Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Ford Shelby GT 500 – Piękne Auto
    Piękne Auto
    16 stycznia 2014, 20:24 przez jsiulokkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford Mustang Shelby GT 500 –
    9 stycznia 2014, 20:17 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Shelby gt 500 RTR –
    26 grudnia 2013, 19:28 przez manta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford-Mustang-GT-500 –
    12 grudnia 2013, 16:26 przez Lukasz91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mustang GT 500 –
    1 grudnia 2013, 17:17 przez Torpedo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Shelby GT-500 –
    30 listopada 2013, 14:25 przez masterafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT 500 – Shelby Mustang  GT 500 ESS
    Shelby Mustang GT 500 ESS
    17 listopada 2013, 13:04 przez wek_syl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FORD MUSTANG GT 500 – Takie cudo też pojawiło się w naszym kraju!
    Takie cudo też pojawiło się w naszym kraju!
    16 listopada 2013, 0:36 przez Piroo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Krótka historia "KANARKA" – Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
Zdjęcie 3: jak wyżej...
Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..." 

Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

    Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
    Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
    Zdjęcie 3: jak wyżej...
    Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
    Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

    Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..."

    Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    14 listopada 2013, 16:23 przez smile46 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne