Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 100 takich materiałów
    Dyżurny kobiernickiego komisariatu odebrał w nocy ze środy na czwartek zgłoszenie o nietrzeźwym awanturniku, który celowo samochodem wjechał w ogrodzenie budynku jednego z mieszkańców Bujakowa, z którym był spowinowacony. 46-latek z impetem staranował bramę, a następnie wjechał w budynek, uszkadzając drzwi wejściowe i część elewacji, a następnie odjechał z miejsca zdarzenia. Kiedy na miejsce dojechali stróże prawa, ustalili, że sprawcą jest najprawdopodobniej członek dalszej rodziny, który od kilku lat jest z nimi w konflikcie, a w przeszłości już im groził. Policjanci ustalili, gdzie mógł odjechać i ruszyli w pościg. Pod ustalonym adresem zastali 46-latka.

    Kiedy policjanci wyjaśnili powód ich interwencji, mężczyzna zrobił się agresywny i zaczął ich wulgarnie wyzywać, nie reagując na wezwania do zachowania zgodnego z prawem i uspokojenia się. Podczas próby uspokojenia go i obezwładniania, krewki 46-latek kopnięciami naruszył nietykalność cielesną jednego z policjantów. Po jego obezwładnieniu, podczas doprowadzenia do radiowozu, kopiąc, uszkodził policyjny wóz. Mężczyzna został zatrzymany i trafił do policyjnego aresztu. Badanie policyjnym alkomatem wykazało, że miał w organizmie ponad 2 promile alkoholu. W związku z podejrzeniem prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwości, zatrzymano mu także prawo jazdy.

    Po nocy spędzonej w policyjnym areszcie usłyszał zarzuty: uszkodzenia mienia, kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwości, znieważenia policjantów i naruszenia nietykalności jednego z nich oraz kierowania gróźb karalnych. Za wszystkie te przestępstwa grozi mu kara nawet 5 lat więzienia, zakaz prowadzenia pojazdów i wysoka grzywna. Będzie musiał też zapłacić za straty mieszkańcom staranowanej posesji i za uszkodzony radiowóz. Prokurator objął go policyjnym dozorem i zakazem zbliżania się do mieszkańców tej posesji. O jego dalszym losie zdecyduje niebawem sąd.
    Nissan Skyline R33 GT-R Nismo 400R – Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany w Japonii przez firmę Nissan od 1957 roku. Dostępne są wersje coupe lub sedan. Skyline R33 został wyprodukowany w sierpniu 1993 roku. Nieco cięższy od R32, dostępny był w wersji dwu i czterodrzwiowej; wszystkie modele miały silniki sześciocylindrowe. Limitowaną serie stworzono w 1996 roku, która otrzymała nazwę NISMO 400R, co oznaczało 400 KM. Kierowca testowy Nissana Dirk Schoysman okrążył północną pętlę toru Nurburgring w mniej niż 8 minut. Był to praktycznie pierwszy samochód, który pokonał barierę 8 minut, poza Jaguarem XJ220, który uzyskał czas 7 minut i 46 sekund. Do napędu wersji 400R użyto sześciocylindrowego silnika RBX-GT2 Twin-turbo o pojemności 2,8 l.
    Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany w Japonii przez firmę Nissan od 1957 roku. Dostępne są wersje coupe lub sedan. Skyline R33 został wyprodukowany w sierpniu 1993 roku. Nieco cięższy od R32, dostępny był w wersji dwu i czterodrzwiowej; wszystkie modele miały silniki sześciocylindrowe. Limitowaną serie stworzono w 1996 roku, która otrzymała nazwę NISMO 400R, co oznaczało 400 KM. Kierowca testowy Nissana Dirk Schoysman okrążył północną pętlę toru Nurburgring w mniej niż 8 minut. Był to praktycznie pierwszy samochód, który pokonał barierę 8 minut, poza Jaguarem XJ220, który uzyskał czas 7 minut i 46 sekund. Do napędu wersji 400R użyto sześciocylindrowego silnika RBX-GT2 Twin-turbo o pojemności 2,8 l.
    15 kwietnia 2022, 18:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 131 Abarth – Fiat 131 Abarth został zaprezentowany w 1976 roku, był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej, do sprzedaży dla amatorów sportowej jazdy. Fiat zachęcając do kupna swoich potencjalnych klientów twierdził, że model 131 Abarth różnił się tylko w 30% od modelu seryjnego Fiata 131, a zwycięstwa które model 131 Abarth osiągał były dobrą reklamą dla seryjnego modelu 131. ajbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego silnika został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Wałki rozrządu sterują 16 zaworami ustawionymi w układzie widlastym pod kątem 46 stopni. Różnice, jakie występowały między cywilnymi wersjami 131 a wersją Abarth, obejmowały też tylne zawieszenie i układ napędowy. Abarth otrzymał niezależne zawieszenie tylne na ukośnych wahaczach, kłową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, o kilku różnych przełożeniach głównych. Samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2 l, który dawał moc maksymalną 140 KM. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 8,2 sekundy.
    Fiat 131 Abarth został zaprezentowany w 1976 roku, był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej, do sprzedaży dla amatorów sportowej jazdy. Fiat zachęcając do kupna swoich potencjalnych klientów twierdził, że model 131 Abarth różnił się tylko w 30% od modelu seryjnego Fiata 131, a zwycięstwa które model 131 Abarth osiągał były dobrą reklamą dla seryjnego modelu 131. ajbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego silnika został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Wałki rozrządu sterują 16 zaworami ustawionymi w układzie widlastym pod kątem 46 stopni. Różnice, jakie występowały między cywilnymi wersjami 131 a wersją Abarth, obejmowały też tylne zawieszenie i układ napędowy. Abarth otrzymał niezależne zawieszenie tylne na ukośnych wahaczach, kłową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, o kilku różnych przełożeniach głównych. Samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2 l, który dawał moc maksymalną 140 KM. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 8,2 sekundy.
    2 kwietnia 2022, 20:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 grudnia 2021, 9:43 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Type 46 –
    17 października 2021, 20:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ▶️ 00:00 Wstęp
    ▶️ 01:34 Pierwsze odpalenie po nocy
    ▶️ 02:10 Zgarniamy Darka
    ▶️ 02:40 Krótka zajawka z trasy (Porsche x2)
    ▶️ 02:46 Pierwsza przygoda na stacji benzynowej
    ▶️ 03:15 Migawki z trasy (dźwięki Busso)
    ▶️ 03:28 Szybka wizyta i "naprawa" w Łańcucie
    ▶️ 06:46 Jazda próbna Michała po mieście
    ▶️ 09:14 Migawki z trasy (więcej "odgłosów" Busso)
    ▶️ 09:57 Jesteśmy na miejscu
    ▶️ 10:05 Zaglądamy do pudeł (graty od ShopEFI i nie tylko)
    ▶️ 10:26 Ostatni "obchód" 156 V6
    ▶️ 10:53 Nowe wcielenie 145!
    ▶️ 11:53 Wracamy! Pierwsze wrażenia po przesiadce do 145
    ▶️ 12:15 Zakończenie
    ▶️ 13:05 BONUS: do odciny na autostradze TS-em!