Szukaj
Znalazłem 73 takie materiały
Nowe M4 Convertible ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Dokładnie ten sam, który montowany jest pod maską M3 Sedan oraz M4 Coupe. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM.
Z racji udanej naszej współpracy organizatorzy mogą udostępnić nam miejsce na wystawie, byśmy mogli pokazać swoje projekty. Wiem, że mamy bardzo dużo osób, które mają świetne autka. Dzięki temu moglibyśmy zrobić spot motokillerów i jednocześnie pod dachem pokazać swoje perełki. Na imprezę za darmo mają wjazd samochody wystawców, kierowcy i jedna osoba towarzysząca. Wystawcy mają zagwarantowany posiłek oraz oprawę kulinarno imprezową podczas nocnej zabawy dla uczestników. Noclegi jeśli ktoś planuje trzeba załatwiać samemu, niemniej organizator pomaga je wyszukać i negocjuje spore rabaty.
To jak - zbieramy się na Evencie? Czy są chętni do pokazania swoich samochodów? Pamiętaj - nawet zadbany seryjny samochód jest ładniejszy, niż żaden!
Zgłoszeń aut można dokonywać tutaj: http://motoeast.pl/zgloszenia-aut w uwagach należy wpisać: Jestem z MotoKiller. Wtedy organizatorzy będą wiedzieli ilu nas jest. Ja oczywiście będę na tej imprezie.
Szczegóły imprezy w źródle.
Pozdro dla wszystkich fanów i posiadaczy E30!
Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.
Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.
W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.
Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!
Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.
Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.