Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    Porsche 959 – Porsche 959 w momencie debiutu (1986 r.) wyznaczało nowe standardy dla aut sportowych. Osiągało prędkość maksymalną rzędu 320 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h wynosiło zaledwie 3,7 sekundy. Dorównywała zaawansowaniem technicznym wielu współczesnym superautom.

Tylko 337 egzemplarzy zostało wyprodukowanych, a cena 420 tys. marek niemieckich czyniła je bardzo ekskluzywnym. O jego wyjątkowości świadczy zresztą obecna wartość na rynku aut używanych, kształtująca się na poziomie ok. 250 tys. euro (ok. 1,1 mln zł).
    Porsche 959 w momencie debiutu (1986 r.) wyznaczało nowe standardy dla aut sportowych. Osiągało prędkość maksymalną rzędu 320 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h wynosiło zaledwie 3,7 sekundy. Dorównywała zaawansowaniem technicznym wielu współczesnym superautom.

    Tylko 337 egzemplarzy zostało wyprodukowanych, a cena 420 tys. marek niemieckich czyniła je bardzo ekskluzywnym. O jego wyjątkowości świadczy zresztą obecna wartość na rynku aut używanych, kształtująca się na poziomie ok. 250 tys. euro (ok. 1,1 mln zł).
    27 marca 2013, 15:27 przez ~kondzio15 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Y2K 420R – Marine Turbine Technologies. Ta nazwa w pierwszych chwili nie deklaruje zbyt jasno o co chodzi. Ale jeśli dodamy, że to ci ludzie, którzy zbudowali motocykl Y2K, 320 konnego potwora z odrzutowym silnikiem Rolls Royce’a, większość będzie już wiedziała co jest na rzeczy. Dodajmy, że wspomniana moc 320 koni osiągana jest przy 52000 obr/min. Ale dosyć o liczbach. W sieci pojawiły się informacje na temat następcy spektakularnego Y2K.

Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.

Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
    Marine Turbine Technologies. Ta nazwa w pierwszych chwili nie deklaruje zbyt jasno o co chodzi. Ale jeśli dodamy, że to ci ludzie, którzy zbudowali motocykl Y2K, 320 konnego potwora z odrzutowym silnikiem Rolls Royce’a, większość będzie już wiedziała co jest na rzeczy. Dodajmy, że wspomniana moc 320 koni osiągana jest przy 52000 obr/min. Ale dosyć o liczbach. W sieci pojawiły się informacje na temat następcy spektakularnego Y2K.

    Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.

    Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
    14 lutego 2013, 15:01 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    VW Phaeton - Samochód marzeń – Dzieli płytę podłogową z Bentleyem Continentalem GT. Produkowany od 2002r. Samochód segmentu "F"
Dostępne silniki:
-Benzyna:
3.2 V6 241 KM
3.6 V6 280 KM
4.2 V8 335 KM
6.0 W12 420 i 450 KM (mój ulubieniec)

-Diesle:
3.0 V6 TDI 225 i 240 KM
5.0 V10 TDI 313 KM
    Dzieli płytę podłogową z Bentleyem Continentalem GT. Produkowany od 2002r. Samochód segmentu "F"
    Dostępne silniki:
    -Benzyna:
    3.2 V6 241 KM
    3.6 V6 280 KM
    4.2 V8 335 KM
    6.0 W12 420 i 450 KM (mój ulubieniec)

    -Diesle:
    3.0 V6 TDI 225 i 240 KM
    5.0 V10 TDI 313 KM
    15 stycznia 2013, 22:05 przez downfish (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    6 grudnia 2012, 19:46 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    19 listopada 2012, 17:26 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    19 listopada 2012, 10:42 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    BerlinTomek

    19 listopada 2012, 21:29 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    BerlinTomek

    Dźwięk Silnika nie do opisania trzeba samemu posluchac!
    19 listopada 2012, 21:04 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    19 listopada 2012, 20:59 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko