Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Jedyny w Polsce Seat Toledo 3,2 V6 – Seat Toledo fabrycznie 2,3 v5 170KM 2001r Po swapie silnika z Audi TT II 3,2 V6 250KM 2008r
    Seat Toledo fabrycznie 2,3 v5 170KM 2001r Po swapie silnika z Audi TT II 3,2 V6 250KM 2008r
    7 czerwca 2015, 22:49 przez Jacek6804 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Czarne mondeo mk3 ST – Moje wydrzaste czarne mondeo mk3 ST. Fabrycznie 136KM, obecnie po chipie 168, oraz 410NM.
    Moje wydrzaste czarne mondeo mk3 ST. Fabrycznie 136KM, obecnie po chipie 168, oraz 410NM.
    4 czerwca 2015, 17:51 przez Gorcia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Wlasne

    Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.
    2 marca 2015, 19:40 przez miniu081 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Xsara VTS – Moja Xsara, fabrycznie wypuszczona z pakietem widocznym na zdjęciu poza lampami, silnik 2,0 16v 168km daje radę.
    Moja Xsara, fabrycznie wypuszczona z pakietem widocznym na zdjęciu poza lampami, silnik 2,0 16v 168km daje radę.
    Mój nowy nabytek – Elegancik 98'

Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

W dużym skrócie:
Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
Hamulce przód od SC Sporting
Wydech Michelin
Nowa podłoga
Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
Felgi Polonez 13"
Polerka
    Elegancik 98'

    Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

    W dużym skrócie:
    Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
    Hamulce przód od SC Sporting
    Wydech Michelin
    Nowa podłoga
    Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
    Felgi Polonez 13"
    Polerka
    15 lutego 2015, 16:08 przez TiCo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło:

    Własne

    ST200 a niby zwykły Ford – Wielu powie, że to tylko ford, a niewielu wie, że auto to posiada fabrycznie 205km silnik 2.5 V6 całe ospojlerowanie również fabryczne no i jeździła nim niemiecka policja, ale dla wielu to wciąż zwykły ford i wolą BMW3 compact, sedan lub VW passata B5 z silnikiem 1.6 lub 1.8 których na drogach jest cała masa. Ja stawiam na indywidualizm i wolę coś rzadszego.
    Wielu powie, że to tylko ford, a niewielu wie, że auto to posiada fabrycznie 205km silnik 2.5 V6 całe ospojlerowanie również fabryczne no i jeździła nim niemiecka policja, ale dla wielu to wciąż zwykły ford i wolą BMW3 compact, sedan lub VW passata B5 z silnikiem 1.6 lub 1.8 których na drogach jest cała masa. Ja stawiam na indywidualizm i wolę coś rzadszego.
    10 stycznia 2015, 15:27 przez matias5grzywi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (34)
    Źródło:

    zdjęcia prywatne

    Kotku zacznijmy przygodę – Lotus Eclat 521 z 1978 roku,
2.0 benzyna, 163KM przy niecałej tonie masy własnej rozpędza go fabrycznie do setki w 7.5sek. Ten egzemplarz ma jeszcze przed sobą długą drogę do pokonania pierwszych kilometrów.
    Lotus Eclat 521 z 1978 roku,
    2.0 benzyna, 163KM przy niecałej tonie masy własnej rozpędza go fabrycznie do setki w 7.5sek. Ten egzemplarz ma jeszcze przed sobą długą drogę do pokonania pierwszych kilometrów.
    28 grudnia 2014, 16:18 przez ematex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Acura TSX CL9 – Pierwsza generacja z lat 2003-2008. Fabrycznie pod maską wolnossący 2.4L i-VTEC 205 KM.
    Pierwsza generacja z lat 2003-2008. Fabrycznie pod maską wolnossący 2.4L i-VTEC 205 KM.
    Pomimo że Diavle rozpędza się jak z procy, ktoś wsadził do niego turbo – Fabrycznie chyba ma 2.8sek/100km/h to co musi być po włożeniu turbo?!
    Fabrycznie chyba ma 2.8sek/100km/h to co musi być po włożeniu turbo?!
    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)