Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    AMC Rebel "The Machine" – Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na  czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
    Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
    Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    22 czerwca 2013, 12:56 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R – Światło dzienne ujrzał specjalny model Team Galag TG1, który jest przeznaczony na Gumball 3000 - imprezę dla miłośników szybkich, drogich i rasowych samochodów.

GT1 jest tak naprawdę ekstremalną wersją Nissana GT-R. Model otrzymał nowe agresywne nadwozie wykonane z włókna węglowego oraz podkręcony silnik.

Tuning jest wynikiem współpracy amerykańskiej firmy Parker Brothers Concepts, z Litchfield Motors z Wielkiej Brytanii.

Model oprócz ekstremalnego nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz nowego zestawu aluminiowych felg w rozmiarze 21 cali otrzymało również zastrzyk mocy. Teraz GT-R dysponuje potężnym zasobem 750 KM mocy oraz 948 Nm momentu obrotowego.

Samochód potrafi pokonać barierę 100 km/h w ciągu 2,68 sekundy i rozwinąć maksymalna prędkość 340 km/h.
    Światło dzienne ujrzał specjalny model Team Galag TG1, który jest przeznaczony na Gumball 3000 - imprezę dla miłośników szybkich, drogich i rasowych samochodów.

    GT1 jest tak naprawdę ekstremalną wersją Nissana GT-R. Model otrzymał nowe agresywne nadwozie wykonane z włókna węglowego oraz podkręcony silnik.

    Tuning jest wynikiem współpracy amerykańskiej firmy Parker Brothers Concepts, z Litchfield Motors z Wielkiej Brytanii.

    Model oprócz ekstremalnego nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz nowego zestawu aluminiowych felg w rozmiarze 21 cali otrzymało również zastrzyk mocy. Teraz GT-R dysponuje potężnym zasobem 750 KM mocy oraz 948 Nm momentu obrotowego.

    Samochód potrafi pokonać barierę 100 km/h w ciągu 2,68 sekundy i rozwinąć maksymalna prędkość 340 km/h.
    28 maja 2013, 20:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Plymouth Barracuda 340-S –
    30 kwietnia 2013, 23:18 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Impreza Type R – Piękne subaru o niebagatelnej mocy 340 koni.

więcej danych technicznych i zdjęć w źródle
    Piękne subaru o niebagatelnej mocy 340 koni.

    więcej danych technicznych i zdjęć w źródle
    Napęd FWD co się pod nim kryje – Zacznijmy od napędu FWD. Skrót pochodzi od angielskiego określenia Front Wheel Drive i oznacza nic innego, jak napęd przedni.
Pierwszy raz zastosowano go w samochodach Cord L-29 z 1929 roku. Najmocniejszym samochodem przednionapędowym, produkowanym seryjnie, był Cadillac Eldorado z 1967 roku, posiadający silnik o mocy 340 KM. Obecnie jest to napęd, który jest montowany w większości samochodów np. Honda, Ford czy Skoda. Ten rodzaj napędu niestety nie daje pełnych właściwości jezdnych, ponieważ przednie koła zarówno napędzają samochód, ale też nadają mu tor. Podczas jednoczesnego dodawania gazu i skręcania kół, tracą one przyczepność i zaczynają wyjeżdżać na zewnątrz zakrętu (mamy wtedy do czynienia z podsterownością). Skręcone koła łatwiej tracą przyczepność i poślizg następuje znacznie częściej. Drugim negatywnym aspektem jest efekt transferu masy. Podczas przyspieszania przednie koła mają niedużą przyczepność, dlatego sportowe samochody tj. Ferrari czy Lamborghini mają napęd na tylną oś.
    Zacznijmy od napędu FWD. Skrót pochodzi od angielskiego określenia Front Wheel Drive i oznacza nic innego, jak napęd przedni.
    Pierwszy raz zastosowano go w samochodach Cord L-29 z 1929 roku. Najmocniejszym samochodem przednionapędowym, produkowanym seryjnie, był Cadillac Eldorado z 1967 roku, posiadający silnik o mocy 340 KM. Obecnie jest to napęd, który jest montowany w większości samochodów np. Honda, Ford czy Skoda. Ten rodzaj napędu niestety nie daje pełnych właściwości jezdnych, ponieważ przednie koła zarówno napędzają samochód, ale też nadają mu tor. Podczas jednoczesnego dodawania gazu i skręcania kół, tracą one przyczepność i zaczynają wyjeżdżać na zewnątrz zakrętu (mamy wtedy do czynienia z podsterownością). Skręcone koła łatwiej tracą przyczepność i poślizg następuje znacznie częściej. Drugim negatywnym aspektem jest efekt transferu masy. Podczas przyspieszania przednie koła mają niedużą przyczepność, dlatego sportowe samochody tj. Ferrari czy Lamborghini mają napęd na tylną oś.
    17 lutego 2013, 18:29 przez gonzo10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Hot Rod – Ferrari 340 Mexico
    Ferrari 340 Mexico
    26 września 2012, 8:43 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mała rakieta - BMW 1M '10 – Myślałem że nigdy go nie wypatrzę. Widziałem już kilka 135i coupe, ale ani jednego z TYCH potworków.

340 KM z 3-litrowego silnika w aucie o rozmiarze buta! Trzycyfrowe prędkości widzimy już po upływie 4,5 sekundy.

I weź tu nie polub małych aut w tym typie ;)
    Myślałem że nigdy go nie wypatrzę. Widziałem już kilka 135i coupe, ale ani jednego z TYCH potworków.

    340 KM z 3-litrowego silnika w aucie o rozmiarze buta! Trzycyfrowe prędkości widzimy już po upływie 4,5 sekundy.

    I weź tu nie polub małych aut w tym typie ;)
    23 sierpnia 2012, 20:13 przez Metal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mój Chrysler 300 C – 5.7 l. V8 340 koni - mniej więcej 5 sek do 100 km/h. przyciąga z okolicy wszystkie blachary . samochód wygląda jak wygląda. pod maską już nic zmieniać nie zamierzam. taka moc po prostu mi starcza . auto nie jest i nie będzie obklejane jakimś śmiesznymi naklejkami dla panienek , ma po prostu się jakoś prezentować . w przyszłości planuję walnąć czarny mat i wymienić fele na inne również w tym kolorze . co o tym sądzicie ?
PS. oczywiście nie mam zamiaru nikogo obrazić względem obklejania auta stickerbombem tylko takie jest moje zdanie na ten temat .
    5.7 l. V8 340 koni - mniej więcej 5 sek do 100 km/h. przyciąga z okolicy wszystkie blachary . samochód wygląda jak wygląda. pod maską już nic zmieniać nie zamierzam. taka moc po prostu mi starcza . auto nie jest i nie będzie obklejane jakimś śmiesznymi naklejkami dla panienek , ma po prostu się jakoś prezentować . w przyszłości planuję walnąć czarny mat i wymienić fele na inne również w tym kolorze . co o tym sądzicie ?
    PS. oczywiście nie mam zamiaru nikogo obrazić względem obklejania auta stickerbombem tylko takie jest moje zdanie na ten temat .
    9 sierpnia 2012, 0:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Jak widać, dawniejsze są o wiele bardziej urodziwe niż dzisiejsze.

    słówko wyjaśnienia: auto na filmie ma biało-czerwoną szachownicę. otóż po II WŚ zakłady w Eisenah znalazły się na terenie NRD, wobec czego nazwa została przemianowana z BMW 340 na EMW 340, w rzeczywistości jest to ten sam model.
    16 lipca 2012, 16:49 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki hayabusa  2012r. – Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

Silnik	4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa	1 340 cm3
Średnica x skok tłoka	81.00 mm x 65 mm
Stopień sprężania	12.5:1
Układ zasilania	Wtrysk paliwa
Objętość olejowa	4 l
Zapłon	Elektroniczny
Rozrusznik	Elektryczny
Układ smarowania	Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów	6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie wstępne	1.596 (83 / 52)
Przełożenie końcowe	2.388 (43 / 18)
Rama	Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie	24.2 stopnia / 98 mm
Zawieszenie przód	Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Zawieszenie tył	System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Obręcze kół	Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
Hamulce	Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
Opony	Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa	21 litrów
Długość:	2,195 mm
Szerokość	740 mm
Wysokość	1,170 mm
Rozstaw kół	1,485 mm
Wysokość siedziska	805 mm
Waga na sucho	220 kg
    Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

    Silnik 4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
    Pojemność skokowa 1 340 cm3
    Średnica x skok tłoka 81.00 mm x 65 mm
    Stopień sprężania 12.5:1
    Układ zasilania Wtrysk paliwa
    Objętość olejowa 4 l
    Zapłon Elektroniczny
    Rozrusznik Elektryczny
    Układ smarowania Mokra miska olejowa
    Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
    Przełożenie wstępne 1.596 (83 / 52)
    Przełożenie końcowe 2.388 (43 / 18)
    Rama Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
    Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie 24.2 stopnia / 98 mm
    Zawieszenie przód Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Zawieszenie tył System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Obręcze kół Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
    Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
    Hamulce Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
    Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
    Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
    Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
    Pojemność zbiornika paliwa 21 litrów
    Długość: 2,195 mm
    Szerokość 740 mm
    Wysokość 1,170 mm
    Rozstaw kół 1,485 mm
    Wysokość siedziska 805 mm
    Waga na sucho 220 kg
    3 lipca 2012, 19:47 przez ccc321ccc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj