Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    Skoda Octavia RS Cup – Skodzisz posiadający 320KM i 420 Nm!
    Skodzisz posiadający 320KM i 420 Nm!
    Audi A8 Coupe - Koncept – Ostatecznie auto nie weszło do produkcji seryjnej. 
Możliwa była wersja z silnikiem W12 stosowanym w sedanie o pojemności 6.0 l i mocy około 420 KM
    Ostatecznie auto nie weszło do produkcji seryjnej.
    Możliwa była wersja z silnikiem W12 stosowanym w sedanie o pojemności 6.0 l i mocy około 420 KM
    Nissan Fairlady Z432 1970 – Jeden z 420 wyprodukowanych modeli.
Napędza go ta sama jednostka S20, która występowała również w Skyline GT-R.
    Jeden z 420 wyprodukowanych modeli.
    Napędza go ta sama jednostka S20, która występowała również w Skyline GT-R.
    Cadillac Escalade 2k15 – Świeża dostawa tegorocznych Cadillac`ów Escalade.
Koszt nowego takiego wozu w Polsce to kwota 420 tysięcy złotych....
    Świeża dostawa tegorocznych Cadillac`ów Escalade.
    Koszt nowego takiego wozu w Polsce to kwota 420 tysięcy złotych....
    26 lutego 2015, 11:20 przez Foka10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Mercedes 420 SEL W126 – Rocznik 1990. Bajeczna limuzyna, w której nikt nie kłóci się o miejsce z przodu.
    Rocznik 1990. Bajeczna limuzyna, w której nikt nie kłóci się o miejsce z przodu.
    Ostatnie legendy – "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

    Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    Scania 124L 420 – Jak dla mnie stary ale jary.
    Jak dla mnie stary ale jary.
    Mercedes SLK 55 AMG – Czyli 5,5L V8 o mocy 420 KM w samochodzie wielkości buta.
    Czyli 5,5L V8 o mocy 420 KM w samochodzie wielkości buta.
    24 września 2014, 16:10 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Włoski koncern ogłosił, że wstrzymuje inwestycję w Polską fabrykę – Ciemne chmury zbierają się nad fabryką Fiata w Tychach, a załoga obawia się zwolnień. Jeszcze w kwietniu informowaliśmy o planach włoskiego Fiata odnośnie wielkiej inwestycji w Polsce. Decyzję z wielką pompą ogłosił sam wicepremier Janusz Piechociński informując, że Fiat zainwestuje w Tyską fabrykę 2 mld złotych.

Fiat Auto Poland miał w planach rozszerzenie gamy produkowanych u nas pojazdów o nowy samochód segmentu B. Z tego powodu Polski rząd w ekspresowym tempie poszerzył Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną (KSSE) o zakład w Tychach. Miało się to przyczynić do utrzymania 3 tys. miejsc pracy oraz do wzrostu zatrudnienia o kolejne 420 etatów.

Teraz okazuje się jednak, że wszystkie plany wzięły w łeb. Jak powiedziała Teresa Korycińska, zastępca dyrektora departamentu instrumentów wsparcia w Ministerstwie Gospodarki: "Otrzymaliśmy pismo od pani Silvii Vernetti odpowiedzialnej za rozwój w grupie Fiat. Poinformowała, że koncern potrzebuje więcej czasu na przeanalizowanie wszystkich inwestycji, w tym w Polsce. Dlatego nie podejmie ostatecznej decyzji o inwestycji do końca czerwca”.
    Ciemne chmury zbierają się nad fabryką Fiata w Tychach, a załoga obawia się zwolnień. Jeszcze w kwietniu informowaliśmy o planach włoskiego Fiata odnośnie wielkiej inwestycji w Polsce. Decyzję z wielką pompą ogłosił sam wicepremier Janusz Piechociński informując, że Fiat zainwestuje w Tyską fabrykę 2 mld złotych.

    Fiat Auto Poland miał w planach rozszerzenie gamy produkowanych u nas pojazdów o nowy samochód segmentu B. Z tego powodu Polski rząd w ekspresowym tempie poszerzył Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną (KSSE) o zakład w Tychach. Miało się to przyczynić do utrzymania 3 tys. miejsc pracy oraz do wzrostu zatrudnienia o kolejne 420 etatów.

    Teraz okazuje się jednak, że wszystkie plany wzięły w łeb. Jak powiedziała Teresa Korycińska, zastępca dyrektora departamentu instrumentów wsparcia w Ministerstwie Gospodarki: "Otrzymaliśmy pismo od pani Silvii Vernetti odpowiedzialnej za rozwój w grupie Fiat. Poinformowała, że koncern potrzebuje więcej czasu na przeanalizowanie wszystkich inwestycji, w tym w Polsce. Dlatego nie podejmie ostatecznej decyzji o inwestycji do końca czerwca”.