Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 79 takich materiałów
    19 listopada 2012, 20:59 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Marussia B2 – Całe auto waży bardzo niewiele - zaledwie 1100 kilogramów. Pod maską wylądował lekki i może mało imponujący turbodoładowany silnik V6 o pojemności 2,8-litra. Na papierze nie wygląda to podniecająco, ale moc 420 KM oraz moment obrotowy na poziomie 600 Nm jest w stanie porządnie rozpędzić to auto. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, zaś przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,8 sekundy.
    Całe auto waży bardzo niewiele - zaledwie 1100 kilogramów. Pod maską wylądował lekki i może mało imponujący turbodoładowany silnik V6 o pojemności 2,8-litra. Na papierze nie wygląda to podniecająco, ale moc 420 KM oraz moment obrotowy na poziomie 600 Nm jest w stanie porządnie rozpędzić to auto. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, zaś przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,8 sekundy.
    17 sierpnia 2012, 19:22 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MTT Y2K Turbine "Streetfighter" – Jest to najszybszy motocykl seryjny doprowadzony do ruchu ulicznego. Ten potwór może zostać wyposażony w motor o mocy 320 HP lub nawet 420 HP. V-max nie został jeszcze zmierzony ale szacuję się go na ok. 402km/h. Jest w stanie przyśpieszyć od 0-320km/h w 5,4s (tyle potrzebuje Carrera RS aby przyśpieszyć do 100km/h). Silnik może pracować wykorzystując olej napędowy, naftę a nawet paliwo lotnicze.
Odważylibyście się dosiąść tą bestię..?
    Jest to najszybszy motocykl seryjny doprowadzony do ruchu ulicznego. Ten potwór może zostać wyposażony w motor o mocy 320 HP lub nawet 420 HP. V-max nie został jeszcze zmierzony ale szacuję się go na ok. 402km/h. Jest w stanie przyśpieszyć od 0-320km/h w 5,4s (tyle potrzebuje Carrera RS aby przyśpieszyć do 100km/h). Silnik może pracować wykorzystując olej napędowy, naftę a nawet paliwo lotnicze.
    Odważylibyście się dosiąść tą bestię..?
    14 sierpnia 2012, 17:36 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW M3 V8 4-drzwi – 4.0 420 km to nie tak dużo prawda?
    4.0 420 km to nie tak dużo prawda?
    3 sierpnia 2012, 18:23 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX Ballade akcja RR (RatujemyRodzyna) part1 – Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
1986 rok
SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm 
ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna 
przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac. 
Pozdrawiam!
    Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

    HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
    1986 rok
    SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm
    ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna
    przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
    UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
    UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
    Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac.
    Pozdrawiam!
    18 czerwca 2012, 15:53 przez ~Kokosowy | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Yamaha OX99-11 – W świecie supersamochodów określenie "rajdowe auto drogowe" jest zazwyczaj tylko chwytem marketingowym. Jednak w przypadku Yamahy OX99-11 powstałej w 1992 roku takie określenie jest nadzwyczaj trafne. Dlatego można tylko ubolewać, że model ten nie wszedł nigdy do seryjnej produkcji – mógł to być jeden z niewielu samochodów, które miały by szansę pokonać McLarena F1. OX99-11 powstał w 1992 roku. Pod maską został umieszczony 3,5 litrowy silnik V12 o mocy 420 KM. W sumie powstały tylko trzy egzemplarze.
    W świecie supersamochodów określenie "rajdowe auto drogowe" jest zazwyczaj tylko chwytem marketingowym. Jednak w przypadku Yamahy OX99-11 powstałej w 1992 roku takie określenie jest nadzwyczaj trafne. Dlatego można tylko ubolewać, że model ten nie wszedł nigdy do seryjnej produkcji – mógł to być jeden z niewielu samochodów, które miały by szansę pokonać McLarena F1. OX99-11 powstał w 1992 roku. Pod maską został umieszczony 3,5 litrowy silnik V12 o mocy 420 KM. W sumie powstały tylko trzy egzemplarze.
    7 czerwca 2012, 14:08 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowy Bugatti Veyron konkurs – Moc 1200KM
Supersportowe Bugatti będzie nie tylko mocniejsze, ale także znacznie lżejsze od obecnego modelu. Przepotężna jednostka napędowa i obniżona masa własna mają zaowocować sprintem do „setki” w 2,5 sekundy oraz prędkością maksymalną na poziomie 420 km/h
Jest nieziemski !
    Moc 1200KM
    Supersportowe Bugatti będzie nie tylko mocniejsze, ale także znacznie lżejsze od obecnego modelu. Przepotężna jednostka napędowa i obniżona masa własna mają zaowocować sprintem do „setki” w 2,5 sekundy oraz prędkością maksymalną na poziomie 420 km/h
    Jest nieziemski !
    1 kwietnia 2012, 22:22 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moc 320KM przy 52 000 obr./min i 576.30 Nm (425.1 ft.lbs) przy 2000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400 km/h i przyśpieszyć od 0 do 365 km/h w 15 sekund. Rzeczywista prędkość maksymalna tego motocykla waha się w graniach 400-420 km/h.
    8 grudnia 2011, 16:18 przez slawinka5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj