Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Royal Enfield Bullet 500 – Wbrew pozorom jest to nówka sztuka. Od kiedy w latach 50-tych rozpoczęto produkcję tych motocykli w Indiach, są produkowanie praktycznie w niezmienionej formie. Hindusi dołożyli wtrysk paliwa, elektryczny rozrusznik, kierunkowskazy i zmienili wiele mniejszych  elementów, ale ogólna forma pozostała taka sama. W ostatnich latach wprowadzono też kilka zmodyfikowanych modeli, jak Continental GT, stylizowany na cafe racera czy enduro Himalayan.
    Wbrew pozorom jest to nówka sztuka. Od kiedy w latach 50-tych rozpoczęto produkcję tych motocykli w Indiach, są produkowanie praktycznie w niezmienionej formie. Hindusi dołożyli wtrysk paliwa, elektryczny rozrusznik, kierunkowskazy i zmienili wiele mniejszych elementów, ale ogólna forma pozostała taka sama. W ostatnich latach wprowadzono też kilka zmodyfikowanych modeli, jak Continental GT, stylizowany na cafe racera czy enduro Himalayan.
    Ford Shelby Mustang GT 500 – Rok produkcji 2012, doładowane V8 o pojemności 5.5 litra, 550 KM, pakiet SVT Performance Package
    Rok produkcji 2012, doładowane V8 o pojemności 5.5 litra, 550 KM, pakiet SVT Performance Package
    Ford Mustang Shelby GT 500 –
    16 października 2017, 0:31 przez ~Kerczu | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Tym razem do pojedynku stają takie samochody jak: Ferrari 488 GTB, Porsche 911 Turbo S, Chevrolet Camaro ZL1 1LE, Porsche 718 Cayman S, Lexus LC 500, Mercedes-AMG GT R, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Chevrolet Corvette Grand Sport, Aston Martin DB11, Nissan GT-R NISMO, Mazda MX-5 Miata RF, McLaren 570GT, Tesla P100D. Jak więc widzicie lista aut jest naprawdę długa, spróbujcie przed obejrzeniem tego filmu wytypować swojego faworyta na zwycięzcę. Sumarycznie do rywalizacji staje grubo ponad 6000 KM, jednak zwycięzca może być tylko jeden.
    30 września 2017, 12:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R to zdecydowanie jedno z najszybszych seryjnie produkowanych aut w cenie około 500 tys PLN. Potrafi się pokazać z dobrej strony zarówno na torze jak i w wyścigach na 1/4 mili. Dzięki silnikowi 3,8 V6 TwinTurbo do dyspozycji mamy, aż 570 KM i 637 Nm. Te parametry pozwalają osiągnąć setkę w około 3 sekundy i prędkość maksymalną w granicach 330 km/h. Po drugiej stronie mamy Audi TT RS, które z każdą kolejną wersją staje się coraz mocniejsze. Teraz może się pochwalić mocą 400 KM i 480 Nm z 5 cylindrowego silnika o pojemności zaledwie 2,5 litra. Dźwięk jest fenomenalny, a osiągi też niczego sobie. Producent deklaruje przyspieszenie do 100 km/h w 3,7s. Wszystko jednak swoje kosztuje i dobrze doposażone, Audi TT RS, potrafi osiągnąć cenę nawet 450 tys PLN, a to już tylko 60 tys mniej od GT-Ra. Na papierze pojedynek wygrywa GT-R, bez dwóch zdań, zobaczcie jednak jak to wygląda w rzeczywistości.
    7 września 2017, 18:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj