Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Korek wlewu paliwa oraz wlewu oleju... z aluminium. Dla jednych zbędny gadżet (tym bardziej, że oba praktycznie nie widoczne), dla innych "must have".
    K2 ALUCHROM jest rewelacyjną pastą do czyszczenia i nabłyszczania wszelkiego rodzaju elementów chromowanych, aluminiowych, posrebrzanych, pozłacanych, wykonanych z brązu lub ze stali nierdzewnej, a także wielu innych metali. Szczególnie polecamy do konserwacji felg aluminiowych.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1986–1989. W samochodzie jak na lata produkcji, zastosowano szereg nowatorskich rozwiązań technicznych: nadwozie z kevlaru i aluminium, zaawansowany napęd na wszystkie koła czy silnik wyposażony w system doładowania - na niższych obrotach mniejsza z turbosprężarek wspomagała pracę trzech cylindrów, a przy wyższych druga turbina ładowała wszystkie sześć cylindrów, dzięki temu z pojemności 2,8 litra silnik rozwijał moc 450KM.
    15 sierpnia 2018, 19:14 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Która armia używała głównie silników diesla w czołgach podczas II wojny światowej? – Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.
    Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.9 Alfa Romeo 33 Stradale – W zaginionej części 9 przedstawiam samochód, który należy do światowej czołówki, jeśli chodzi o cenę rynkową i brak dostępności, czyli Alfa Romeo 33 Stradale. Auto powstało w 1967 roku i było "produkowane" seryjnie do 1969 roku. Liczba powstałych egzemplarzy to 18.
Dlaczego jest na liście? Oto lista:
- nadwozie wykonane z materiałów lekkich t.j.  aluminium, plexiglass i tworzywa sztuczne
- silnik to 2.0 V8 kręcące się do 10000 obr./min. posiadający dwie świece na cylinder i wtrysk paliwa Spica, 230 KM oraz 200 Nm
- samochód powstał jako drogowa wersja samochodu wyścigowego (na potrzeby homologacji)
- od 0 do 100 km/h w 5.5s oraz 260 km/h w 1967 roku
- jest przykładem samochodu wykonanego bez kompromisów 
Dlatego ląduje na liście. ;)
    W zaginionej części 9 przedstawiam samochód, który należy do światowej czołówki, jeśli chodzi o cenę rynkową i brak dostępności, czyli Alfa Romeo 33 Stradale. Auto powstało w 1967 roku i było "produkowane" seryjnie do 1969 roku. Liczba powstałych egzemplarzy to 18.
    Dlaczego jest na liście? Oto lista:
    - nadwozie wykonane z materiałów lekkich t.j. aluminium, plexiglass i tworzywa sztuczne
    - silnik to 2.0 V8 kręcące się do 10000 obr./min. posiadający dwie świece na cylinder i wtrysk paliwa Spica, 230 KM oraz 200 Nm
    - samochód powstał jako drogowa wersja samochodu wyścigowego (na potrzeby homologacji)
    - od 0 do 100 km/h w 5.5s oraz 260 km/h w 1967 roku
    - jest przykładem samochodu wykonanego bez kompromisów
    Dlatego ląduje na liście. ;)
    Nieograniczony garaż marzeń cz. 8 Alfa Romeo 4C – Zgodnie z założeniami dzisiaj część 9 serii i kontynuacja literki "A". Dla niecierpliwych mogę zdradzić, że przy tej literce zostało 7 samochodów.
Dzisiaj prezentuję "dziecko nowej ery" pt. Alfa Romeo 4C. Auto jest produkowane od 2013 roku w Modenie (obok Maserati). 
Dlaczego wdarło się na listę? Ponieważ ten wynalazek jest surową i absolutnie bezwzględną maszyną do świrowania. Całość waży niecałe 900KG, do produkcji stosuje się włókno węglowe, aluminium oraz laminowane tworzywa sztuczne. Autko jest pozbawione wszystkiego co zbędne (radio jest darmową opcja, ale producent tego nie zaleca, aby nie podwyższać masy.) Miałem okazję siedzieć w tej Alfie i jestem oczarowany. Jest proste i piękne.
    Zgodnie z założeniami dzisiaj część 9 serii i kontynuacja literki "A". Dla niecierpliwych mogę zdradzić, że przy tej literce zostało 7 samochodów.
    Dzisiaj prezentuję "dziecko nowej ery" pt. Alfa Romeo 4C. Auto jest produkowane od 2013 roku w Modenie (obok Maserati).
    Dlaczego wdarło się na listę? Ponieważ ten wynalazek jest surową i absolutnie bezwzględną maszyną do świrowania. Całość waży niecałe 900KG, do produkcji stosuje się włókno węglowe, aluminium oraz laminowane tworzywa sztuczne. Autko jest pozbawione wszystkiego co zbędne (radio jest darmową opcja, ale producent tego nie zaleca, aby nie podwyższać masy.) Miałem okazję siedzieć w tej Alfie i jestem oczarowany. Jest proste i piękne.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.6 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA – W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
Czego chcieć więcej?
    W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
    Czego chcieć więcej?
    Hummer h1 – Z racji, że zagadka okazała się łatwa dodaje kolejne zdjęcie. Chwile przed przymiarką na ramie. Powłoka w tak zwanej "strukturze". Farba z drobinami aluminium. Wspaniały efekt w słońcu.
    Z racji, że zagadka okazała się łatwa dodaje kolejne zdjęcie. Chwile przed przymiarką na ramie. Powłoka w tak zwanej "strukturze". Farba z drobinami aluminium. Wspaniały efekt w słońcu.
    19 lipca 2016, 20:16 przez marix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BMW 327 M-Power '39 concept car – BMW 327 M-Power '39 concept! 
Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power  Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach  Jednak po kolei:
-Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
-Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
-Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
-Opony Good Year Eagle F1;
-Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
-Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
-Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
-Silnik widziałbym tu od  M3 E46 (6 manualna)
*poj. 3246 cm³
*ukł. cyl. R6-24v
*moc 252 kW (343 KM)
*0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s) 
V-max   ok.250+ 
Pozdrawiam
    BMW 327 M-Power '39 concept!
    Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach Jednak po kolei:
    -Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
    -Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
    -Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
    -Opony Good Year Eagle F1;
    -Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
    -Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
    -Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
    -Silnik widziałbym tu od M3 E46 (6 manualna)
    *poj. 3246 cm³
    *ukł. cyl. R6-24v
    *moc 252 kW (343 KM)
    *0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s)
    V-max ok.250+
    Pozdrawiam