Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Drogowe kampanie społeczne - "Kiss me deadly" (Irlandia, 2007)

    W odpowiedzi na jeden z moich komentarzy, wyraziliście zainteresowanie zamieszczeniem na MKLR wybranych, najciekawszych i najbardziej poruszających kampanii społecznych dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego z całego świata. W odpowiedzi na to rozpoczynam więc cykl zamieszczania tego typu materiałów. Interesuje się takimi produkcjami od wielu lat, więc trochę się ich nazbierało. Niektóre z nich pamiętają jeszcze czasy zmierzchu VHS i raczkującego internetu, więc jakości HD się nie spodziewajcie, ale w nich liczy się przekaz, który daje do myślenia.

    Szczegóły: "Kiss me deadly", Irlandia, rok 2007, wyprodukowana przez agencję Lyle Bailie International na zlecenie Road Safety Authority (RSA). Jest to jedna z 60-sekundowych kreacji z kampanii "The faster the speed, the bigger the mess".

    Wkrótce kolejne materiały, więc czekajcie cierpliwie.
    12 października 2015, 18:13 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Lyle Bailie International / Road Safety Authority (RSA) / The Ad Show

    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…