Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    E 46 328Ci – Marzenia się spełniają.
    Marzenia się spełniają.
    2 sierpnia 2014, 10:54 przez szyderca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ostatnio było zdjęcie gdzie E 46 chciało "zjeść" Camaro, teraz jest filmik!
    18 czerwca 2014, 20:17 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Auto nr 6. Cadillac El Dorado 1973r. - Madeline

Silnik - V8 ok. 8.2 cm³

Moc maksymalna: 190 KM w wersji gaźnikowej i 215 KM z wtryskiem paliwa
Kryzys paliwowy powodował skuteczne obniżanie mocy silników w autach amerykańskich.

Długość pojazdu wynosi 5,7 m.

Od 1971 roku zaczęto budować auto z otwartym nadwoziem, który nie różnił się technicznie od swoich poprzedników.
Wyprodukowano ponad 51 tyś. egzemplarzy.

Zapisał się w historii jako ostatni amerykański kabriolet lat siedemdziesiątych w połowie, których ze względu na nowe regulacje kabriolety uznano za niebezpieczne.

Cena auta na rynku amerykańskim oscyluje w okolicach 15 tyś dolarów (około 46 tyś zł).

Przepraszam za kilkudniową nieobecność :)
    Auto nr 6. Cadillac El Dorado 1973r. - Madeline

    Silnik - V8 ok. 8.2 cm³

    Moc maksymalna: 190 KM w wersji gaźnikowej i 215 KM z wtryskiem paliwa
    Kryzys paliwowy powodował skuteczne obniżanie mocy silników w autach amerykańskich.

    Długość pojazdu wynosi 5,7 m.

    Od 1971 roku zaczęto budować auto z otwartym nadwoziem, który nie różnił się technicznie od swoich poprzedników.
    Wyprodukowano ponad 51 tyś. egzemplarzy.

    Zapisał się w historii jako ostatni amerykański kabriolet lat siedemdziesiątych w połowie, których ze względu na nowe regulacje kabriolety uznano za niebezpieczne.

    Cena auta na rynku amerykańskim oscyluje w okolicach 15 tyś dolarów (około 46 tyś zł).

    Przepraszam za kilkudniową nieobecność :)
    27 maja 2014, 22:37 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E 46 PROBLEM Z TEMPERATURĄ – Witam was motokilerzy jestem tu nowy i chcę się o coś was spytać odnośnie BMW e46 bo mam problem z temperaturą chodzi o to, że jak stoję na postoju to ładnie temp idzie do przodu bez żadnego problemu natomiast pod czas jazdy opada i się podnosi, więc nie wiem czy to jest że czujnik jest walnięty czy co możecie mi coś podpowiedzieć bo już nie wiem sam co mam robić.
    Witam was motokilerzy jestem tu nowy i chcę się o coś was spytać odnośnie BMW e46 bo mam problem z temperaturą chodzi o to, że jak stoję na postoju to ładnie temp idzie do przodu bez żadnego problemu natomiast pod czas jazdy opada i się podnosi, więc nie wiem czy to jest że czujnik jest walnięty czy co możecie mi coś podpowiedzieć bo już nie wiem sam co mam robić.
    2 kwietnia 2014, 15:26 przez Bummer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Fiat Punto Schumacher cz. 2 – 1.2 80km
2001
Edycja Schumacher nr. 46/500
    1.2 80km
    2001
    Edycja Schumacher nr. 46/500
    5 marca 2014, 19:28 przez DanielOne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Na felgach od e 46 – spodobało się, więc inne ujęcie, pozdrawiam wszystkich miłośników aut i oczywiście Motokillerów!
    Spodobało się, więc inne ujęcie, pozdrawiam wszystkich miłośników aut i oczywiście Motokillerów!
    27 lutego 2014, 18:14 przez Chester108 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne

    Zachęcony zdjęciem z głównej uznałem, że warto młodzieży przypomnieć, jaki samochód był bezdyskusyjnym królem (lub raczej królową) tras rajdowych, a obecnie jest legendą daleko bijącą na głowę wszystkie inne samochody rajdowe.

    Lancia Delta Integrale. Prawdziwy dominator. Samochód, który zdemolował konkurencję w stopniu niespotykanym w żadnej innej dziedzinie sportu samochodowego. Wystarczy powiedzieć, że zespół fabryczny Lancii przez 6 sezonów wystawiał Integrale na trasy rajdowe. Zdobył wtedy 4 tytuły mistrza świata kierowców oraz 6 tytułów mistrza świata konstruktorów. Mówiąc wprost, samochód wygrał wszystkie sezony rajdowe, w których wystartował. Jest to rekord niepobity do dziś i raczej długo nikt go nie pobije. W ciągu 6 lat Integrale wygrały w 46 rajdach zaliczanych do klasyfikacji WRC. Jest to identyczny wynik, jaki ma Subaru Impreza - tylko że Integrale potrzebowały na to 6 lat, Subaru aż 15.
    Integrale nie przegrała z konkurencyjnym samochodem na trasach rajdowych, zespół fabryczny Lancii wycofał się z rajdów będąc mistrzem świata konstruktorów, auto zeszło ze sceny jako mistrz, a nie ukradkiem pobite przez młodszych i lepszych konkurentów.

    I to jest właśnie największa i niepodważalna legenda rajdów. Nie żadne tam Imprezy, Evo, Toyoty, Focusy, czy nie daj boże Audi quattro. Żaden inny samochód nigdy tak nie zdemolował konkurencji w rajdach i bardzo wątpię, by kiedykolwiek jeszcze się to powtórzyło.
    17 stycznia 2014, 16:25 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat Uno – Może nie jest szybki, może nie jest piękny. Jednak cieszę się z tego że go mam, to jednak ten pierwszy samochód, który zapamięta się na całe życie.
(Silnik obowiązkowo 1.0 Fire, całe 46 koni, wszystko oryginalne poza wstawioną już nową szybą o której juz pisałem)
    Może nie jest szybki, może nie jest piękny. Jednak cieszę się z tego że go mam, to jednak ten pierwszy samochód, który zapamięta się na całe życie.
    (Silnik obowiązkowo 1.0 Fire, całe 46 koni, wszystko oryginalne poza wstawioną już nową szybą o której juz pisałem)
    4 stycznia 2014, 13:48 przez Fiat_9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    E 46 m-power –
    22 grudnia 2013, 18:08 przez SLAWIKBP (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    46 lat Polskiego Fiata –
    28 listopada 2013, 16:39 przez Lukasz73 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj