Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    1969 Pontiac GTO Judge – GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    3 września 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac CT4-V Blackwing – Samochód osobowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Cadillac CT4 został zaprezentowany po raz pierwszy pod koniec maja 2019 roku jako zupełnie nowy model klasy średniej, zastępując model ATS. Pierwszym wariantem, jaki przedstawiono, była sportowa odmiana CT4-V wyróżniająca się sportowym pakietem stylistycznym i 320-konnym, turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,7 l. CT4-V Blackwing to bardziej wydajna wersja CT4-V, która trafiła do sprzedaży w 2021 roku. Jest napędzana 3,6-litrowym V6 Twin-turbo o mocy 472 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Jest standardowo wyposażony w 6-biegową manualną skrzynię biegów Tremec i jest również dostępny z opcjonalną 10-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 304 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 3,9 s. z automatyczną skrzynią biegów i 4,2 s. z manualną skrzynią biegów.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Cadillac CT4 został zaprezentowany po raz pierwszy pod koniec maja 2019 roku jako zupełnie nowy model klasy średniej, zastępując model ATS. Pierwszym wariantem, jaki przedstawiono, była sportowa odmiana CT4-V wyróżniająca się sportowym pakietem stylistycznym i 320-konnym, turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,7 l. CT4-V Blackwing to bardziej wydajna wersja CT4-V, która trafiła do sprzedaży w 2021 roku. Jest napędzana 3,6-litrowym V6 Twin-turbo o mocy 472 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Jest standardowo wyposażony w 6-biegową manualną skrzynię biegów Tremec i jest również dostępny z opcjonalną 10-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 304 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 3,9 s. z automatyczną skrzynią biegów i 4,2 s. z manualną skrzynią biegów.
    1969 Pontiac GTO Judge – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    26 kwietnia 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód jest po kompletnej renowacji
    12 września 2020, 16:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dla niewtajemniczonych: Tatra 603 to czechosłowacka limuzyna z lat 1956-1975, z gaźnikowym, chłodzonym powietrzem V8 umieszczonym za tylną osią.
    5 stycznia 2019, 0:09 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pod maską znajdziemy 4-litrowy motor V8 znany już z innych Mercedesów. W standardowym wydaniu E63 AMG generuje on 563 BHP mocy i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W przeciwieństwie do poprzedników, zamiast napędu na tył, zastosowano standardowy napęd na cztery koła 4MATIC. Rozwiązanie to zapewnia odpowiednią przyczepność, która owocuje świetnymi czasami sprintów. Osiągnięcie setki trwa zaledwie 3,5 sekundy!

    Chętni na więcej mogą zdecydować się na jeszcze ostrzejszą odmianę "S", która może pochwalić się mocą 603 BHP i maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 850 Nm. W przypadku tego wariantu setka pojawi się na liczniku po 3,4 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 310 km/h.
    21 sierpnia 2017, 22:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tatra 603 –
    15 lipca 2015, 7:57 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com