Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    BMW poinformowało o rozpoczęciu sprzedaży modeli M3 i M4 (F80/F82) – Historia BMW M3 i M4 zaczyna się w 1985 roku, gdy zadebiutował model E30 M3. Samochód już wtedy generował 195 KM, a po 2 latach silnik został wzmocniony do 215 KM co pozwalało rozpędzać się do 239 km/h. Kolejna generacja auta pojawiła się w roku 1994. Pod maską znalazł się silnik o mocy 286 KM, który rozpędzał auto 100 km/h w czasie 6,2 sekundy. Model zaprezentowany rok później miał jeszcze mocniejszy silnik – 321 KM, a 100 km/h osiągał w zaledwie 5,6 sekundy.

Od tego czasu pojawiły się jeszcze 2 wersje M3 – w 2001 oraz w 2008 roku. Trzecia generacja napędzana była silnikiem o mocy 343 KM, a w czwartej zamontowano wolnossące V8 o mocy 420 KM. Najnowsza wersja samochodu nazywa się M4 i zastępuje modele znane dotąd jako M3 Coupe i M3 Convertible. M3 wciąż pozostaje na rynku, ale tylko w odmianie 4-drzwiowego sedana.

Najnowsza odmiana M3 oraz M4 ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM w zakresie 5500-7300 obr./min. Pod nogą jest też 550 Nm – od 1850 do 5500 obr./min. Biegi możemy zmieniać używając 6-stopniowej skrzyni manualnej lub 7-biegowego, dwusprzęgłowego automatu. W pierwszym przypadku M3 i M4 przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,3 sekund, w drugim – w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

Standardowo M3 i M4 dostępne jest na 18-calowych felgach z oponami o szerokości 255 mm z przodu oraz 275 mm z tyłu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by z salonu wyjechać na prezentujących się jeszcze lepiej felgach 19-calowych. Auta trafiły już do salonów. BMW M4 Coupe zostało wycenione na 341 300 zł. Klasyczne M3 Sedan w wersji 5-drzwiowej kosztuje nieco mniej – 335 400 zł.
    Historia BMW M3 i M4 zaczyna się w 1985 roku, gdy zadebiutował model E30 M3. Samochód już wtedy generował 195 KM, a po 2 latach silnik został wzmocniony do 215 KM co pozwalało rozpędzać się do 239 km/h. Kolejna generacja auta pojawiła się w roku 1994. Pod maską znalazł się silnik o mocy 286 KM, który rozpędzał auto 100 km/h w czasie 6,2 sekundy. Model zaprezentowany rok później miał jeszcze mocniejszy silnik – 321 KM, a 100 km/h osiągał w zaledwie 5,6 sekundy.

    Od tego czasu pojawiły się jeszcze 2 wersje M3 – w 2001 oraz w 2008 roku. Trzecia generacja napędzana była silnikiem o mocy 343 KM, a w czwartej zamontowano wolnossące V8 o mocy 420 KM. Najnowsza wersja samochodu nazywa się M4 i zastępuje modele znane dotąd jako M3 Coupe i M3 Convertible. M3 wciąż pozostaje na rynku, ale tylko w odmianie 4-drzwiowego sedana.

    Najnowsza odmiana M3 oraz M4 ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM w zakresie 5500-7300 obr./min. Pod nogą jest też 550 Nm – od 1850 do 5500 obr./min. Biegi możemy zmieniać używając 6-stopniowej skrzyni manualnej lub 7-biegowego, dwusprzęgłowego automatu. W pierwszym przypadku M3 i M4 przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,3 sekund, w drugim – w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

    Standardowo M3 i M4 dostępne jest na 18-calowych felgach z oponami o szerokości 255 mm z przodu oraz 275 mm z tyłu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by z salonu wyjechać na prezentujących się jeszcze lepiej felgach 19-calowych. Auta trafiły już do salonów. BMW M4 Coupe zostało wycenione na 341 300 zł. Klasyczne M3 Sedan w wersji 5-drzwiowej kosztuje nieco mniej – 335 400 zł.
    Need for Speed part 2 – Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
 Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min).  Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
    Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min). Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    21 kwietnia 2014, 13:10 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    A u kolegi na podwórku parkuje takie cudeńko v2. – Bmw 420 I
    Bmw 420 I
    3 kwietnia 2014, 0:09 przez KubaJakub (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne.

    Reklama Audi RS4 V8 420 HP quattro –
    3 kwietnia 2014, 22:23 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowy Ford Mustang Convertible (2015) – Nowy model to największa rewolucja od 2005 roku, czyli do momentu kiedy Mustang znów zaczął wyglądać jak Mustang. W modelu na rok 2015 zmieniono sylwetkę, przebudowano zawieszenie i wprowadzono nowe silniki. 

Ten Mustang kabrio ma silnik 5.0 V8 o mocy 420 KM. Nowy dach został lepiej wyciszony, zastosowano także szybszy mechanizm rozkładania który pracuje ciszej i jest mniej irytujący w obsłudze.
    Nowy model to największa rewolucja od 2005 roku, czyli do momentu kiedy Mustang znów zaczął wyglądać jak Mustang. W modelu na rok 2015 zmieniono sylwetkę, przebudowano zawieszenie i wprowadzono nowe silniki.

    Ten Mustang kabrio ma silnik 5.0 V8 o mocy 420 KM. Nowy dach został lepiej wyciszony, zastosowano także szybszy mechanizm rozkładania który pracuje ciszej i jest mniej irytujący w obsłudze.
    Audi TT quattro sport concept – 210 KM z JEDNEGO litra! – Najmocniejsza odmiana Audi TT jest wyposażona w silnik o mocy 420 KM! Jednostka generująca równie imponujące 450 Nm momentu obrotowego ma zaledwie… 2 litry pojemności.
    Najmocniejsza odmiana Audi TT jest wyposażona w silnik o mocy 420 KM! Jednostka generująca równie imponujące 450 Nm momentu obrotowego ma zaledwie… 2 litry pojemności.
    Jest to motocykl z napędem turbinowym, MTT Turbine Superbike lub znany pod krótką nazwą Y2K. Jego silnik najczęściej napędza śmigłowce oraz nieduże samoloty. W tym przypadku napęd przenoszony jest za pomocą automatycznej, 2-biegowej skrzyni oraz klasycznego łańcucha z zębatkami. Moc maksymalna to 320 KM, dzięki którym Y2K rozpędza się do ponad 320 km/h. Za to gdy stoi na światłach, jak powiedział Jay Leno, jest w stanie stopić zderzaki aut stojących za nim…
    Producent pracuje już nad nową wersją, Y2K 420R o mocy 420 KM…
    11 marca 2014, 20:41 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motormania.com.pl

    Volkswagen Golf R od B&B - 420 KM – Najnowszy Golf R już po opuszczeniu fabryki jest bardzo szybkim autem. Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2 litrów produkuje 300 koni mechanicznych, które przenoszone są na obie osie. Niemiecki tuner B&B poprawił konstruktorów Volkswagena i postawił na znaczne zwiększenie mocy. W najdroższym wariancie zmodyfikowany Golf osiąga nawet 420 KM.
    Najnowszy Golf R już po opuszczeniu fabryki jest bardzo szybkim autem. Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2 litrów produkuje 300 koni mechanicznych, które przenoszone są na obie osie. Niemiecki tuner B&B poprawił konstruktorów Volkswagena i postawił na znaczne zwiększenie mocy. W najdroższym wariancie zmodyfikowany Golf osiąga nawet 420 KM.
    6 marca 2014, 19:13 przez vtec69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Porsche Panamera 4s – Liczba cylindrów	 	6
Pojemność	 	2 997 cm3
Położenie silnika	 Przód
Maksymalna moc	 309 kW (420 KM)
przy liczbie obrotów	 6 000 1/min
Maks. moment obrotowy	 520 Nm
    Liczba cylindrów 6
    Pojemność 2 997 cm3
    Położenie silnika Przód
    Maksymalna moc 309 kW (420 KM)
    przy liczbie obrotów 6 000 1/min
    Maks. moment obrotowy 520 Nm
    26 lutego 2014, 23:32 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    VW W12 Nardo – Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

    Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    24 lutego 2014, 10:00 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj