Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Nissan Skyline R34 GT-R – Podczas wyścigu Tipo Overheat Meeting na torze Okayama International Circuit.
    Podczas wyścigu Tipo Overheat Meeting na torze Okayama International Circuit.
    Nowy i stary – Obydwa nadal świetne.
Case 5140
International 1046
    Obydwa nadal świetne.
    Case 5140
    International 1046
    6 czerwca 2015, 12:57 przez iLukasz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne, S4

    Oczywiście na torze wyścigowym, Okayama International Circuit. Najpierw parada, później upalanie (drift, wyścigi itp., jak zawsze).
    Prawdziwy tuning – Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

    Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Okayama International Circuit, Japonia – Klasyczna Alfa Romeo 1750GTV, pierwszy Nissan Skyline GT-R i reszta klasyków z całego świata.
    Klasyczna Alfa Romeo 1750GTV, pierwszy Nissan Skyline GT-R i reszta klasyków z całego świata.
    Ciekawy program, a w nim m.in Mine's R34 Skyline GT-R, Amuse Supra, czy Yumekobo RX7 FD.
    18 stycznia 2015, 12:24 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Tecnica International –
    20 grudnia 2014, 16:09 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    M Mccombs endeavor III – DANE TECHNICZNE 
Nazwa: Endeavor III 
Model wyjściowy: Navistar International 8300 
Konstruktor: Mike McCombs 
Silnik: Detroit Diesel Allison V12 
moc 2500 KM (1839 kW) 
Predkość maksymalna: 361 km/h 
Rok produkcji: 1991
    DANE TECHNICZNE
    Nazwa: Endeavor III
    Model wyjściowy: Navistar International 8300
    Konstruktor: Mike McCombs
    Silnik: Detroit Diesel Allison V12
    moc 2500 KM (1839 kW)
    Predkość maksymalna: 361 km/h
    Rok produkcji: 1991
    13 listopada 2014, 18:17 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Zdobywca tytułu International Truck of The Year 2015.
    23 września 2014, 22:25 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj