra 
- Całe oświetlenie wnętrza, drzwi od spodu i podświetlane klamki od zewnątrz LED 
- Zegary podświetlane na biało a wskazówki na czerwono jak w nowszych modelach 
- Ciemne szyby 
- Kierunki z postojem 
- Pełna blenda 
- Car Audio W sumie 10 głośników średnio i wysoko tonowych 2 w desce+ 2 tweetery w słupkach + 2 w lewych przednich drzwiach + 2 w prawych przednich drzwiach i + 2 po jednym w tylnych drzwiach + w bagażniku JL Audio 18' model 18w3-d4 do tego 2 wzmacniacze jeden pod przednie 4 głośniki w drzwiach i drugi pod JL'a 
i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam.
    Audi 100 C3 stylizowane na Audi 200
    - Silnik 2,3 r5
    - Koło ori z Audi A4 16' (tymczasowe)
    - Zawieszenie wraz z piastami z C4 czyli 5x112
    - Spryskiwacze lamp
    - Czujniki parkowania
    - Elektryczne fotele
    - Elektryczne przednie szyby
    - Elektryczne i podgrzewane lustra
    - Całe oświetlenie wnętrza, drzwi od spodu i podświetlane klamki od zewnątrz LED
    - Zegary podświetlane na biało a wskazówki na czerwono jak w nowszych modelach
    - Ciemne szyby
    - Kierunki z postojem
    - Pełna blenda
    - Car Audio W sumie 10 głośników średnio i wysoko tonowych 2 w desce+ 2 tweetery w słupkach + 2 w lewych przednich drzwiach + 2 w prawych przednich drzwiach i + 2 po jednym w tylnych drzwiach + w bagażniku JL Audio 18' model 18w3-d4 do tego 2 wzmacniacze jeden pod przednie 4 głośniki w drzwiach i drugi pod JL'a
    i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam.
    26 lipca 2014, 9:52 przez binekbnk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Moja Audi 100 – Audi 100 C3 stylizowane na Audi 200 
-Silnik 2,3 r5
-Koło ori z Audi A4 16' (tymczasowe) 
-Zawieszenie wraz z piastami z C4 czyli 5x112 
-Spryskiwacze lamp 
-Czujniki parkowania 
-Elektryczne fotele 
-Elektryczne przednie szyby 
-Elektryczne i podgrzewane lustra 
-Całe oświetlenie wnętrza, drzwi od spodu i podświetlane klamki od zewnątrz LED 
-Zegary podświetlane na biało a wskazówki na czerwono jak w nowszych modelach 
-Ciemne szyby 
-Kierunki z postojem 
-Pełna blenda 
-Car Audio W sumie 10 głośników średnio i wysoko tonowych 2 w desce+ 2 tweetery w słupkach + 2 w lewych przednich drzwiach + 2 w prawych przednich drzwiach i + 2 po jednym w tylnych drzwiach + w bagażniku JL Audio 18' model 18w3-d4 do tego 2 wzmacniacze jeden pod przednie 4 głośniki w drzwiach i drugi pod JL'a 
i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam.
    Audi 100 C3 stylizowane na Audi 200
    -Silnik 2,3 r5
    -Koło ori z Audi A4 16' (tymczasowe)
    -Zawieszenie wraz z piastami z C4 czyli 5x112
    -Spryskiwacze lamp
    -Czujniki parkowania
    -Elektryczne fotele
    -Elektryczne przednie szyby
    -Elektryczne i podgrzewane lustra
    -Całe oświetlenie wnętrza, drzwi od spodu i podświetlane klamki od zewnątrz LED
    -Zegary podświetlane na biało a wskazówki na czerwono jak w nowszych modelach
    -Ciemne szyby
    -Kierunki z postojem
    -Pełna blenda
    -Car Audio W sumie 10 głośników średnio i wysoko tonowych 2 w desce+ 2 tweetery w słupkach + 2 w lewych przednich drzwiach + 2 w prawych przednich drzwiach i + 2 po jednym w tylnych drzwiach + w bagażniku JL Audio 18' model 18w3-d4 do tego 2 wzmacniacze jeden pod przednie 4 głośniki w drzwiach i drugi pod JL'a
    i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam.
    26 lipca 2014, 19:35 przez binekbnk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Nowe Porsche Cayenne 2015 – Największe zmiany zaszły pod maską Cayenne S. Tu producent zrezygnował z silnika V8 4.8 litra na rzecz mocniejszego V6 twin-turbo o pojemności 3.6 litra. Auto zyskało też nowy, bardziej dynamiczny wygląd oraz przeprojektowane reflektory LED.
    Największe zmiany zaszły pod maską Cayenne S. Tu producent zrezygnował z silnika V8 4.8 litra na rzecz mocniejszego V6 twin-turbo o pojemności 3.6 litra. Auto zyskało też nowy, bardziej dynamiczny wygląd oraz przeprojektowane reflektory LED.
    Moja Megi cz.1 – Renault Megane I phI 97
Wprowadziłem szereg zmian m.in
- zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki Alpine, radio z wysuwanym ekranem,
- wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
- pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
- wymienione fotele i boczki na pół skórzane z wersji ph II
- został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
- wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
- wymieniłem masę części mechanicznych,
- i wiele innych drobiazgów.
    Renault Megane I phI 97
    Wprowadziłem szereg zmian m.in
    - zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki Alpine, radio z wysuwanym ekranem,
    - wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
    - pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
    - wymienione fotele i boczki na pół skórzane z wersji ph II
    - został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
    - wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
    - wymieniłem masę części mechanicznych,
    - i wiele innych drobiazgów.
    3 lipca 2014, 11:40 przez ~dawid199078 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Pozycyjne - LED 7 SMD;
    Mijania - Xenon 6000K;
    Długie - Osram H7 COOL BLUE INTENSE
    26 czerwca 2014, 11:40 przez bazzzyl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowy Ford Edge trafi również do Europy – Edge ma być wizytówką Forda świadczącą o wysokiej jakości wykończenia i o wykorzystaniu nowoczesnej technologii. Pod maską znajdą się jednostki TDCi o mocach 180 oraz 210 KM. Napęd przekazywany będzie na wszystkie 4 koła.

Długi akapit informacji prasowej poświęcony jest zastosowanym materiałom wysokiej jakości oraz nowoczesnej technologii. Pojawiły się m.in. reflektory wyposażone w diody LED, a wrażenie ekskluzywności dodatkowo podkreślane jest przez duże, 20-calowe felgi. We wnętrzu kierowca ma do dyspozycji nowy system multimedialny SYNC 2, który umożliwia m.in. sterowanie funkcjami auta za pomocą głosu. Co jednak ważniejsze, nowa aplikacja Forda umożliwia synchronizację samochodu z usługą Spotify.

Auto jest również wyposażone w adaptacyjny układ kierowniczy, który dostosowuje intensywność do prędkości jazdy. Dla kierowcy oznacza to mniej obrotów kierownicą podczas manewrowania po parkingu. Ford informuje także o technologii aktywnej redukcji hałasu, która wykorzystuje mikrofony rozlokowane w kabinie. Są one zintegrowane z systemem audio i gdy zostanie wykryty jakiś niepotrzebny dźwięk, do głośników dotrze sygnał o odwrotnej fazie.

Pod maską nie znajdzie się nic, co może świadczyć o amerykańskim rodowodzie modelu Edge. Będą to jednostki wysokoprężne TDCi o pojemności 2 litrów wyposażone w 4 cylindry. Pierwsza będzie oferowała kierowcy 180 KM w połączeniu z wysokim momentem obrotowym 400 Nm. Silnik będzie współpracował z 6-biegową skrzynią manualną. Druga wersja ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Jej parametry to 210 KM i moment obrotowy 450 Nm. W tym przypadku producent wyposażył auto w 6-stopniową przekładnię automatyczną z łopatkami przy kierownicy. Napęd będzie przekazywany na wszystkie 4 koła.
    Edge ma być wizytówką Forda świadczącą o wysokiej jakości wykończenia i o wykorzystaniu nowoczesnej technologii. Pod maską znajdą się jednostki TDCi o mocach 180 oraz 210 KM. Napęd przekazywany będzie na wszystkie 4 koła.

    Długi akapit informacji prasowej poświęcony jest zastosowanym materiałom wysokiej jakości oraz nowoczesnej technologii. Pojawiły się m.in. reflektory wyposażone w diody LED, a wrażenie ekskluzywności dodatkowo podkreślane jest przez duże, 20-calowe felgi. We wnętrzu kierowca ma do dyspozycji nowy system multimedialny SYNC 2, który umożliwia m.in. sterowanie funkcjami auta za pomocą głosu. Co jednak ważniejsze, nowa aplikacja Forda umożliwia synchronizację samochodu z usługą Spotify.

    Auto jest również wyposażone w adaptacyjny układ kierowniczy, który dostosowuje intensywność do prędkości jazdy. Dla kierowcy oznacza to mniej obrotów kierownicą podczas manewrowania po parkingu. Ford informuje także o technologii aktywnej redukcji hałasu, która wykorzystuje mikrofony rozlokowane w kabinie. Są one zintegrowane z systemem audio i gdy zostanie wykryty jakiś niepotrzebny dźwięk, do głośników dotrze sygnał o odwrotnej fazie.

    Pod maską nie znajdzie się nic, co może świadczyć o amerykańskim rodowodzie modelu Edge. Będą to jednostki wysokoprężne TDCi o pojemności 2 litrów wyposażone w 4 cylindry. Pierwsza będzie oferowała kierowcy 180 KM w połączeniu z wysokim momentem obrotowym 400 Nm. Silnik będzie współpracował z 6-biegową skrzynią manualną. Druga wersja ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Jej parametry to 210 KM i moment obrotowy 450 Nm. W tym przypadku producent wyposażył auto w 6-stopniową przekładnię automatyczną z łopatkami przy kierownicy. Napęd będzie przekazywany na wszystkie 4 koła.
    Nowy Mercedes-Benz CLS Coupé oraz Shooting Brake – pod maską do 585 KM – Po 4 latach od premiery drugiej generacji auta, Mercedes-Benz uznał, że model CLS zasługuje na facelifting. Zmienił się przede wszystkim przedni pas auta, jest odświeżony kokpit, 9-biegowa przekładania automatyczna, nowe silniki oraz nowe gadżety związane z bezpieczeństwem i multimediami.

W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.

Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.
    Po 4 latach od premiery drugiej generacji auta, Mercedes-Benz uznał, że model CLS zasługuje na facelifting. Zmienił się przede wszystkim przedni pas auta, jest odświeżony kokpit, 9-biegowa przekładania automatyczna, nowe silniki oraz nowe gadżety związane z bezpieczeństwem i multimediami.

    W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.

    Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.
    Moja Bryka – Moja Vicky. Prace nad nią trwają, i w tym roku nabiorą tępa:
-Poszerzanie nadkoli
-Podświetlenie miejsc na nogi (LED)
-Dokładka do zderzaka przód MS Design
-Likwidacja listew bocznych
Do tego jakieś niezbędne ewentualne naprawy blacharskie i mechaniczne, i ukoronowanie tego sezonu lakiernikiem :).
Efekt finalny całego projektu szacowany na gdzieś za 2 lata. Projekt pod kryptonimem "Vectra US Edition". Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW!
    Moja Vicky. Prace nad nią trwają, i w tym roku nabiorą tępa:
    -Poszerzanie nadkoli
    -Podświetlenie miejsc na nogi (LED)
    -Dokładka do zderzaka przód MS Design
    -Likwidacja listew bocznych
    Do tego jakieś niezbędne ewentualne naprawy blacharskie i mechaniczne, i ukoronowanie tego sezonu lakiernikiem :).
    Efekt finalny całego projektu szacowany na gdzieś za 2 lata. Projekt pod kryptonimem "Vectra US Edition". Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW!
    18 czerwca 2014, 21:21 przez frodo535 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne