Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Audi A6 allroad – Jak dla mnie najładniejsze, fabrycznie produkowane combi. A wy co sądzicie?
    Jak dla mnie najładniejsze, fabrycznie produkowane combi. A wy co sądzicie?
    21 marca 2014, 15:12 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Najszybsze auto świata! Pobiło Veyrona! – W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

    Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
    Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

    Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    Toyota Corolla TSport Compressor TTE – Toyota Corolla Tsport Compressor TTE - Oficjalnie nie oferowana w Polsce, tylko na specjalne zamówienia, cena auta w salonie to grubo ponad 100 tys. złotych. Jest to bardzo unikatowa wersja uzbrojona w silnik Yamahy 1.8 VVL-I 192 KM ale to nie koniec. Taki samochód transportowany jest do Niemiec do fabryki TTE - TOYOTA TEAM EUROP, która to buduje samochody rajdowe Toyota - tam do silnika fabrycznie dokładany jest kompresor i jego moc podnoszona jest do 225KM!
    Toyota Corolla Tsport Compressor TTE - Oficjalnie nie oferowana w Polsce, tylko na specjalne zamówienia, cena auta w salonie to grubo ponad 100 tys. złotych. Jest to bardzo unikatowa wersja uzbrojona w silnik Yamahy 1.8 VVL-I 192 KM ale to nie koniec. Taki samochód transportowany jest do Niemiec do fabryki TTE - TOYOTA TEAM EUROP, która to buduje samochody rajdowe Toyota - tam do silnika fabrycznie dokładany jest kompresor i jego moc podnoszona jest do 225KM!
    25 stycznia 2014, 9:38 przez karolekh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oldsmobile Cutlass Jetfire – Pierwszy na świecie fabrycznie turbodoładowany samochód produkowany w latach 1962/63. Samochód wyposażony był w całkowicie aluminiową jednostkę napędową V8 o pojemności 3.5l dysponujący turbosprężarką Garrett T05 dającą ciśnienie 5psi (0.35bar). Silnik generował moc 215KM i 410Nm. Ciekawostką był układ wtrysku mieszaniny wody z metanolem zwany "Turbo Rocket Fluid" w celu usunięcia spalania stukowego, który powstał w wyniku połączenia wysokiego stopnia sprężania (10,25:1) i doładowania. Niestety układ ten był też piętą achillesową tego samochodu. Wielu użytkowników zapominało uzupełniać płyn co szybko niszczyło silnik. W wielu egzemplarzach turbosprężarka została zastąpiona przez czterogardzielowe gaźniki (nie które z nich nawet przed wyjechaniem z salonu).
    Pierwszy na świecie fabrycznie turbodoładowany samochód produkowany w latach 1962/63. Samochód wyposażony był w całkowicie aluminiową jednostkę napędową V8 o pojemności 3.5l dysponujący turbosprężarką Garrett T05 dającą ciśnienie 5psi (0.35bar). Silnik generował moc 215KM i 410Nm. Ciekawostką był układ wtrysku mieszaniny wody z metanolem zwany "Turbo Rocket Fluid" w celu usunięcia spalania stukowego, który powstał w wyniku połączenia wysokiego stopnia sprężania (10,25:1) i doładowania. Niestety układ ten był też piętą achillesową tego samochodu. Wielu użytkowników zapominało uzupełniać płyn co szybko niszczyło silnik. W wielu egzemplarzach turbosprężarka została zastąpiona przez czterogardzielowe gaźniki (nie które z nich nawet przed wyjechaniem z salonu).
    22 stycznia 2014, 15:23 przez MArcin91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    vintageadbrowser.com

    Fiat 125p 1.6 Diesel – W roku 1986 powstała seria Fiatów 125p, w której fabrycznie montowano silnik diesla, prosto z Volkswagena Passata. Posiadał jedynie około 50KM. Przyśpieszenie do 100 km/h zajmowało w sumie 21 sekund, a prędkość maksymalna zmalała do około 125 km/h.
    W roku 1986 powstała seria Fiatów 125p, w której fabrycznie montowano silnik diesla, prosto z Volkswagena Passata. Posiadał jedynie około 50KM. Przyśpieszenie do 100 km/h zajmowało w sumie 21 sekund, a prędkość maksymalna zmalała do około 125 km/h.
    20 listopada 2013, 22:03 przez pasat274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    40-letnie "nowe" Toyoty w opuszczonym salonie – Utworzenie "zielonej linii", która w 1974 r. podzieliła Cypr na dwie części, przyniosła coś więcej, niż polityczne konsekwencje. W tej zdemilitaryzowanej strefie znajduje się obecnie wiele opuszczonych budynków, w tym salon samochodów Toyota.

Obecnie tzw. zielona linia to szeroka na 800 metrów strefa zdemilitaryzowana, która przechodzi m.in. przez stolicę Cypru - Nikozję. W momencie jej utworzenia część nieruchomości w tym mieście została opuszczona. Obecnie budynki w tej strefie wyglądają, jakby zostały zatrzymane w czasie.

Strefę zdemilitaryzowaną, do której nie ma dostępu, udało się spenetrować holenderskiemu dziennikarzowi Bo de Visserowi. Przy okazji wizyty w tym niezwykłym miejscu Holender trafił na salon Toyoty, w którym... wciąż stoi kilkanaście fabrycznie nowych, choć mocno zniszczonych, egzemplarzy aut japońskiej marki.

Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Foto: fot. Bo de Visser
Każdy z nich ma na liczniku zaledwie kilkadziesiąt mil. Samochody są mocno zakurzone, mają powybijane szyby i pogięte dachy, ale poza tym są zupełnie nieużywane. Tym samym ich wartość kolekcjonerska urosła do ogromnych rozmiarów. Co stanie się z salonem sprzed lat? Oficjalnie nie można tam dotrzeć, nie mówiąc o próbie uratowania zabytkowych pojazdów. Jednak rozgłos, jaki zdobyło w ostatnim czasie to znalezisko może sprawić, że ktoś się tym zainteresuje.

Z jednej strony warto byłoby zachować ten "wehikuł czasu" i pozostawić zniszczony salon bez zmian. Z drugiej jednak, może warto by pomyśleć o przeniesieniu samochodów do muzeum, żeby zapobiec ich dalszemu niszczeniu?
    Utworzenie "zielonej linii", która w 1974 r. podzieliła Cypr na dwie części, przyniosła coś więcej, niż polityczne konsekwencje. W tej zdemilitaryzowanej strefie znajduje się obecnie wiele opuszczonych budynków, w tym salon samochodów Toyota.

    Obecnie tzw. zielona linia to szeroka na 800 metrów strefa zdemilitaryzowana, która przechodzi m.in. przez stolicę Cypru - Nikozję. W momencie jej utworzenia część nieruchomości w tym mieście została opuszczona. Obecnie budynki w tej strefie wyglądają, jakby zostały zatrzymane w czasie.

    Strefę zdemilitaryzowaną, do której nie ma dostępu, udało się spenetrować holenderskiemu dziennikarzowi Bo de Visserowi. Przy okazji wizyty w tym niezwykłym miejscu Holender trafił na salon Toyoty, w którym... wciąż stoi kilkanaście fabrycznie nowych, choć mocno zniszczonych, egzemplarzy aut japońskiej marki.

    Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Foto: fot. Bo de Visser
    Każdy z nich ma na liczniku zaledwie kilkadziesiąt mil. Samochody są mocno zakurzone, mają powybijane szyby i pogięte dachy, ale poza tym są zupełnie nieużywane. Tym samym ich wartość kolekcjonerska urosła do ogromnych rozmiarów. Co stanie się z salonem sprzed lat? Oficjalnie nie można tam dotrzeć, nie mówiąc o próbie uratowania zabytkowych pojazdów. Jednak rozgłos, jaki zdobyło w ostatnim czasie to znalezisko może sprawić, że ktoś się tym zainteresuje.

    Z jednej strony warto byłoby zachować ten "wehikuł czasu" i pozostawić zniszczony salon bez zmian. Z drugiej jednak, może warto by pomyśleć o przeniesieniu samochodów do muzeum, żeby zapobiec ich dalszemu niszczeniu?
    18 listopada 2013, 23:32 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polacy – Polacy ukradli 5 Bentleyów z salonu w Berlinie w tym 3 fabrycznie nowe.

Oczywiście tą kradzież należy potępić ale mówicie co chcecie - ukraść nowe auta Bentleya z niemieckiego salonu i przerzucić je do Polski. Liga światowa.
    Polacy ukradli 5 Bentleyów z salonu w Berlinie w tym 3 fabrycznie nowe.

    Oczywiście tą kradzież należy potępić ale mówicie co chcecie - ukraść nowe auta Bentleya z niemieckiego salonu i przerzucić je do Polski. Liga światowa.
    17 listopada 2013, 16:27 przez arko1233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Ducktail – Element który powinien być montowany fabrycznie.
    Element który powinien być montowany fabrycznie.
    14 listopada 2013, 22:07 przez Mielu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Porsche fabrycznie jest wspaniały ale po tym filmiku się zakochałem
    1 października 2013, 15:25 przez abuk888 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)