Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Elektryk to przede wszystkim ładowanie w domu. Jaką mocą przyłącza trzeba dysponować, by przebiegło szybko i sprawnie?
    25 lipca 2021, 18:56 przez BEZSZELESTNI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    W tym vlogu, przedstawię Wam urywek z życia driftera :)
    Tym razem wybieramy się na Tor Tuczępy w celu charytatywnym ! :)
    Nie obyło się bez "usterek" :( Popełniłem szkolny błąd, ale jak to się mówi... Człowiek uczy się na błędach :) Następnym razem już będę wiedział, żeby reagować od razu, a nie czekać aż ...... No właśnie :D

    Zapraszam również na Fanpage Kuby Chmiela, który napierdziela Madzią :)
    ♦ Facebook ► https://www.facebook.com/driftingo/

    Miłego oglądania i nie zapomnijcie zostawić SUBA i łapki w górze ! :)
    W komentarzu napiszcie co byście chcieli zobaczyć ;) Postaramy się ogarnąć coś ciekawego :)

    zapraszam na naszego fanpage
    ♦ Facebook ► https://www.facebook.com/elwikdriftteam
    ♦ INSTAGRAM ► elwik_drift_team
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Partnerzy i sponsorzy:
    EL-WiK - Autohandel i Wynajem Samochodów
    https://www.facebook.com/elwikws
    EL-WiK Elektryka, Energetyka i Automatyka
    https://www.facebook.com/elwikinstalacje
    ACT drift series
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100063475235168
    Spawanie Specjalistyczne - Arkadiusz Ciećko
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100063526382922
    Pat Car
    https://www.facebook.com/Patcar-262707817977027/
    NavioDron
    https://www.facebook.com/naviodron
    -------------------------------------------------------------------------------------
    ➡Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie bez wiedzy autora zabronione.
    ✅Można Udostępniać
    9 lipca 2021, 17:42 przez ElwikDriftTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym vlogu, przedstawię Wam urywek z życia driftera :)
    Tym razem przerabiamy naszą "bunie", inwestujemy w bezpieczeństwo.
    Sami zobaczcie ! :)

    Miłego oglądania i nie zapomnijcie zostawić SUBA i łapki w górze ! :)
    W komentarzu napiszcie co byście chcieli zobaczyć ;) Postaramy się ogarnąć coś ciekawego :)

    zapraszam na naszego fanpage
    ♦ Facebook ► https://www.facebook.com/elwikdriftteam
    ♦ INSTAGRAM ► elwik_drift_team
    ♦ YOUTUBE ► https://www.youtube.com/channel/UCuBy...
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Partnerzy i sponsorzy:
    EL-WiK - Autohandel i Wynajem Samochodów
    https://www.facebook.com/elwikws
    EL-WiK Elektryka, Energetyka i Automatyka
    https://www.facebook.com/elwikinstalacje
    ACT drift series
    https://www.facebook.com/profile.php?...
    Spawanie Specjalistyczne - Arkadiusz Ciećko
    https://www.facebook.com/profile.php?...
    Pat Car
    https://www.facebook.com/pat.car.7798
    NavioDron
    https://www.facebook.com/naviodron
    -------------------------------------------------------------------------------------
    #BMW #klatka #drift
    28 czerwca 2021, 21:42 przez ElwikDriftTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pełen test najtańszego elektryka na rynku.
    7 lutego 2020, 18:46 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy jest sens bać się prądu? – Jakiś czas temu miałem okazję pojeździć Super Soco TC Max po Sopocie i naszło mnie na przemyślenia. Podczas przejażdżki stało się to, czego najbardziej się obawiałem - spodobało mi się. Maszynka jest osiągowym odpowiednikiem 125-tki, ale sporo różni się od spalinowych sprzętów tej klasy. Po przesiadce z 650-tki, którą przyjechałem na testy nie uderzył mnie brak osiągów jak na większości 125, nie było wachlowania biegami non stop, silnika który produkuje więcej hałasu niż mocy i mulastego ruszania. Po prostu odwijasz manetkę i motocykl zaczyna przyspieszać, praktycznie bez dźwięku, słychać tylko przekładnię pasową i potem szum wiatru. I tak do 90 km/h, na tym osiągi się kończą. Jak miałem Hondę CLR 125 jechała dokładnie tyle samo, czyli nie ma dramatu. Zasadniczo ten elektryk ma większość zalet normalnej 125, bez wielu jej wad. Do minimum ograniczona jest obsługa układu napędowego, z elementów na które trzeba zwrócić uwagę został tylko wspomniany pasek i bateria. Zawieszenie, hamulce itd jak w każdym innym motocyklu. Problemem jest oczywiście to, co w każdym elektrycznym pojeździe - zasięg i zużycie ogniw. W tym zakresie oczywiście trwają prace i postęp w ciągu ostatnich lat jest zauważalny, ale dalej jest gorzej niż w spalinowych odpowiednikach. Producent podaje 110 km teoretycznego zasięgu, ale realnie celowałbym bardziej w 80 km. Moim zdaniem to dystans absolutnie wystarczający do jazdy po mieście. Bateria powinna swobodnie wytrzymać kilka lat, do tego czasu prawdopodobnie pojawią się tańsze zamienniki, można też kombinować z wymianą samych ogniw i elektroniki sterującej (Wyobrażacie sobie te tuningi w stylu montowania ogniw od Tesli? :D ). Tak w ogóle ile taka zabawka kosztuje? Około 20 tys zł, dokładnie tyle samo co np. Yamaha MT 125. Jeździłem oboma i Super Soco moim zdaniem nie ustępuje jej wykonaniem ani wrażeniami z jazdy. Nigdy nie pomyślałbym, że do tego dojdzie, ale prawdę powiedziawszy z tej dwójki wybrałbym elektryka. Jakie są Wasze przemyślenia odnośnie elektrycznych motocykli, samochodów i wszystkich innych jeździdeł? Próbowaliście? Jak oceniacie? Swoją drogą dziękuję firmie MOTO-ZONE z Sopotu za udostępnienie motocykla do testów i możliwość przekonania się jak to wygląda na prawdę.
    Jakiś czas temu miałem okazję pojeździć Super Soco TC Max po Sopocie i naszło mnie na przemyślenia. Podczas przejażdżki stało się to, czego najbardziej się obawiałem - spodobało mi się. Maszynka jest osiągowym odpowiednikiem 125-tki, ale sporo różni się od spalinowych sprzętów tej klasy. Po przesiadce z 650-tki, którą przyjechałem na testy nie uderzył mnie brak osiągów jak na większości 125, nie było wachlowania biegami non stop, silnika który produkuje więcej hałasu niż mocy i mulastego ruszania. Po prostu odwijasz manetkę i motocykl zaczyna przyspieszać, praktycznie bez dźwięku, słychać tylko przekładnię pasową i potem szum wiatru. I tak do 90 km/h, na tym osiągi się kończą. Jak miałem Hondę CLR 125 jechała dokładnie tyle samo, czyli nie ma dramatu. Zasadniczo ten elektryk ma większość zalet normalnej 125, bez wielu jej wad. Do minimum ograniczona jest obsługa układu napędowego, z elementów na które trzeba zwrócić uwagę został tylko wspomniany pasek i bateria. Zawieszenie, hamulce itd jak w każdym innym motocyklu. Problemem jest oczywiście to, co w każdym elektrycznym pojeździe - zasięg i zużycie ogniw. W tym zakresie oczywiście trwają prace i postęp w ciągu ostatnich lat jest zauważalny, ale dalej jest gorzej niż w spalinowych odpowiednikach. Producent podaje 110 km teoretycznego zasięgu, ale realnie celowałbym bardziej w 80 km. Moim zdaniem to dystans absolutnie wystarczający do jazdy po mieście. Bateria powinna swobodnie wytrzymać kilka lat, do tego czasu prawdopodobnie pojawią się tańsze zamienniki, można też kombinować z wymianą samych ogniw i elektroniki sterującej (Wyobrażacie sobie te tuningi w stylu montowania ogniw od Tesli? :D ). Tak w ogóle ile taka zabawka kosztuje? Około 20 tys zł, dokładnie tyle samo co np. Yamaha MT 125. Jeździłem oboma i Super Soco moim zdaniem nie ustępuje jej wykonaniem ani wrażeniami z jazdy. Nigdy nie pomyślałbym, że do tego dojdzie, ale prawdę powiedziawszy z tej dwójki wybrałbym elektryka. Jakie są Wasze przemyślenia odnośnie elektrycznych motocykli, samochodów i wszystkich innych jeździdeł? Próbowaliście? Jak oceniacie? Swoją drogą dziękuję firmie MOTO-ZONE z Sopotu za udostępnienie motocykla do testów i możliwość przekonania się jak to wygląda na prawdę.
    4 października 2019, 23:17 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne, motocykl od MOTO-ZONE z Sopotu

    Elektryka – Saroléa N60 MM.01. Podawane osiągi są niesamowite: 163 KM, 450 Nm, ładowanie do 80% w 20 minut i zasięg 330 km. To wszystko przy masie 215 kg. Do tego producent dorzuca karbonowy kask, strój motocyklowy stylizowany na garnitur i nóż z damastu. O cenie na ten moment brak informacji, ale tanio raczej nie będzie.
    Saroléa N60 MM.01. Podawane osiągi są niesamowite: 163 KM, 450 Nm, ładowanie do 80% w 20 minut i zasięg 330 km. To wszystko przy masie 215 kg. Do tego producent dorzuca karbonowy kask, strój motocyklowy stylizowany na garnitur i nóż z damastu. O cenie na ten moment brak informacji, ale tanio raczej nie będzie.
    Odrodzenie jest powolne, ale jednak, coś się wreszcie dzieje. Mamy więc kompakta (skrzyżowanie Opla Adama z Mini), elektryka i samochód sportowy. Ten ostatni średnio się sprzedaje, ale Vosco ma szanse, o ile będzie w miare tani.
    Po długim rzeźbieniu aby upchnąć turbodiesla w leciwym strażaku wreszcie wyjehał! Jeszcze bez podłogi ale jest elektryka i napęd, a turbo swietnie gra :)
    19 grudnia 2018, 21:52 przez ukzuk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Https://www.youtube.com/ukzuk

    Pokazuję wam chyba przed ostatni odcinek z budowy Mustanga. Sytuacja jest dość mocno opanowana i zostało trochę pracy dla elektryka gdyż silnik w tym tygodniu odpaliliśmy i jestem mega pod wrażeniem jak on pracuje. Dziś wrzucam wam odcinek który pokazuję już poskładane auto do kupy. Wybaczcie ale nie pokażę wam jaki kolor ma na sobie auto gdyż to wszystko będzie dopiero w ostatnim odcinku. Tymczasem pamiętajcie wpadajcie na INSTA...
    11 lipca 2018, 22:42 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Moja Beatka 330Ci 2001r MPack – Moja Beatka 330CI. Manual. MPack wnętrze i aerodynamika. Pełna elektryka. Sciagnieta z Niemiec. Jest Moc
    Moja Beatka 330CI. Manual. MPack wnętrze i aerodynamika. Pełna elektryka. Sciagnieta z Niemiec. Jest Moc