Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Malowanie Bynia – Siemanko, w końcu moja maszyna doczekała się malowania po tylu dniach i tygodniach ciągłego deszczu i zimna. Na pierwszy ogień poszedł bagażnik w kolor nadwozia oraz komora silnika. Next będzie karoseria
    Siemanko, w końcu moja maszyna doczekała się malowania po tylu dniach i tygodniach ciągłego deszczu i zimna. Na pierwszy ogień poszedł bagażnik w kolor nadwozia oraz komora silnika. Next będzie karoseria
    22 czerwca 2014, 0:32 przez KarpioLBN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatne

    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Wołga 850 – Wołga 850, czyli Wołga z środkiem i układem jezdnym BMW 850. W sumie to karoseria Wołga wrzucana na podwozie 850.
    Wołga 850, czyli Wołga z środkiem i układem jezdnym BMW 850. W sumie to karoseria Wołga wrzucana na podwozie 850.
    24 maja 2014, 15:04 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Aston Martin Vanquish V12 – Niesamowite wrażenie robi na żywo, pięknie przetłoczona karoseria, a w środku wszystko obite mięciutkim materiałem. Godny następca DBS i jednocześnie najlepszy Aston, jaki istnieje :)
    Niesamowite wrażenie robi na żywo, pięknie przetłoczona karoseria, a w środku wszystko obite mięciutkim materiałem. Godny następca DBS i jednocześnie najlepszy Aston, jaki istnieje :)
    22 maja 2014, 20:13 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Vantage – Najmniejsza dostępna karoseria Astona Martina w połączeniu z silnikiem V12
    Najmniejsza dostępna karoseria Astona Martina w połączeniu z silnikiem V12
    27 kwietnia 2014, 20:44 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Arrinera Hussarya - Time Line – Arrinera Hussarya jest napędzana przez silnik General Motors. Jednostka V8 o pojemności 6,2 l rozwija moc 650 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 818 Nm. Motor jest sprzężony ze zautomatyzowaną przekładnią Cima T906HE. Pojazd ma napęd na tył.

Hussarya przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 s. Pokonuje ćwierć mili w 11 s. Prędkość maksymalna wynosi ok. 340 km/h.

Arrinera bazuje na ramie ze stali o wysokiej wytrzymałości. Karoseria została wykonana z materiałów kompozytowych. Samochód waży 1315 kg. Klienci będą mogli zakupić m.in. pakiet torowy i kamerę termowizyjną.

Hussarya będzie najprawdopodobniej kosztować ponad 160 000 dol. (485 000 zł).
    Arrinera Hussarya jest napędzana przez silnik General Motors. Jednostka V8 o pojemności 6,2 l rozwija moc 650 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 818 Nm. Motor jest sprzężony ze zautomatyzowaną przekładnią Cima T906HE. Pojazd ma napęd na tył.

    Hussarya przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 s. Pokonuje ćwierć mili w 11 s. Prędkość maksymalna wynosi ok. 340 km/h.

    Arrinera bazuje na ramie ze stali o wysokiej wytrzymałości. Karoseria została wykonana z materiałów kompozytowych. Samochód waży 1315 kg. Klienci będą mogli zakupić m.in. pakiet torowy i kamerę termowizyjną.

    Hussarya będzie najprawdopodobniej kosztować ponad 160 000 dol. (485 000 zł).
    1 kwietnia 2014, 11:23 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Niepozorna E34 (przynajmniej taka się wydawała) – Jakiś czas temu (tydzień, dwa) po powrocie z praktyk w garażu na terenie mojej szkoły zobaczyłem to piękne E34 i dwóch panów którzy wymieniali w niej klocki. Poszedłem się przebrać i pomyśleliśmy z kolegami, że pójdziemy pooglądać i pogadać, tak więc zrobiliśmy. Ale gdy wszedłem do garażu i zajrzałem pod maskę, to co zobaczyłem, przerosło to wszelkie moje oczekiwania. (jakby ktoś nie wiedział: S38B38 - 6-cylindrowy rzędowy, 24 zaworowy DOHC )  Wdałem się w dość długą rozmowę z właścicielem i dowiedziałem się między innymi że jest piątym właścicielem M5-tki 93' w Polsce, mówił że usuwał trochę znaków po pseudo tunerach, pochwalił się e ma jeszcze E39 4.4 z rozmowy z miłym panem wnioskuję, że jest ona fanatykiem tej marki. M5 ze zdjęcia jest dość nietypowa pod jednym względem, zamiast klimatyzacji ma webasto poza tym z fabryki oryginalnie wyjechała bez emblematu //M na tylnej klapie, była robiona na indywidualne zamówienie dla kobiety w niemczech, karoseria niemalże idealna (2 małe pryszcze i kilkucentymetrowe zadrapanie na drzwiach). Na zdjęciach trochę zakurzona, no ale nie ma co się dziwić, panowie dopiero ją wybudzali ze snu zimowego, u tego właściciela nigdy nie jeżdżona w zimie, zapewniał również, że za nic w świecie nie zatruje jej podtlenkiem LPG, bo i tacy się trafiali co do M5 gaz zakładali :D 
Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)
    Jakiś czas temu (tydzień, dwa) po powrocie z praktyk w garażu na terenie mojej szkoły zobaczyłem to piękne E34 i dwóch panów którzy wymieniali w niej klocki. Poszedłem się przebrać i pomyśleliśmy z kolegami, że pójdziemy pooglądać i pogadać, tak więc zrobiliśmy. Ale gdy wszedłem do garażu i zajrzałem pod maskę, to co zobaczyłem, przerosło to wszelkie moje oczekiwania. (jakby ktoś nie wiedział: S38B38 - 6-cylindrowy rzędowy, 24 zaworowy DOHC ) Wdałem się w dość długą rozmowę z właścicielem i dowiedziałem się między innymi że jest piątym właścicielem M5-tki 93' w Polsce, mówił że usuwał trochę znaków po pseudo tunerach, pochwalił się e ma jeszcze E39 4.4 z rozmowy z miłym panem wnioskuję, że jest ona fanatykiem tej marki. M5 ze zdjęcia jest dość nietypowa pod jednym względem, zamiast klimatyzacji ma webasto poza tym z fabryki oryginalnie wyjechała bez emblematu //M na tylnej klapie, była robiona na indywidualne zamówienie dla kobiety w niemczech, karoseria niemalże idealna (2 małe pryszcze i kilkucentymetrowe zadrapanie na drzwiach). Na zdjęciach trochę zakurzona, no ale nie ma co się dziwić, panowie dopiero ją wybudzali ze snu zimowego, u tego właściciela nigdy nie jeżdżona w zimie, zapewniał również, że za nic w świecie nie zatruje jej podtlenkiem LPG, bo i tacy się trafiali co do M5 gaz zakładali :D
    Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
    Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
    Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)
    17 marca 2014, 22:09 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    250 SL – Stoi i jest wzorem do zrobienia od podstaw 280 SL z czego do tej pory jest tylko karoseria zdjęcia z za jakiś czas
    Stoi i jest wzorem do zrobienia od podstaw 280 SL z czego do tej pory jest tylko karoseria zdjęcia z za jakiś czas
    5 marca 2014, 21:13 przez ~Kinol | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet Corvette C1 (1958-62) – W klasycznym klimacie. Praca - 10h, szkic -ołówek B4, chromy -ołówek B4, kredki czarna i niebieska, cienki czarny pisak, karoseria kredka czerwona i brązowa.
    W klasycznym klimacie. Praca - 10h, szkic -ołówek B4, chromy -ołówek B4, kredki czarna i niebieska, cienki czarny pisak, karoseria kredka czerwona i brązowa.
    2 lutego 2014, 14:56 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    Karoseria
    15 stycznia 2014, 14:34 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)