Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    MArcin91

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 21 stycznia 2014 - 15:07
    Ostatnio: 29 czerwca 2019 - 21:20
    • Materiałów na głównej: 3 z 3
    • Punktów za materiały: 70
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 2
     
    Seryjne 650 zasilane seryjnym gaźnikiem z małym wspomaganiem i wisienka na torcie turbo KKK KP35. Jedni są pod wrażeniem, inni piszą ze dokonałem niemożliwego, ale i tak znajdą się tacy co napiszę że to nie ma prawa działać i zaczynają mitologie o "gaźnikach nadciśnieniowych"

    ps. Więcej filmów w źródle
    Oldsmobile Cutlass Jetfire – Pierwszy na świecie fabrycznie turbodoładowany samochód produkowany w latach 1962/63. Samochód wyposażony był w całkowicie aluminiową jednostkę napędową V8 o pojemności 3.5l dysponujący turbosprężarką Garrett T05 dającą ciśnienie 5psi (0.35bar). Silnik generował moc 215KM i 410Nm. Ciekawostką był układ wtrysku mieszaniny wody z metanolem zwany "Turbo Rocket Fluid" w celu usunięcia spalania stukowego, który powstał w wyniku połączenia wysokiego stopnia sprężania (10,25:1) i doładowania. Niestety układ ten był też piętą achillesową tego samochodu. Wielu użytkowników zapominało uzupełniać płyn co szybko niszczyło silnik. W wielu egzemplarzach turbosprężarka została zastąpiona przez czterogardzielowe gaźniki (nie które z nich nawet przed wyjechaniem z salonu).
    Pierwszy na świecie fabrycznie turbodoładowany samochód produkowany w latach 1962/63. Samochód wyposażony był w całkowicie aluminiową jednostkę napędową V8 o pojemności 3.5l dysponujący turbosprężarką Garrett T05 dającą ciśnienie 5psi (0.35bar). Silnik generował moc 215KM i 410Nm. Ciekawostką był układ wtrysku mieszaniny wody z metanolem zwany "Turbo Rocket Fluid" w celu usunięcia spalania stukowego, który powstał w wyniku połączenia wysokiego stopnia sprężania (10,25:1) i doładowania. Niestety układ ten był też piętą achillesową tego samochodu. Wielu użytkowników zapominało uzupełniać płyn co szybko niszczyło silnik. W wielu egzemplarzach turbosprężarka została zastąpiona przez czterogardzielowe gaźniki (nie które z nich nawet przed wyjechaniem z salonu).
    22 stycznia 2014, 15:23 przez MArcin91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    vintageadbrowser.com

    Peugeot 505 Turbo – Silnik 2.2 Turbo i RWD to nie jest to jest coś co skojarzymy z francuskim samochodem, a jednak. Doładowany silnik konstrukcji Simci osiągał moc od 150KM do 180KM w zależności od wersji. Czasami nazywany europejskim Skyline'em przez podobieństwo do Nissana Skyline R30 i R31.
    Silnik 2.2 Turbo i RWD to nie jest to jest coś co skojarzymy z francuskim samochodem, a jednak. Doładowany silnik konstrukcji Simci osiągał moc od 150KM do 180KM w zależności od wersji. Czasami nazywany europejskim Skyline'em przez podobieństwo do Nissana Skyline R30 i R31.
    21 stycznia 2014, 15:21 przez MArcin91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.motorsbros.com


    1