Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Motorsport International –
    21 czerwca 2016, 9:34 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zaczęło się! Sezon 2016 MotoGP – W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem. 
W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli. 

Wyniki przedstawiają się następująco: 
MotoGP:
1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

Moto2:
1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
2. Luis Salom [SAG Team]
3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

Moto3:
1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
2.  Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
3.  Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem.
    W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli.

    Wyniki przedstawiają się następująco:
    MotoGP:
    1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
    2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
    3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

    Moto2:
    1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
    2. Luis Salom [SAG Team]
    3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

    Moto3:
    1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
    2. Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
    3. Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

    Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    Tu często jeździ się ponad 300 km/h po zwykłych drogach. International Isle of Man TT (Tourist Trophy) Race to wyścigi motocyklowe rozgrywane niemal nieprzerwanie od 1907 roku na Wyspie Man. Przez wiele lat uważane za jeden z najbardziej prestiżowych wyścigów motocyklowych na świecie.
    21 lutego 2016, 10:22 przez Gudini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e36 – W wersji Motorsport International 1.8is
    W wersji Motorsport International 1.8is
    W odpowiedzi na jeden z moich komentarzy, wyraziliście zainteresowanie zamieszczeniem na MKLR wybranych, najciekawszych i najbardziej poruszających kampanii społecznych dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego z całego świata. W odpowiedzi na to rozpoczynam więc cykl zamieszczania tego typu materiałów. Interesuje się takimi produkcjami od wielu lat, więc trochę się ich nazbierało. Niektóre z nich pamiętają jeszcze czasy zmierzchu VHS i raczkującego internetu, więc jakości HD się nie spodziewajcie, ale w nich liczy się przekaz, który daje do myślenia.

    Szczegóły: "Kiss me deadly", Irlandia, rok 2007, wyprodukowana przez agencję Lyle Bailie International na zlecenie Road Safety Authority (RSA). Jest to jedna z 60-sekundowych kreacji z kampanii "The faster the speed, the bigger the mess".

    Wkrótce kolejne materiały, więc czekajcie cierpliwie.
    12 października 2015, 18:13 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Lyle Bailie International / Road Safety Authority (RSA) / The Ad Show

    International Harvester Loadstar 1600 1966 – Z silnikiem 5.6L V8 o mocy 205KM. Samochód został wyprodukowany w USA, zabudowa pożarnicza została wykonana przez firmę KABO w Szwecji. Pojazd trafił do Polski w 1995 roku a wraz z nim 12- osobowa grupa Szwedzkiego Czerwonego Krzyża i Straży Pożarnej z Avesty oraz najmniejszej gromady - Bjurholm - był do dar dla lokalnej jednostki OSP.
    Z silnikiem 5.6L V8 o mocy 205KM. Samochód został wyprodukowany w USA, zabudowa pożarnicza została wykonana przez firmę KABO w Szwecji. Pojazd trafił do Polski w 1995 roku a wraz z nim 12- osobowa grupa Szwedzkiego Czerwonego Krzyża i Straży Pożarnej z Avesty oraz najmniejszej gromady - Bjurholm - był do dar dla lokalnej jednostki OSP.