Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 79 takich materiałów
    Porsche Panamera 4s – Liczba cylindrów	 	6
Pojemność	 	2 997 cm3
Położenie silnika	 Przód
Maksymalna moc	 309 kW (420 KM)
przy liczbie obrotów	 6 000 1/min
Maks. moment obrotowy	 520 Nm
    Liczba cylindrów 6
    Pojemność 2 997 cm3
    Położenie silnika Przód
    Maksymalna moc 309 kW (420 KM)
    przy liczbie obrotów 6 000 1/min
    Maks. moment obrotowy 520 Nm
    26 lutego 2014, 23:32 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    VW W12 Nardo – Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

    Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    24 lutego 2014, 10:00 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękna RS6(szóstka) na pięknej feldze – 4.2 V8 420 km  = piękny dźwięk
    4.2 V8 420 km = piękny dźwięk
    23 lutego 2014, 18:14 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo Motoryzacja to nie tylko zwykłe samochody – Scania Streamline R500 i Volvo FH16 420
    Scania Streamline R500 i Volvo FH16 420
    18 lutego 2014, 15:43 przez DamianTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Nissan – Nissan ma nie tylko piękne klasyki, ale również stylową klasę premium. U góry Datsun 240Z, a na dole Infiniti Q70 dostępny w wersjach z napędem RWD i AWD oraz silnikiem V8 5.6L 420 KM 565 Nm.
    Nissan ma nie tylko piękne klasyki, ale również stylową klasę premium. U góry Datsun 240Z, a na dole Infiniti Q70 dostępny w wersjach z napędem RWD i AWD oraz silnikiem V8 5.6L 420 KM 565 Nm.
    12 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jelcz 417 – Z cyklu klasyki CamilloXVI. Chwile poświęcę teraz polskiemu transportowi drogowemu
Dzisiaj jelcz 417, który jest częścią rodziny jelcz 400. Egzemplarz ze zdjęcia jeszcze do niedawna pracował czynnie w straży teraz na zasłużonej emeryturze.
(Teraz trochę suchych faktów) w skład rodziny 400 wchodzą modele
415 (4x2), Jelcz 416 (6x2) oraz
ciągniki siodłowe 417 (4x2).
Konstrukcja powstała jako
przejściowa z podzespołów od
planowanej rodziny Jelcz 420.
Produkcji modeli z rodziny 420
nie zdołano uruchomić
(licencyjne silniki i mosty
napędowe Steyr), ze względu
na kryzys gospodarczy w latach
80-ych i ostatecznie
podzespoły importowane za
dewizy zastąpiono starszymi
komponentami stosowanymi w
rodzinie Jelcz 300 (tzn.
silnikami SW 680 i
importowanymi z Węgier
mostami napędowymi Raba).
Samochody posiadały już
nowe, odchylane kabiny typu
136, nowe ramy i osie przednie
o nacisku 6,5t bazujące na
licencyjnej technologii firmy
Steyr. (Teraz jeszcze słowo żalu ode mnie. Szkoda, że Jelcze nie przetrwały próby czasu, gdyby tak się stało firmy były dobrze zarządzane przez odpowiednich ludzi. Dalej wprowadzano by polskie nowatorskie pomysły i technologie w dziedzinie transportu dalekobierznego. Jelcze i stary na pewno były by godnymi przeciwnikami Actrosów, Volv, Skanii i innych gigantów tego segmentu)
    Z cyklu klasyki CamilloXVI. Chwile poświęcę teraz polskiemu transportowi drogowemu
    Dzisiaj jelcz 417, który jest częścią rodziny jelcz 400. Egzemplarz ze zdjęcia jeszcze do niedawna pracował czynnie w straży teraz na zasłużonej emeryturze.
    (Teraz trochę suchych faktów) w skład rodziny 400 wchodzą modele
    415 (4x2), Jelcz 416 (6x2) oraz
    ciągniki siodłowe 417 (4x2).
    Konstrukcja powstała jako
    przejściowa z podzespołów od
    planowanej rodziny Jelcz 420.
    Produkcji modeli z rodziny 420
    nie zdołano uruchomić
    (licencyjne silniki i mosty
    napędowe Steyr), ze względu
    na kryzys gospodarczy w latach
    80-ych i ostatecznie
    podzespoły importowane za
    dewizy zastąpiono starszymi
    komponentami stosowanymi w
    rodzinie Jelcz 300 (tzn.
    silnikami SW 680 i
    importowanymi z Węgier
    mostami napędowymi Raba).
    Samochody posiadały już
    nowe, odchylane kabiny typu
    136, nowe ramy i osie przednie
    o nacisku 6,5t bazujące na
    licencyjnej technologii firmy
    Steyr. (Teraz jeszcze słowo żalu ode mnie. Szkoda, że Jelcze nie przetrwały próby czasu, gdyby tak się stało firmy były dobrze zarządzane przez odpowiednich ludzi. Dalej wprowadzano by polskie nowatorskie pomysły i technologie w dziedzinie transportu dalekobierznego. Jelcze i stary na pewno były by godnymi przeciwnikami Actrosów, Volv, Skanii i innych gigantów tego segmentu)
    4 lutego 2014, 18:52 przez CamilloXVI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało znane/zapomniane Isdera Commendatore 112i – Niemiecki supersamochód zaprezentowany w 1993 roku przez firmę Isdera. Eberhard Schulz szef firmy Isdera był odpowiedzialny za projekt Mercedesa C111 w późnych latach 60 i inne prototypy z silnikiem umieszczonym centralnie. Projektował on samochody koncepcyjne dla Mercedesa. Model Mercedes C111 był wyposażany w różne wersję silnika rotacyjnego.
Mercedes C111 (1968)
Mercedes C112 (1991)

Okazało się, że z czasem Mercedes stracił zainteresowanie pomysłami Schulza. Schulz pod nową marką Isdera kontynuował pracę nad rozwojem C111 a później nad następcą - modelem C112. Tak powstała Isdera Commendatore. 112i jest jednym z najniższych aut jakie kiedykolwiek produkowano. Przednie lampy nawiązują do Porsche 968 zaś tylne reflektory zapożyczono ze sławnego sportowego modelu Mercedesa C111. Pierwszy model dostępny był z identycznym silnikiem z modelu S a mianowicie V12 6.0l o mocy 408 KM. Napęd na tylne koła, 6-biegowa skrzynia wykonana specjalnie przez Mercedesa na życzenie firmy Isdera. Commendatore 112i jest niski, jego wygląd przypomina kształtem kulę. Zarówno drzwi jak i maska silnika otwiera się do góry co jest dosyć rzadkie nawet w sportowych samochodach. W wyposażeniu pojazdu znajdziemy lampy przednie z modelu Porsche 968, tylne pochodzą z Mercedesa, a także wycieraczkę stosowaną do pociągów niemieckich potrafiących mknąć 350km/h. Ciekawostką było również zastosowanie pojedynczego lusterka nad głową kierowcy (auto nie posiadało tradycyjnych zewnętrznych lusterek po obu stronach). Spowodowane było to aerodynamiką, gdyż auto budowano z myślą o dużych szybkościach, przy dużych prędkościach można było lusterko schować co bardzo poprawiało współczynnik oporu powietrza. W czasie bardzo szybkiej jazdy specjalne sensory obniżały auto o 76 mm w celu ułatwienia kontroli nad pojazdem. Specjalnym przyciskiem można również podnieść nadwozie w celu pokonania różnych drogowych przeszkód. Pierwszy taki model został sprzedany do USA za 466 000 USD w 1993 roku. Isdera Commendatore 112i został również zaprezentowany w grze wideo Need for Speed II.

W połowie lat 90 dołączyła wersja 6.9l najpierw w wersji 548 KM a pod koniec lat 90, w roku 2000 jednostka osiągała moc 620 KM zbliżając się do mocy McLarena F1 jednak osiągała większy moment obrotowy a także w porównaniu do poprzednich wersji odznaczała się niższą masą. Od roku 2000 dostępne wersje to 420 KM i 620KM. Ostatni potwierdzony pojazd, który został skonstruowany przez tą firmę, wyprodukowany został w 1999 roku. Zbudowane nadwozie oparte było na Isdera Commendatore 112i z 1993, jednak auto nie nazywało się Isdera tylko Mercedes Silver Arrow. Samochód był napędzany podstawowym silnikiem V12 o pojemności 6.0L lecz o mocy 420 KM. Prędkość maksymalna jaką zarejestrowano w tym pojeździe wynosiła 330 km/h (206 mph). Auto było wystawione na jednej ze szwajcarskich aukcji za sumę 3 mln dolarów. Isdera jako jedyny producent samochód tamtych lat mógł się porównywać z prędkością maksymalną do angielskiego McLarena F1.
    Niemiecki supersamochód zaprezentowany w 1993 roku przez firmę Isdera. Eberhard Schulz szef firmy Isdera był odpowiedzialny za projekt Mercedesa C111 w późnych latach 60 i inne prototypy z silnikiem umieszczonym centralnie. Projektował on samochody koncepcyjne dla Mercedesa. Model Mercedes C111 był wyposażany w różne wersję silnika rotacyjnego.
    Mercedes C111 (1968)
    Mercedes C112 (1991)

    Okazało się, że z czasem Mercedes stracił zainteresowanie pomysłami Schulza. Schulz pod nową marką Isdera kontynuował pracę nad rozwojem C111 a później nad następcą - modelem C112. Tak powstała Isdera Commendatore. 112i jest jednym z najniższych aut jakie kiedykolwiek produkowano. Przednie lampy nawiązują do Porsche 968 zaś tylne reflektory zapożyczono ze sławnego sportowego modelu Mercedesa C111. Pierwszy model dostępny był z identycznym silnikiem z modelu S a mianowicie V12 6.0l o mocy 408 KM. Napęd na tylne koła, 6-biegowa skrzynia wykonana specjalnie przez Mercedesa na życzenie firmy Isdera. Commendatore 112i jest niski, jego wygląd przypomina kształtem kulę. Zarówno drzwi jak i maska silnika otwiera się do góry co jest dosyć rzadkie nawet w sportowych samochodach. W wyposażeniu pojazdu znajdziemy lampy przednie z modelu Porsche 968, tylne pochodzą z Mercedesa, a także wycieraczkę stosowaną do pociągów niemieckich potrafiących mknąć 350km/h. Ciekawostką było również zastosowanie pojedynczego lusterka nad głową kierowcy (auto nie posiadało tradycyjnych zewnętrznych lusterek po obu stronach). Spowodowane było to aerodynamiką, gdyż auto budowano z myślą o dużych szybkościach, przy dużych prędkościach można było lusterko schować co bardzo poprawiało współczynnik oporu powietrza. W czasie bardzo szybkiej jazdy specjalne sensory obniżały auto o 76 mm w celu ułatwienia kontroli nad pojazdem. Specjalnym przyciskiem można również podnieść nadwozie w celu pokonania różnych drogowych przeszkód. Pierwszy taki model został sprzedany do USA za 466 000 USD w 1993 roku. Isdera Commendatore 112i został również zaprezentowany w grze wideo Need for Speed II.

    W połowie lat 90 dołączyła wersja 6.9l najpierw w wersji 548 KM a pod koniec lat 90, w roku 2000 jednostka osiągała moc 620 KM zbliżając się do mocy McLarena F1 jednak osiągała większy moment obrotowy a także w porównaniu do poprzednich wersji odznaczała się niższą masą. Od roku 2000 dostępne wersje to 420 KM i 620KM. Ostatni potwierdzony pojazd, który został skonstruowany przez tą firmę, wyprodukowany został w 1999 roku. Zbudowane nadwozie oparte było na Isdera Commendatore 112i z 1993, jednak auto nie nazywało się Isdera tylko Mercedes Silver Arrow. Samochód był napędzany podstawowym silnikiem V12 o pojemności 6.0L lecz o mocy 420 KM. Prędkość maksymalna jaką zarejestrowano w tym pojeździe wynosiła 330 km/h (206 mph). Auto było wystawione na jednej ze szwajcarskich aukcji za sumę 3 mln dolarów. Isdera jako jedyny producent samochód tamtych lat mógł się porównywać z prędkością maksymalną do angielskiego McLarena F1.
    2 lutego 2014, 16:48 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen W12 – Mało osób wie, że takie coś istnieje. 


Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.




Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    Mało osób wie, że takie coś istnieje.


    Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

    Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.




    Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

    Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    31 grudnia 2013, 17:10 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Viki Project od kolegi z Chorzowa – BANG!

Witam Pany Project Viki ukończony:
- 7 godzin pracy
- Format A3 297×420(mm)

Myślę że się spodoba jak na amatora 

Schemeck efekt końcowy możesz ocenić

Przyjmę zamówienia na rysunki od kogoś z okolicy (Bytom, Zabrze, Chorzów, Piekary Śl.)
- Format A3 297×420(mm) 40zł
- Format A4 210×297(mm) 25zł

E-mail: adambebenek94@interia.pl
    BANG!

    Witam Pany Project Viki ukończony:
    - 7 godzin pracy
    - Format A3 297×420(mm)

    Myślę że się spodoba jak na amatora

    Schemeck efekt końcowy możesz ocenić

    Przyjmę zamówienia na rysunki od kogoś z okolicy (Bytom, Zabrze, Chorzów, Piekary Śl.)
    - Format A3 297×420(mm) 40zł
    - Format A4 210×297(mm) 25zł

    E-mail: adambebenek94@interia.pl
    22 grudnia 2013, 20:07 przez ~adambebenek94 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    V8 4,2 l – V8 4,2 l (4163 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk FSI
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
Stopień sprężania: 12,5:1
Moc maksymalna: 420 KM (309 kW) przy 7800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 430 N•m przy 5500 obr/min

Szkoda, że to tylko RS4
    V8 4,2 l (4163 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk FSI
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
    Stopień sprężania: 12,5:1
    Moc maksymalna: 420 KM (309 kW) przy 7800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 430 N•m przy 5500 obr/min

    Szkoda, że to tylko RS4
    13 listopada 2013, 14:21 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)