Szukaj
Znalazłem 16 takich materiałów
Ta historia zaczęła się w latach 90'tych, gdzie trzy niemieckie marki premium postanowiły wprowadzić swoje modele, na rynek aut kompaktowych. Tak, chodzi o Audi, BMW i Mercedes'a. Te marki podeszły do tego tematu z różnych stron i przy okazji zrobiły sobie rywalizację o to, kto jest: NAJ... o tym zrobiłem już odcinek i jeśli go nie widziałeś, to znajdziesz go na moim kanale.
Dzisiejszy odcinek opowiada o dalszych losach naszych bohaterów, gdzie każda z marek przygotowała drugą, jak i trzecią generację swoich modeli. Dodatkowo każdy z nich przybrał barwy wojenne, aby pokazać rywalom, że...
- JA JESTEM KRÓLEM!
Więc Audi zmieniło się w RS3, a pod maskę powędrował silnik, który... (to dowiesz się z tego odcinka). BMW znowu wypuściło swojego kompakta czyli M2, który zamiast w wersji hatback, był... (to także dowiesz się z tego odcinka). No a Mercedes wysłał swoją nową A-klasę do zakładów AMG, gdzie włożyli do niej... (to także dowiesz się z tego odcinka).
- ZOBACZ ODCINEK
Film ma prawie 25 minut, więc warto zaopatrzyć się w kanapki czy termos z herbatą. I pamiętaj, że nie będzie tak normalnie, ale...
Z innej PERSPEKTYWY
Golf GTI faktyczne sprawił że ludzie oszaleli na punkcie kompaktowych modeli z mocnym silnikiem pod maską. Tylko od pierwszego Golfa GTI minęło wiele czasu i przez te lata GTI przeżywał różne momenty...
Właśnie o tym jest dwunasty odcinek LCM:
- dowiesz się jak to było z narodzinami Golfa 1 GTI
- zobaczysz jak GTI rósł w siłę, aż poszedł na samo... tego Ci nie zdradzę, bo to musisz zobaczyć sam.
Ja mogę Ci tylko obiecać, że nie będzie tak normalnie.. ale Z innej PERSPEKTYWY.
Lancia Delta Integrale. Prawdziwy dominator. Samochód, który zdemolował konkurencję w stopniu niespotykanym w żadnej innej dziedzinie sportu samochodowego. Wystarczy powiedzieć, że zespół fabryczny Lancii przez 6 sezonów wystawiał Integrale na trasy rajdowe. Zdobył wtedy 4 tytuły mistrza świata kierowców oraz 6 tytułów mistrza świata konstruktorów. Mówiąc wprost, samochód wygrał wszystkie sezony rajdowe, w których wystartował. Jest to rekord niepobity do dziś i raczej długo nikt go nie pobije. W ciągu 6 lat Integrale wygrały w 46 rajdach zaliczanych do klasyfikacji WRC. Jest to identyczny wynik, jaki ma Subaru Impreza - tylko że Integrale potrzebowały na to 6 lat, Subaru aż 15.
Integrale nie przegrała z konkurencyjnym samochodem na trasach rajdowych, zespół fabryczny Lancii wycofał się z rajdów będąc mistrzem świata konstruktorów, auto zeszło ze sceny jako mistrz, a nie ukradkiem pobite przez młodszych i lepszych konkurentów.
I to jest właśnie największa i niepodważalna legenda rajdów. Nie żadne tam Imprezy, Evo, Toyoty, Focusy, czy nie daj boże Audi quattro. Żaden inny samochód nigdy tak nie zdemolował konkurencji w rajdach i bardzo wątpię, by kiedykolwiek jeszcze się to powtórzyło.
Nawet 8-latek chce czasem poczuć szalony pęd jazdy na autostradzie. Ten brazylijski urwis postanowił zostać królem szos na swoim trójkołowym rowerku.
W pewnym momencie unosi pięść w geście triumfu. Dwukrotnie wspina się na pochyły fragment autostrady, by zaraz potem zjechać jej środkiem. Nic nie robi sobie z mijających go samochodów.
- Nie bałeś się? - spytał potem dzieciaka reporter lokalnej telewizji, który nagrał zdarzenie.
- Nie - odparł chłopiec z miną niewiniątka.
Reporter wytropił rodzinę nieustraszonego 8-latka. Chłopiec mieszkał z rodzicami i dwoma braćmi niedaleko autostrady. Uboga rodzina zniknęła jednak niedługo po wydarzeniu. Rodzice prawdopodobnie wystraszyli się kontroli opieki społecznej w związku z narażeniem chłopca na niebezpieczeństwo.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »