Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    AUDI RS4 MTM – Audi znajomego, oryginalnie przeprowadzony fabrycznie tuning MTM. Samochód ma 550hp, sprowadzony z Niemiec. Przebieg 39 tyś km!
    Audi znajomego, oryginalnie przeprowadzony fabrycznie tuning MTM. Samochód ma 550hp, sprowadzony z Niemiec. Przebieg 39 tyś km!
    6 lutego 2016, 17:08 przez ~jamesgtvtb | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Opel Astra F – Moje pierwsze, w pełni własne auto. Zdjęcie z 2009r. Samochód fabrycznie na wyposażeniu miał nic. Miał silnik 1.4 8V, powalające 60KM, ale to auto miało to coś. Sprzedałem ją w 2013r, czego w sumie do dziś trochę żałuję. Ale jeszcze kiedyś ją odkupię!
    Moje pierwsze, w pełni własne auto. Zdjęcie z 2009r. Samochód fabrycznie na wyposażeniu miał nic. Miał silnik 1.4 8V, powalające 60KM, ale to auto miało to coś. Sprzedałem ją w 2013r, czego w sumie do dziś trochę żałuję. Ale jeszcze kiedyś ją odkupię!
    Polonez Atu 1.4 16V – Polonez ATU (bez plusa) jest dość rzadkim okazem, bo produkowanym tylko przez ponad rok czasu : od 1996 do połowy 1997. 
Tym bardziej ten egzemplarz jest unikatem bo posiada fabrycznie silnik 1.4. 
Kupiony został jako golas z padniętą uszczelką , ale to dla mnie nie było straszne.
    Polonez ATU (bez plusa) jest dość rzadkim okazem, bo produkowanym tylko przez ponad rok czasu : od 1996 do połowy 1997.
    Tym bardziej ten egzemplarz jest unikatem bo posiada fabrycznie silnik 1.4.
    Kupiony został jako golas z padniętą uszczelką , ale to dla mnie nie było straszne.
    Kupiona przez mojego dziadka w 1979 roku. Została przyprowadzona do garażu w którym stała przez kolejne 30 lat. Dostałem ją w 2009 i po małym przeglądzie odpaliłem po raz pierwszy.
    27 września 2015, 23:49 przez ~Jestembobem | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Corolla Levin GT-Z (AE92) – Model fabrycznie wyposażony w kompresor (4A-GZE, czyli 1.6L 165 KM). Generacja AE92 produkowana była w latach 1987-1991. Samochód ten był następcą kultowej AE86, jednak posiadał już napęd na przód, ale nie wpłynęło to w negatywny sposób na zainteresowanie i sprzedaż, w Japonii Toyota Corolla AE92 biła rekordy sprzedaży, biorąc pod uwagę poprzednie generacje.
    Model fabrycznie wyposażony w kompresor (4A-GZE, czyli 1.6L 165 KM). Generacja AE92 produkowana była w latach 1987-1991. Samochód ten był następcą kultowej AE86, jednak posiadał już napęd na przód, ale nie wpłynęło to w negatywny sposób na zainteresowanie i sprzedaż, w Japonii Toyota Corolla AE92 biła rekordy sprzedaży, biorąc pod uwagę poprzednie generacje.
    Samochód o którym w pewnych częściach świata jest głośno od wielu lat, a w innych prawdopodobnie będzie coraz głośniej. To niemal Supra, w bardziej cywilnym wdzianku. Samochód z klasycznym napędem, ogromnym potencjałem, ogromną bazą części do modyfikacji, do którego główna opcja silnikowa, to znana rodzina JZ (np. 1JZ-GTE i 2JZ-GE fabrycznie, 2JZ-GTE po swapie), do tego póki co jest chyba tańszy niż Supra. Idealny do dragu, driftu i oczywiście na ulice jako sleeper, natomiast typowe wyścigi torowe są nieco w cieniu pozostałych zastosowań. Niestety, nigdy nie był dostępny z kierownicą po lewej stronie. Ale wielu samochodom niedostępnym w taki czy inny sposób, nie przeszkodziło to w staniu się ikonami.

    Na powyższym filmie, typowy Chaser po tuningu (z ostatniej generacji), o mocy 420 KM.
    9 sierpnia 2015, 13:48 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)