Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Sebastien Loeb Po raz kolejny udowodnił, że jest świetnym kierowcą – Pikes Peak International Hill Climb 
W 2011 roku Nobuhiro Tajima po raz pierwszy zszedł poniżej 10 minut uzyskując 9:51.278 sekund. Rok temu Rhys Millen wykręcił czas 9 minut i 46 sekund, Loeb w tym roku ich zniszczył i pokonał 20-km trasę w czasie 8:13.878! Czy ktoś jeszcze zamierza dyskutować na temat talenty Loeba? 
Ps.Szkoda, że rezygnuje z WRC
    Pikes Peak International Hill Climb
    W 2011 roku Nobuhiro Tajima po raz pierwszy zszedł poniżej 10 minut uzyskując 9:51.278 sekund. Rok temu Rhys Millen wykręcił czas 9 minut i 46 sekund, Loeb w tym roku ich zniszczył i pokonał 20-km trasę w czasie 8:13.878! Czy ktoś jeszcze zamierza dyskutować na temat talenty Loeba?
    Ps.Szkoda, że rezygnuje z WRC
    1 lipca 2013, 20:18 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik Roku 2013: Najlepsze silniki świata wybrane podczas Internation – Wszystko ładnie pięknie tylko ciekawe jaki przebieg wytrzyma, jeszcze nasze polonezy dłużej pochodzą

International Engine of the Year Award" należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży motoryzacyjnej. Nagroda jest przyznawana od 1999 roku. Przed wyłonieniem zwycięzcy dziennikarze motoryzacyjni z kilkudziesięciu krajów sprawdzają silniki pod kątem ich osiągów, sposobu pracy i ekonomiczności.

Główna nagroda "Międzynarodowego Silnika Roku 2013" przypadła jednostce 1.0 EcoBoost produkowanej przez Ford Motor Company. Pokonała ona m.in. 1.4 TSI Volkswagena, 2.0 BMW, czy 2.7-litrowego Boxera Porsche.
    Wszystko ładnie pięknie tylko ciekawe jaki przebieg wytrzyma, jeszcze nasze polonezy dłużej pochodzą

    International Engine of the Year Award" należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży motoryzacyjnej. Nagroda jest przyznawana od 1999 roku. Przed wyłonieniem zwycięzcy dziennikarze motoryzacyjni z kilkudziesięciu krajów sprawdzają silniki pod kątem ich osiągów, sposobu pracy i ekonomiczności.

    Główna nagroda "Międzynarodowego Silnika Roku 2013" przypadła jednostce 1.0 EcoBoost produkowanej przez Ford Motor Company. Pokonała ona m.in. 1.4 TSI Volkswagena, 2.0 BMW, czy 2.7-litrowego Boxera Porsche.
    6 czerwca 2013, 22:30 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot wraca na górę Pikes Peak. Dokładnie do Pikes Peak International Hill Climb czyli "wyścigu do chmur". To wyjątkowe wydarzenie w kalendarzu imprez motorowych. I to nie tylko ze względu na 20-kilometrową trasę z 156 zakrętami wspinającą się na 4300 m n.p.m, ale również na niesamowite samochody, które stają do rywalizacji. To jedyny wyścig na świecie, który nie narzuca żadnych ograniczeń na maszyny. Inżynierowie mogą iść na całość, a ogranicza ich jedynie wyobraźnia.W tym roku jedną z takich maszyn będzie Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Jego wygląd może prowokować do złośliwych komentarzy, ale tutaj wszystko podporządkowane jest osiągom. I nie myślcie, że mówimy tu o osiągach porównywalnych z autami WRC. Nie chodzi nawet o osiągi porównywalne z najszybszym obecnie LaFerrari czy Veyronem.
    Jak widzicie, z Peugeota 208 został tu jedynie kształt karoserii, a i ten został mocno zmieniony. 208 T16 Pikes Peak napędza podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,2 litra. Silnik nie zmieściłby się pod maską, w związku z tym umieszczono go centralnie. 886 KM przenoszone jest na wszystkie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni sekwencyjnej. Jak wspomnieliśmy pierwsza "setka" to kwestia 1,8 s. Potem jest równie szybko, chociaż już nie tak jak w F1. 0-200 km/h w 4,8 s (LaFerrari potrzebuje na to samo prawie 7 s).Takie osiągi to zasługa nie tylko potężnej mocy, ale również niewielkiej masy. Rurowa konstrukcja i nadwozie z włókna węglowego zdają się stanowić jedynie "opakowanie" dla silnika. Felgi ze stopów magnezu wzorowane są na tych z F1 i obute w monstrualne slicki Michelina. Całe auto waży 875 kg. To gwarantuje symboliczny i spektakularny stosunek mocy do masy (wyrażonej w bhp) wynoszący 1:1.
    24 kwietnia 2013, 13:34 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi Lancer 1600 GSR – Dziadunio Lancer z pierwszej generacji (początek lat 70). Silnik 1.6L 110KM, napęd na tył, masa 825 kg. Wersja rajdowa dobrze sprawowała się podczas najcięższych rajdów, głównie tych w Afryce: 
Safari Rally - zwycięstwo w 1974 i 1976 r. Rallye Bandama Côte d'Ivoire - zwycięstwo w 1977 r. International Safari du Zaire - zwycięstwo w 1979 r.
    Dziadunio Lancer z pierwszej generacji (początek lat 70). Silnik 1.6L 110KM, napęd na tył, masa 825 kg. Wersja rajdowa dobrze sprawowała się podczas najcięższych rajdów, głównie tych w Afryce:
    Safari Rally - zwycięstwo w 1974 i 1976 r. Rallye Bandama Côte d'Ivoire - zwycięstwo w 1977 r. International Safari du Zaire - zwycięstwo w 1979 r.
    24 marca 2013, 20:08 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wersja international

    Odpicują trabanta naszego rodaka

    Film z lektorem PL

    Nie mam jak połączyć obu części na youtube, więc zapraszam na yt na 2 część
    25 marca 2013, 19:07 przez MrJBL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NSX & Evo – Jedne z wielu samochodów zaprezentowanych w grupie Sport Compact Evolution podczas Canadian International AutoShow 2013.
    Jedne z wielu samochodów zaprezentowanych w grupie Sport Compact Evolution podczas Canadian International AutoShow 2013.
    7 marca 2013, 17:36 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cudo na kółkach... – Z daleka wygląda jak obniżona, amerykańska miniciężarówka. Z bliska okazuje się, że to pełnowymiarowy ciągnik siodłowy z kabiną kilka centymetrów nad ziemią. Właściciele wszystkich osobówek "na glebie" mogą się schować nisko i głęboko. Przed Wami International Loadstar z 1977 roku.
    Z daleka wygląda jak obniżona, amerykańska miniciężarówka. Z bliska okazuje się, że to pełnowymiarowy ciągnik siodłowy z kabiną kilka centymetrów nad ziemią. Właściciele wszystkich osobówek "na glebie" mogą się schować nisko i głęboko. Przed Wami International Loadstar z 1977 roku.
    17 lutego 2013, 23:41 przez przemyslaw23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wlepka – Możesz mówić, że silnik wankla to słaby, awaryjny silnik, ale to właśnie silnik wankla osiągający beż żadnych turbosprężarek 700 km przy 9000 obr/min i ok 608 Nm a bez ogranicznika, maksymalne obroty wału korbowego R26B (takie oznaczenie nosił silnik) to 11 000 obr./min i wtedy moc dochodziła do ok 900 KM. w 1991 wygrał Le mans w mazdzie 787. Najnowszy silnik montowany w rx8, Renesis został silnikiem roku 2003 w plebiscycie "International Engine of the Year". Mazda już pracuje nad kolejną generacją tego cudownego silnika. Dalej twierdzisz że to kiepski silnik?
    Możesz mówić, że silnik wankla to słaby, awaryjny silnik, ale to właśnie silnik wankla osiągający beż żadnych turbosprężarek 700 km przy 9000 obr/min i ok 608 Nm a bez ogranicznika, maksymalne obroty wału korbowego R26B (takie oznaczenie nosił silnik) to 11 000 obr./min i wtedy moc dochodziła do ok 900 KM. w 1991 wygrał Le mans w mazdzie 787. Najnowszy silnik montowany w rx8, Renesis został silnikiem roku 2003 w plebiscycie "International Engine of the Year". Mazda już pracuje nad kolejną generacją tego cudownego silnika. Dalej twierdzisz że to kiepski silnik?
    21 lutego 2013, 21:43 przez Junior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    To co pod maska WHITE DEVIL – Subaru Tecnica International
    Subaru Tecnica International
    25 grudnia 2012, 12:58 przez lukas1991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    BMW – Motorsport International LIMITED EDITION
    Motorsport International LIMITED EDITION
    18 listopada 2012, 15:21 przez ~Kaxx | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne