Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Odkopane „Ferrari” Dino 246 GTS – W trakcie remontu jednego z domów w Los Angeles w roku 1978 znaleziono „Ferrari” Dino 246 GTS z roku 1974. Samochód został wcześniej skradziony i ukryty pod ziemią. Dino oficjalnie nigdy nie było opatrzone logo Ferrari. Enzo bał się wypuścić nieco tańszy, sześciocylindrowy model z logo Ferrari w obawie o nadszarpnięcie wizerunku marki.
    W trakcie remontu jednego z domów w Los Angeles w roku 1978 znaleziono „Ferrari” Dino 246 GTS z roku 1974. Samochód został wcześniej skradziony i ukryty pod ziemią. Dino oficjalnie nigdy nie było opatrzone logo Ferrari. Enzo bał się wypuścić nieco tańszy, sześciocylindrowy model z logo Ferrari w obawie o nadszarpnięcie wizerunku marki.
    10 sierpnia 2013, 22:44 przez Eleanor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat Dino Coupe – Dzięki Fiatowi Dino Coupe.udało się homologować silniki V-6, które Ferrari montowało w bolidach Formuły 2.
    Dzięki Fiatowi Dino Coupe.udało się homologować silniki V-6, które Ferrari montowało w bolidach Formuły 2.
    26 lipca 2013, 21:23 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stratopolonez – Polska legenda rajdów.
Silnik V6 o pojemności 2,4 L i mocy 240 KM, który napędzał Ferrari Dino oraz Lancie Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy, co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star
    Polska legenda rajdów.
    Silnik V6 o pojemności 2,4 L i mocy 240 KM, który napędzał Ferrari Dino oraz Lancie Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy, co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star
    30 maja 2013, 11:39 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Na czerwono – Dino i Countach
    Dino i Countach
    25 maja 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sergio Pininfarina – Człowiek legenda zaprojektował: 

Cadillac Allanté
Alfa Romeo Spider Duetto
Austin 1800
Bentley Azure
Ferrari F40 jako naczelny projektant
Ferrari 328
Ferrari 360
Ferrari P4/5
Fiat 124 Sport Spider
Fiat Coupe
Fiat Dino
Lancia Thema SW
Maserati Quattroporte
Morris 1100
Peugeot 306 
Peugeot 504 Coupé/Cabrio
I wiele innych świetnych aut
    Człowiek legenda zaprojektował:

    Cadillac Allanté
    Alfa Romeo Spider Duetto
    Austin 1800
    Bentley Azure
    Ferrari F40 jako naczelny projektant
    Ferrari 328
    Ferrari 360
    Ferrari P4/5
    Fiat 124 Sport Spider
    Fiat Coupe
    Fiat Dino
    Lancia Thema SW
    Maserati Quattroporte
    Morris 1100
    Peugeot 306
    Peugeot 504 Coupé/Cabrio
    I wiele innych świetnych aut
    16 kwietnia 2013, 20:02 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dino –
    9 kwietnia 2013, 15:27 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari – Dino
    Dino
    24 marca 2013, 17:05 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari – Dino Gt
    Dino Gt
    17 marca 2013, 15:54 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    1972 Ferrari Dino – Marka- ok, kolor tym bardziej.. LOVE IT
    Marka- ok, kolor tym bardziej.. LOVE IT
    8 marca 2013, 16:02 przez LissekJBB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Stratos - legenda polskiej mototryzacji. – Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał...
    Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał...
    24 lutego 2013, 8:42 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj