Szukaj
Znalazłem 91 takich materiałów
Teraz moim marzeniem jest doprowadzić ten samochód do stanu zbliżonego jak najbardziej do ideału, a później delikatnie zmodyfikować. Silnik w tym aucie to 2.4D, silnik jest naprawdę w dobrej kondycji, karoseria wiadomo trzeba się trochę pobawić.
Auto stało 7 lat pod niebem nie odpalane i zapewne by tak stało gdyby nie informacja od Kolegi, że jego Tata jest posiadaczem E30. O auto od kupna troszczę się ja, niedługo blacha będzie gotowa, a auto na wiosnę wyjedzie na drogi.
V-max:355 km/h.
FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.