Szukaj
Znalazłem 73 takie materiały
Pod maską pracowała "rzędowa szóstka" o pojemności 3.5l i 220 KM, wersja spider jest mniejsza i lżejsza od wersji coupè.
Pietro Frua zaproponował wersje GT (powstało 5 egzemplarzy) i z miękkim dachem, której wyprodukowano dwie serie. Samochód na zdjeciach jest pierwszym należącym do drugiej serii.
Silnik R6 DOHC 1985cc.
Moc 150 KM
V max. 210 Km/h
Samochód, który wniósł dużo świeżości do WRC, jedyny w tej klasie pojazd bazujący na coupe-cabrio, z tym że jest to coupe ze stałym dachem. Nowością była również dwusprzęgłowa skrzynia biegów, której przedłużające sie opracowywanie oraz awaryjność pogrzebały szanse na wysokie miejsca w generalce sezonu mimo, że samochód był bardzo szybki - 307 WRC w sezonie 2005 wygrał więcej odcinków specjalnych niż Xsara WRC jednak zbyt częste awaria nie pozwalały punktować.
Vitara w 2011r. przeszła gruntowny remont blacharki-zaprawki, reperaturki, nowy lakier na całym samochodzie. Jest to wersja ze składanym dachem, co jest fajna opcją na lato. Przy oponach o szerokości 255, może demonem prędkości nie jest, ale daje sobie radę. Pusty wydech, co daję dość fajny dźwięk jak na taki silniczek 1.6.