Seryjne 650 zasilane seryjnym gaźnikiem z małym wspomaganiem i wisienka na torcie turbo KKK KP35. Jedni są pod wrażeniem, inni piszą ze dokonałem niemożliwego, ale i tak znajdą się tacy co napiszę że to nie ma prawa działać i zaczynają mitologie o "gaźnikach nadciśnieniowych"
Pierwszy na świecie fabrycznie turbodoładowany samochód produkowany w latach 1962/63. Samochód wyposażony był w całkowicie aluminiową jednostkę napędową V8 o pojemności 3.5l dysponujący turbosprężarką Garrett T05 dającą ciśnienie 5psi (0.35bar). Silnik generował moc 215KM i 410Nm. Ciekawostką był układ wtrysku mieszaniny wody z metanolem zwany "Turbo Rocket Fluid" w celu usunięcia spalania stukowego, który powstał w wyniku połączenia wysokiego stopnia sprężania (10,25:1) i doładowania. Niestety układ ten był też piętą achillesową tego samochodu. Wielu użytkowników zapominało uzupełniać płyn co szybko niszczyło silnik. W wielu egzemplarzach turbosprężarka została zastąpiona przez czterogardzielowe gaźniki (nie które z nich nawet przed wyjechaniem z salonu).
Silnik 2.2 Turbo i RWD to nie jest to jest coś co skojarzymy z francuskim samochodem, a jednak. Doładowany silnik konstrukcji Simci osiągał moc od 150KM do 180KM w zależności od wersji. Czasami nazywany europejskim Skyline'em przez podobieństwo do Nissana Skyline R30 i R31.