Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    BMW M4 Convertible, 431 KM i metalowy składany dach – Historia BMW M4 zaczyna się w 1988 roku, kiedy niemiecki producent pokazał światu pierwszą wersję M3 z rozkładanym dachem. Samochód już wtedy generował 195 KM, dzięki czemu BMW stało się producentem najszybszego, 4-miejscowego kabrioletu na świecie.

Nowe M4 Convertible ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Dokładnie ten sam, który montowany jest pod maską M3 Sedan oraz M4 Coupe. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM.
    Historia BMW M4 zaczyna się w 1988 roku, kiedy niemiecki producent pokazał światu pierwszą wersję M3 z rozkładanym dachem. Samochód już wtedy generował 195 KM, dzięki czemu BMW stało się producentem najszybszego, 4-miejscowego kabrioletu na świecie.

    Nowe M4 Convertible ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Dokładnie ten sam, który montowany jest pod maską M3 Sedan oraz M4 Coupe. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM.
    Moto Event East & Moto Session 2014 – W tym roku  odbędzie się w Lublinie przy ulicy Dworcowej 11 (w halach targowych) w dniach 10 - 11 maja. Wszystkich serdecznie zapraszamy i mamy dla Was naprawdę bombową informację. 

Z racji udanej naszej współpracy organizatorzy mogą udostępnić nam miejsce na wystawie, byśmy mogli pokazać swoje projekty. Wiem, że mamy bardzo dużo osób, które mają świetne autka. Dzięki temu moglibyśmy zrobić spot motokillerów i jednocześnie pod dachem pokazać swoje perełki. Na imprezę za darmo mają wjazd samochody wystawców, kierowcy i jedna osoba towarzysząca. Wystawcy mają zagwarantowany posiłek oraz oprawę kulinarno imprezową podczas nocnej zabawy dla uczestników. Noclegi jeśli ktoś planuje trzeba załatwiać samemu, niemniej organizator pomaga je wyszukać i negocjuje spore rabaty.

To jak - zbieramy się na Evencie? Czy są chętni do pokazania swoich samochodów? Pamiętaj - nawet zadbany seryjny samochód jest ładniejszy, niż żaden!

Zgłoszeń aut można dokonywać tutaj: http://motoeast.pl/zgloszenia-aut w uwagach należy wpisać: Jestem z MotoKiller. Wtedy organizatorzy będą wiedzieli ilu nas jest. Ja oczywiście będę na tej imprezie. 

Szczegóły imprezy w źródle.
    W tym roku odbędzie się w Lublinie przy ulicy Dworcowej 11 (w halach targowych) w dniach 10 - 11 maja. Wszystkich serdecznie zapraszamy i mamy dla Was naprawdę bombową informację.

    Z racji udanej naszej współpracy organizatorzy mogą udostępnić nam miejsce na wystawie, byśmy mogli pokazać swoje projekty. Wiem, że mamy bardzo dużo osób, które mają świetne autka. Dzięki temu moglibyśmy zrobić spot motokillerów i jednocześnie pod dachem pokazać swoje perełki. Na imprezę za darmo mają wjazd samochody wystawców, kierowcy i jedna osoba towarzysząca. Wystawcy mają zagwarantowany posiłek oraz oprawę kulinarno imprezową podczas nocnej zabawy dla uczestników. Noclegi jeśli ktoś planuje trzeba załatwiać samemu, niemniej organizator pomaga je wyszukać i negocjuje spore rabaty.

    To jak - zbieramy się na Evencie? Czy są chętni do pokazania swoich samochodów? Pamiętaj - nawet zadbany seryjny samochód jest ładniejszy, niż żaden!

    Zgłoszeń aut można dokonywać tutaj: http://motoeast.pl/zgloszenia-aut w uwagach należy wpisać: Jestem z MotoKiller. Wtedy organizatorzy będą wiedzieli ilu nas jest. Ja oczywiście będę na tej imprezie.

    Szczegóły imprezy w źródle.
    13 marca 2014, 11:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło: http://motoeast.pl/
    Dwie siostry w rodzinie – Mieliście dużo mojej złotej oraz rzeczy, które przy niej robiłem. Dzisiaj przedstawiam wam nasze siostrzyczki. Obie E30 są w rodzinie (złota - moja, cabrio - taty), stoją na jednym podwórku, razem jeżdża na zloty. Widok na pewno niecodzienny, ale budzi uśmiech wśród przejedżających ludzi. Dobrze jest mieć kogoś kto podziela moją pasje pod jednym dachem.
Pozdro dla wszystkich fanów i posiadaczy E30!
    Mieliście dużo mojej złotej oraz rzeczy, które przy niej robiłem. Dzisiaj przedstawiam wam nasze siostrzyczki. Obie E30 są w rodzinie (złota - moja, cabrio - taty), stoją na jednym podwórku, razem jeżdża na zloty. Widok na pewno niecodzienny, ale budzi uśmiech wśród przejedżających ludzi. Dobrze jest mieć kogoś kto podziela moją pasje pod jednym dachem.
    Pozdro dla wszystkich fanów i posiadaczy E30!
    6 marca 2014, 15:25 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Źródło:

    własne

    W201 czyli Mercedes 190 St.Tropez – Kupiony, czeka na renowację. Unikalna wersja z otwieranym dachem. Jak się podoba?
    Kupiony, czeka na renowację. Unikalna wersja z otwieranym dachem. Jak się podoba?
    22 lutego 2014, 22:20 przez ~suchyW201 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Czy tak może wyglądać następca Bugatti Veyrona? – Concept Bugatti Type 60


Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.
 
Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.
 
W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.
 
Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!
 
Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.
 
Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    Concept Bugatti Type 60


    Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.

    Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.

    W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.

    Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!

    Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.

    Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    10 lutego 2014, 17:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Żebyśmy nie zapomnieli – jak wygląda seryjna "E-trzydziestka" w wersji z miękkim dachem
    Jak wygląda seryjna "E-trzydziestka" w wersji z miękkim dachem
    31 stycznia 2014, 16:00 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Escort cabrio – Tak wygląda wnętrze Escorta cabrio po nocy z opuszczonym dachem...
    Tak wygląda wnętrze Escorta cabrio po nocy z opuszczonym dachem...
    20 stycznia 2014, 13:44 przez Errr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    Własne

    Polski Fiat 125p cabrio – Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model  125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model 125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    16 stycznia 2014, 20:17 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Polskie prototypy cz7

    Niewielu wie że to auto stworzone w roku 1931 jako pierwsze na świecie posiadało elektrycznie składany sztywny dach. Jest to taka ciekawostka dla tych, którzy uważali iż pierwsze auto ze składanym elektrycznie sztywnym dachem wyprodukował Mercedes, a konkretnie model SLK w latach 90'.
    4 stycznia 2014, 21:17 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia – Była wersja cabrio a tak wygląda z zamontowanym dachem
    Była wersja cabrio a tak wygląda z zamontowanym dachem
    24 listopada 2013, 17:35 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)