Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 129 takich materiałów
    Ninja Attack –
    19 lipca 2013, 9:51 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ponownie na torze Sydney Motorsport Park w Australii zjawią się jedne z najlepszych i najszybszych maszyn zbudowanych do time attack. WTAC 2013 zaczyna się 18 października.
    Cztery klasy samochodów zwiastują frekwencję nie gorszą niż rok temu, kiedy to przybyło 96 samochodów do time attack (+ 29 do driftingu oraz reszta do innych połączonych imprez).
    CLUBSPRINT to podstawowa klasa, modyfikacje są tam mocno ograniczone, wszystkie samochody muszą być legalnie dopuszczone do ruchu, poza tym nie mogą w niej startować profesjonalni kierowcy, jak również zabronione jest używanie supersamochodów. Klasa OPEN oferuje więcej swobody i modyfikacji dla samochodów, bez ograniczeń dla profesjonalnych kierowców i supercarów. W tym roku między OPEN a PRO znajdzie się nowa klasa, czyli PRO AM, w dużym uproszczeniu przeznaczona jest ona dla samochodów klasy PRO jednak nie mogą tam startować profesjonalni kierowcy. I w końcu najwyższa klasa - PRO, przeznaczona wyłącznie dla profesjonalnych kierowców i zespołów które startują na zaproszenie organizatorów, samochody po grubych modyfikacjach, mega projekty.
    WTAC to bardzo szybkie i bardzo mocne maszyny, z niesamowitą aerodynamiką, wielkie skrzydła, dyfuzory i wszystko inne oferujące odpowiednią siłę dociskającą dla potworów zbudowanych na tory wyścigowe, o mocach często przekraczających 700 KM (w klasie PRO i PRO AM). Więcej info: http://www.worldtimeattack.com/
    8 lipca 2013, 16:40 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Time Attack –
    28 maja 2013, 3:38 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Built. Tuned. Driven. BYP Racing Honda Civic. – Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    R33 Time Attack –
    3 maja 2013, 13:10 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo Time Attack –
    30 kwietnia 2013, 16:43 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak na tak niepozorny samochód to daje radę
    6 kwietnia 2013, 12:45 przez Marian (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Time attack EVO –
    17 lutego 2013, 19:37 przez johnny_blue (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA- Drift – To co kocha każdy fan motoryzacji:
Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu oraz nazwa sportu samochodowego.
W Japonii powstała pierwsza profesjonalna liga driftingowa - D1, która obecnie posiada również edycje w Wielkiej Brytanii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i Australii. W Wielkiej Brytanii liga jest obecnie znana jako European Drift Championship. W USA największa seria to zawody Formula Drift. Pierwsze zawody w Polsce odbyły się w roku 2006. Zostały zorganizowane przez Polską Feredację Driftingu (PFD) po nazwą TDC (Toyo Drift Cup). W następnych latach PFD, co roku organizuje cykl zawodów driftingowych. W roku 2008 powstaje kolejna organizacja, która najpierw organizuje zawody BMW Drift Day, potem JDA (Japan Drift Attack), a w roku 2010 całą serie pod nazwą Drift Open. W 2010 jako organizator kolejnej serii pojawia się również znane z zawodów na 1/4 mili "SSS" (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego).
Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTst), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5(Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta.
Mistrzowie Polski: Przemysław Jańczak (2005,2006,2009), Bartosz Stolarski(2007), Bartłomiej Owczarek (2008), Maciej Bochenek (2010,2012), Paweł Trela (2011),
    To co kocha każdy fan motoryzacji:
    Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu oraz nazwa sportu samochodowego.
    W Japonii powstała pierwsza profesjonalna liga driftingowa - D1, która obecnie posiada również edycje w Wielkiej Brytanii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i Australii. W Wielkiej Brytanii liga jest obecnie znana jako European Drift Championship. W USA największa seria to zawody Formula Drift. Pierwsze zawody w Polsce odbyły się w roku 2006. Zostały zorganizowane przez Polską Feredację Driftingu (PFD) po nazwą TDC (Toyo Drift Cup). W następnych latach PFD, co roku organizuje cykl zawodów driftingowych. W roku 2008 powstaje kolejna organizacja, która najpierw organizuje zawody BMW Drift Day, potem JDA (Japan Drift Attack), a w roku 2010 całą serie pod nazwą Drift Open. W 2010 jako organizator kolejnej serii pojawia się również znane z zawodów na 1/4 mili "SSS" (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego).
    Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTst), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5(Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta.
    Mistrzowie Polski: Przemysław Jańczak (2005,2006,2009), Bartosz Stolarski(2007), Bartłomiej Owczarek (2008), Maciej Bochenek (2010,2012), Paweł Trela (2011),
    21 lutego 2013, 18:18 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Time attack WRC –
    7 lutego 2013, 19:16 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)