Szukaj
Znalazłem 97 takich materiałów
Tylko 337 egzemplarzy zostało wyprodukowanych, a cena 420 tys. marek niemieckich czyniła je bardzo ekskluzywnym. O jego wyjątkowości świadczy zresztą obecna wartość na rynku aut używanych, kształtująca się na poziomie ok. 250 tys. euro (ok. 1,1 mln zł).
Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.
Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
Dane techniczne
Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6
Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1
Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10
Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)
Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg
Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)
Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty