Szukaj
Znalazłem 91 takich materiałów
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM
Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge
Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.
Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS
Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter
Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift
Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR
Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
Wiadomo, że nowy kolor Nissana będzie nosił nazwę "Midnight Opal". Nissan twierdzi również, że taki kolor może być widziany wyłącznie na najlepszych supersamochodach. Karoseria błyszczy wtedy jak klejnot a wraz z różnym kątem patrzenia i różnymi warunkami oświetlenia zmienia się postrzegana kolorystyka.
Wszystkie modele "Opal" wyposażone są w tylny spoiler z włókna węglowego, kute aluminiowe felgi z tytanową powłoką oraz złotą tabliczkę z numerem modelu umieszczoną w komorze silnika
Nie ma żadnych innych zmian jeżeli chodzi o mechanikę, więc samochód nadal napędza silnik 3.8-litra V6 twin-turbo o mocy 545KM.
Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
Już na pierwszy rzut oka widać, że taka modyfikacja wymagał nie lada poszerzenia, oraz wydłużenia karoserii samochodu, aby zmieścić 12-cylindrowego potwora. W oczy też się rzucają ogromne koła.
Silnik jest umieszczony centralnie z tyłu pojazdu. Rozwija moc 580 km. Być może niektórych 580km w 6,2L V12 nie poraża, ale wyobraźcie sobie, co taka moc może zrobić z takim samochodzikiem.
Za tuning tego niezwykłego egzemplarza zabrała się włoska firma Oemmedi Meccanica. Niestety nie znam osiągów tego auta.
A na koniec ciekawostka: akurat ten egzemplarz Fiata 500 ma bardzo ciekawą historię swapową. Najpierw silnik wymieniono na 3,2L , 6-cylindrowy bokser z Porsche. Potem Fiacik jeździł na 3,0L V8 z Ferrari i dopiero teraz ma pod maską - albo raczej pod karoserią - V12 z Lamborghini Murcielago
Dla zainteresowanych mam film, jak to chodzi: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ouIM71EpIcA#!
, oraz film, w którym ten egzemplarz jeździł jeszcze na 3,0L V8 z Ferrari
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0ZdIYv_xFUc
303: pierwsze BMW z sześciocylindrowym silnikiem rzędowym.
W roku 1933 zadebiutowało BMW 303 – praojciec długiej i sławetnej tradycji silników sześciocylindrowych BMW. 303 to pierwsze auto z charakterystyczną nerkowatą atrapą chłodnicy. Całkowicie nowy silnik rzędowy o pojemności 1,2 l okazał się niezwykle cichy i mocny: miał 30 KM i rozpędzał czteroosobowe auto do 90 km/h.
303 miał jednak zbyt małą pojemność, aby uplasować BMW w wyższej klasie aut. Dlatego 1,2-litrowy silnik zwiększono najpierw do 1,5 l, a później do 1,9 l i 45 KM. W ten sposób powstało BMW 319 o długości 3,90 m. Wyposażony był w automatyczną żaluzję chłodnicy i hydrauliczne amortyzatory teleskopowe. Silnik mógł się z kolei pochwalić spokojną pracą, niewielkimi wibracjami i świetną elastycznością.