Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Ferrari 599 GTB Fiorano – Ferrari Tipo F133F
6.0 V12
620 KM/608 Nm
    Ferrari Tipo F133F
    6.0 V12
    620 KM/608 Nm
    Mała stajnia KTM – Witam sezon już rozpoczęty więc przedstawiam wam moją jak i brata zabaweczkę. Od lewej Ktm lc4 620 po prawej Ktm lc4 640. LwG
    Witam sezon już rozpoczęty więc przedstawiam wam moją jak i brata zabaweczkę. Od lewej Ktm lc4 620 po prawej Ktm lc4 640. LwG
    10 kwietnia 2016, 23:28 przez grc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Holy trinity – Poznań, 2012.
Ferrari 599 GTO
6.0 V12 670 KM 620 Nm
0-100 km/h: 3,3 s
Lamborghini LP700-4 Aventador
6.5 V12 700 KM 690 Nm
0-100 km/h: 2,9 s
Lamborghini Gallardo Superleggera
5.0 V10 562 KM 540 Nm
0-100 km/h: 3,6 s
    Poznań, 2012.
    Ferrari 599 GTO
    6.0 V12 670 KM 620 Nm
    0-100 km/h: 3,3 s
    Lamborghini LP700-4 Aventador
    6.5 V12 700 KM 690 Nm
    0-100 km/h: 2,9 s
    Lamborghini Gallardo Superleggera
    5.0 V10 562 KM 540 Nm
    0-100 km/h: 3,6 s
    Lamborghini – Huracàn LP 620-2 Super Trofeo.
    Huracàn LP 620-2 Super Trofeo.
    Huracàn – LP 620-2 SuperTrofeo.
    LP 620-2 SuperTrofeo.
    Roverkowa rodzina – 2x Rover 220 Turbo coupe
Rover 620 sdi
Rover 416 tourer
    2x Rover 220 Turbo coupe
    Rover 620 sdi
    Rover 416 tourer
    Lamborghini Huracàn – LP 620-2 SuperTrofeo.
    LP 620-2 SuperTrofeo.
    5 października 2014, 16:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Twin KTM LC4 620 – Dzisiejszy wypad nad jeziorko, 2x KTM LC4 GS 620. Prawy mój, lewy kolegi.
    Dzisiejszy wypad nad jeziorko, 2x KTM LC4 GS 620. Prawy mój, lewy kolegi.
    9 lipca 2014, 23:17 przez SkyLine8211 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne