Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Moja miłość w trakcie odbudowy – Karoseria samochodu w drodze do piaskowania.
    Karoseria samochodu w drodze do piaskowania.
    BRL V6 - Benelux Racing League – Sinik Forda V6 325KM
Karoseria Mondeo 
Zawieszenie Weytech
Waga 925kg
by Wilco
    Sinik Forda V6 325KM
    Karoseria Mondeo
    Zawieszenie Weytech
    Waga 925kg
    by Wilco
    BMW E30 Wąska Lampa – Może dla jednych to szrot, złom, rupieć, ale dla mnie to klasyk, który teraz rzadko widać na naszych drogach. Trudno też znaleźć egzemplarz w oryginale i bez skaz. Jednym z moich marzeń było zostać posiadaczem E30 i tak się stało.
Teraz moim marzeniem jest doprowadzić ten samochód do stanu zbliżonego jak najbardziej do ideału, a później delikatnie zmodyfikować. Silnik w tym aucie to 2.4D, silnik jest naprawdę w dobrej kondycji, karoseria wiadomo trzeba się trochę pobawić.
Auto stało 7 lat pod niebem nie odpalane i zapewne by tak stało gdyby nie informacja od Kolegi, że jego Tata jest posiadaczem E30. O auto od kupna troszczę się ja, niedługo blacha będzie gotowa, a auto na wiosnę wyjedzie na drogi.
    Może dla jednych to szrot, złom, rupieć, ale dla mnie to klasyk, który teraz rzadko widać na naszych drogach. Trudno też znaleźć egzemplarz w oryginale i bez skaz. Jednym z moich marzeń było zostać posiadaczem E30 i tak się stało.
    Teraz moim marzeniem jest doprowadzić ten samochód do stanu zbliżonego jak najbardziej do ideału, a później delikatnie zmodyfikować. Silnik w tym aucie to 2.4D, silnik jest naprawdę w dobrej kondycji, karoseria wiadomo trzeba się trochę pobawić.
    Auto stało 7 lat pod niebem nie odpalane i zapewne by tak stało gdyby nie informacja od Kolegi, że jego Tata jest posiadaczem E30. O auto od kupna troszczę się ja, niedługo blacha będzie gotowa, a auto na wiosnę wyjedzie na drogi.
    Mazda Blacknightz – Dzieło tunera z Singapuru. Mazda RX-8 z karoserią inspirowaną Lamborghini Reventonem. Co sądzicie?
    Dzieło tunera z Singapuru. Mazda RX-8 z karoserią inspirowaną Lamborghini Reventonem. Co sądzicie?
    Z seryjnego samochodu zostało wprawdzie niewiele poza karoserią, ale ta przygotowana do wyścigów na ¼ mili Supra osiągnęła coś niebywałego – rozpędziła się do 387 kilometrów w czasie niewiele większym, niż 6 sekund.
    24 października 2014, 8:29 przez nielegal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    #2 Praca – Drugie Porsche prace nad karoserią.
    Drugie Porsche prace nad karoserią.
    13 października 2014, 22:20 przez Revir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Praca

    Lamborghini Veneno – Lamborghini Veneno (LP750-4) – supersamochód marki Lamborghini zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie 8 marca 2013 roku. Pojazd stworzono dla uczczenia 50-lecia istnienia marki. Nazwa Veneno w języku hiszpańskim oznacza jad, truciznę.Auto powstało w liczbie 3 egzemplarzy, które zostały sprzedane. Każdy z nich posiada inny kolor: biały, zielony i czerwony (podobnie jak flaga Włoch). Zaprezentowany na targach w Genewie egzemplarz(NA ZDJĘCIU) to numer 0.Trafił on do Muzeum Lamborghini. Karoseria supersamochodu została wykonana z włókna węglowego. Samochód napędza umieszczony centralnie silnik o pojemności 6,5 litra w układzie V12 o mocy maksymalnej 750 KM.
V-max:355 km/h.
    Lamborghini Veneno (LP750-4) – supersamochód marki Lamborghini zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie 8 marca 2013 roku. Pojazd stworzono dla uczczenia 50-lecia istnienia marki. Nazwa Veneno w języku hiszpańskim oznacza jad, truciznę.Auto powstało w liczbie 3 egzemplarzy, które zostały sprzedane. Każdy z nich posiada inny kolor: biały, zielony i czerwony (podobnie jak flaga Włoch). Zaprezentowany na targach w Genewie egzemplarz(NA ZDJĘCIU) to numer 0.Trafił on do Muzeum Lamborghini. Karoseria supersamochodu została wykonana z włókna węglowego. Samochód napędza umieszczony centralnie silnik o pojemności 6,5 litra w układzie V12 o mocy maksymalnej 750 KM.
    V-max:355 km/h.
    6 października 2014, 18:59 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wikipedia

    Prototyp Ferrari Enzo – Muł testowy o nazwie Ferrari Enzo Prototipo, pochodzący z 2000 roku. Tak tak, pod tą karoserią, wyglądającą jak przedłużone połączenie modeli 348 i 355 kryje się podwozie i mechanika z powstającego wtedy Enzo. Auto ma silnik V12 o mocy 680 koni i sekwencyjną skrzynię o sześciu przełożeniach. Zbudowano kilka egzemplarzy, z których ten jako jedyny jest na sprzedaż.
    Muł testowy o nazwie Ferrari Enzo Prototipo, pochodzący z 2000 roku. Tak tak, pod tą karoserią, wyglądającą jak przedłużone połączenie modeli 348 i 355 kryje się podwozie i mechanika z powstającego wtedy Enzo. Auto ma silnik V12 o mocy 680 koni i sekwencyjną skrzynię o sześciu przełożeniach. Zbudowano kilka egzemplarzy, z których ten jako jedyny jest na sprzedaż.
    10 września 2014, 21:49 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Przyszedł czas na LaFerrari - Dzwon w Monako – W ostatni dzień czerwca pierwsze Ferrari LaFerrari padło ofiarą kraksy z Golfem. Jak LaFerrari zostało rozbite - każdy widzi. Karoseria z włókna węglowego popękała, ale nie wygląda strasznie. „Wyklepie się...” A tak poważnie, to ciekawy jestem czy Ferrari podejmuje się jakichkolwiek napraw po kolizji. Karoseria traci swoje właściwości, samochód na pewno nie zachowuje się tak samo jak po wyjeździe z fabryki.
    W ostatni dzień czerwca pierwsze Ferrari LaFerrari padło ofiarą kraksy z Golfem. Jak LaFerrari zostało rozbite - każdy widzi. Karoseria z włókna węglowego popękała, ale nie wygląda strasznie. „Wyklepie się...” A tak poważnie, to ciekawy jestem czy Ferrari podejmuje się jakichkolwiek napraw po kolizji. Karoseria traci swoje właściwości, samochód na pewno nie zachowuje się tak samo jak po wyjeździe z fabryki.
    FSM Beskid 106 1983r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
    Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    30 czerwca 2014, 14:17 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne