Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    17 grudnia 2022, 4:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline R32 GT-R – Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    24 czerwca 2022, 21:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline R34 GT-R – Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany w Japonii przez firmę Nissan od 1957 roku, dostępny w wersjach coupe lub sedan. R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich R34 GT-R. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Największą cechą i najbardziej znaczącą dla R34 GT-R, której nie było w żadnym innym modelu Skyline, był wyświetlacz na górze deski rozdzielczej o nazwie MFD (Multi Function Display). Ten wyświetlacz był bardzo znaczący dla samochodu w tym czasie. Pokazywał on wiele statystyk silnika samochodu, w tym ciśnienie doładowania, temperaturę oleju, temperaturę wody i wiele innych. Jako samochód z 1999 roku tego rodzaju technologia była wówczas bardzo rzadka i zaawansowana. Najsilniejszą wersją R34 była wersja GT-R Z-Tune z 2005 roku, która wyposażona została w 2,8-litrowy silnik RB28DETT Z2 Twin-turbo o mocy 500 KM i momencie obrotowym 540 Nm. Zostało wyprodukowanych tylko 20 sztuk tego modelu.
    Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany w Japonii przez firmę Nissan od 1957 roku, dostępny w wersjach coupe lub sedan. R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich R34 GT-R. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Największą cechą i najbardziej znaczącą dla R34 GT-R, której nie było w żadnym innym modelu Skyline, był wyświetlacz na górze deski rozdzielczej o nazwie MFD (Multi Function Display). Ten wyświetlacz był bardzo znaczący dla samochodu w tym czasie. Pokazywał on wiele statystyk silnika samochodu, w tym ciśnienie doładowania, temperaturę oleju, temperaturę wody i wiele innych. Jako samochód z 1999 roku tego rodzaju technologia była wówczas bardzo rzadka i zaawansowana. Najsilniejszą wersją R34 była wersja GT-R Z-Tune z 2005 roku, która wyposażona została w 2,8-litrowy silnik RB28DETT Z2 Twin-turbo o mocy 500 KM i momencie obrotowym 540 Nm. Zostało wyprodukowanych tylko 20 sztuk tego modelu.
    28 kwietnia 2022, 21:52 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 907 – Samochód koncepcyjny o nadwoziu coupe stworzony przez francuski koncern Peugeot. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w 2004 roku. 907 został stworzony przez dwóch designerów: Gérarda Weltera i Jeana-Christophe'a Bolle'a-Reddata. Pojazd został zaprojektowany jako prototyp wyposażony w najnowsze nowinki techniczne. Od samego początku auto nie było przeznaczone do produkcji. Auto łączy w sobie najnowsze trendy stylistyczne marki wraz z nadwoziem charakterystycznym dla serii GT. Pojazd posiada potężną, długą maskę i boczne skrzela. Silnik umieszczono z przodu, zaś góra samochodu jest całkowicie przeszklona od maski do klapy bagażnika. Pojazd jest napędzany silnikiem V12 o pojemności 6,4 l, który wytwarza moc 500 KM. Silnik powstał dzięki połączeniu dwóch silników V6 o pojemności 3,2 l.
    Samochód koncepcyjny o nadwoziu coupe stworzony przez francuski koncern Peugeot. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w 2004 roku. 907 został stworzony przez dwóch designerów: Gérarda Weltera i Jeana-Christophe'a Bolle'a-Reddata. Pojazd został zaprojektowany jako prototyp wyposażony w najnowsze nowinki techniczne. Od samego początku auto nie było przeznaczone do produkcji. Auto łączy w sobie najnowsze trendy stylistyczne marki wraz z nadwoziem charakterystycznym dla serii GT. Pojazd posiada potężną, długą maskę i boczne skrzela. Silnik umieszczono z przodu, zaś góra samochodu jest całkowicie przeszklona od maski do klapy bagażnika. Pojazd jest napędzany silnikiem V12 o pojemności 6,4 l, który wytwarza moc 500 KM. Silnik powstał dzięki połączeniu dwóch silników V6 o pojemności 3,2 l.
    10 kwietnia 2022, 19:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Shelby Mustang GT 500 –
    6 sierpnia 2019, 0:29 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoski samochód sportowy klasy GT produkowany przez firmę Maserati w latach 1969-1975. Nazwa to hołd dla dwóch zwycięstw zespołu Maserati w wyścigu Indy 500.
    1 lipca 2019, 21:28 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj