Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    46 lat minęło... – FIAT 125p 
Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    FIAT 125p
    Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    28 listopada 2013, 19:42 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motocaina.pl

    46 urodziny Fiata 125p – 28 listopada minęła 45. rocznica rozpoczęcia produkcji Polskiego Fiata 125p. Pierwszy egzemplarz tego auta zjechał z taśm montażowych w 1967 roku. »
    28 listopada minęła 45. rocznica rozpoczęcia produkcji Polskiego Fiata 125p. Pierwszy egzemplarz tego auta zjechał z taśm montażowych w 1967 roku. »
    28 listopada 2013, 21:27 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    46 urodziny Fiata 125 p – W Fabryce Samochodów Osobowych (FSO) zjechał z linii montażowej pierwszy fiat 125p, produkowany na podstawie umowy licencyjnej z włoskim Fiatem. Seryjną produkcję rozpoczęto w następnym roku.
Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
    W Fabryce Samochodów Osobowych (FSO) zjechał z linii montażowej pierwszy fiat 125p, produkowany na podstawie umowy licencyjnej z włoskim Fiatem. Seryjną produkcję rozpoczęto w następnym roku.
    Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
    Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
    Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
    Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
    Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
    Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
    Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
    Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
    Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
    Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
    28 listopada 2013, 21:29 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski Fiat  125p, Tak na dobrą noc. – wiem, inne tablice, ale chodzi o markę
Ostatnie minuty 46 lecia powstania Naszego Fiata.
    Wiem, inne tablice, ale chodzi o markę
    Ostatnie minuty 46 lecia powstania Naszego Fiata.
    28 listopada 2013, 23:47 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brutus – Oto auto z silnikiem pochodzącym od samolotu z przed II wojny światowej.
Silnik V12 o pojemności 46 litrów waży 510 kg, mierzy 1,8 m długości, 0,87 m szerokości oraz 1,1 m wysokości. Otóż według różnych źródeł silnik ten wytwarza od 500 do 750 KM.
    Oto auto z silnikiem pochodzącym od samolotu z przed II wojny światowej.
    Silnik V12 o pojemności 46 litrów waży 510 kg, mierzy 1,8 m długości, 0,87 m szerokości oraz 1,1 m wysokości. Otóż według różnych źródeł silnik ten wytwarza od 500 do 750 KM.
    25 listopada 2013, 20:51 przez kuba3343 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    E 46 lewa linia. – Spodobało się więc będę umieszczał więcej zdjęć.
    Spodobało się więc będę umieszczał więcej zdjęć.
    3 listopada 2013, 16:17 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    E 46 brata –
    2 listopada 2013, 15:28 przez misior136 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    1:46-2:30 facet zatrzymuje lawetę (na której jest samochód przykryty plandeką), ponieważ zepsuł mu się gtr, 4:15-4:28. Kto chce zobaczyć co jest na lawecie. Nawet jak ktoś nie lubi tego typu muzyki, niech obejrzy bez dźwięku momenty które zaznaczyłem.
    Jeżeli ktoś chce dawać turbodziurę, to chociaż niech obejrzy.
    8 października 2013, 22:07 przez damianoooo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW  E 46 2000r 1.9 120km – BMW E 46 świeżo sprowadzone z Niemiec..
    BMW E 46 świeżo sprowadzone z Niemiec..
    5 października 2013, 18:33 przez gagosz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jeżdżę 46 letnim samochodem – Bo nie stać mnie na nowy
    Bo nie stać mnie na nowy
    26 września 2013, 17:17 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj