Szukaj
Znalazłem 97 takich materiałów
Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
Fiat Auto Poland miał w planach rozszerzenie gamy produkowanych u nas pojazdów o nowy samochód segmentu B. Z tego powodu Polski rząd w ekspresowym tempie poszerzył Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną (KSSE) o zakład w Tychach. Miało się to przyczynić do utrzymania 3 tys. miejsc pracy oraz do wzrostu zatrudnienia o kolejne 420 etatów.
Teraz okazuje się jednak, że wszystkie plany wzięły w łeb. Jak powiedziała Teresa Korycińska, zastępca dyrektora departamentu instrumentów wsparcia w Ministerstwie Gospodarki: "Otrzymaliśmy pismo od pani Silvii Vernetti odpowiedzialnej za rozwój w grupie Fiat. Poinformowała, że koncern potrzebuje więcej czasu na przeanalizowanie wszystkich inwestycji, w tym w Polsce. Dlatego nie podejmie ostatecznej decyzji o inwestycji do końca czerwca”.