Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 129 takich materiałów
    Wysokie prędkości to domena zawodników z najwyższej półki, choć błąd może popełnić każdy... Tu w walce o Mistrzostwo Europy. Jest MOC!
    29 sierpnia 2019, 23:49 przez cubson14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    16 maja 2018, 20:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Krótka relacja z 1 rundy TimeAttack RCP Autodrom Pomorze
    9 marca 2018, 21:22 przez czesiojesiol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tor Willow Springs – A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    naritadogfight.com

    Civic EK4 – CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748.  Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748. Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    Aslan EG6 – Znany Civic z japońskich time attack. Tym razem ze stajni Aslan z Osaki. Aslan jest warsztatem który prowadzi Temple Racing. Pod maską K20, nie znalazłem info o mocy ale obstawiam coś koło 300 koni mechanicznych. W Japonii nadal częściej używana jest B seria zamiast K serii.
    Znany Civic z japońskich time attack. Tym razem ze stajni Aslan z Osaki. Aslan jest warsztatem który prowadzi Temple Racing. Pod maską K20, nie znalazłem info o mocy ale obstawiam coś koło 300 koni mechanicznych. W Japonii nadal częściej używana jest B seria zamiast K serii.
    1 lutego 2018, 19:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj