Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Honda gx 340 – Posiadam silnik 11 hp honda gx340, nie chcę go sprzedawać, myślałem aby zrobić jakiego baggy, ale nie wiem od czego zacząć? Może macie w tym jakieś doświadczenie? A może jakiś lepszy pomysł oby nie był bardzo kosztowny
    Posiadam silnik 11 hp honda gx340, nie chcę go sprzedawać, myślałem aby zrobić jakiego baggy, ale nie wiem od czego zacząć? Może macie w tym jakieś doświadczenie? A może jakiś lepszy pomysł oby nie był bardzo kosztowny
    9 listopada 2013, 15:28 przez olszan41 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    MAN TGM 18.340 – MAN TGM 18.340 zabudowany przez firmę Stolarczyk, piękne dzieło
    MAN TGM 18.340 zabudowany przez firmę Stolarczyk, piękne dzieło
    24 października 2013, 19:53 przez gala_soko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nie wiem jak dla was ale jak dla mnie są to jedne z najlepszych BMW – E30 i 1M coupe osobiście uważam że 1M coupe to jedna z najładniejszych nowych BMW dysponuje mocą 340 km i mimo elektronicznego ograniczenia rozwija maksymalną prędkość 250km/h
    E30 i 1M coupe osobiście uważam że 1M coupe to jedna z najładniejszych nowych BMW dysponuje mocą 340 km i mimo elektronicznego ograniczenia rozwija maksymalną prędkość 250km/h
    17 października 2013, 20:23 przez krzysecki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VOLVO 340 – Pamiętacie jeszcze ten samochód?
    Pamiętacie jeszcze ten samochód?
    19 września 2013, 20:09 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW 340 – BMW 340. Pierwszy nowy model auta wyprodukowany w Niemczech po wojnie.
    BMW 340. Pierwszy nowy model auta wyprodukowany w Niemczech po wojnie.
    16 września 2013, 16:48 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie każdy wie, a wiedzieć by chciał: Układ Transaxle – Co w tym nowego? Otóż Silnik ze sprzęgłem jest naturalnie z przodu, lecz skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym (dyferencjał) jest z tyłu.

Skrzynia biegów, mechanizm różnicowy i napęd osi umieszczone są w jednej wspólnej obudowie, stanowiąc jeden zespół mechaniczny, połączony z silnikiem jednym, stabilnym wałem napędowym. Połączenie obu układów mechanicznych w jeden zespół powoduje oszczędność przestrzeni oraz obniżenie masy pojazdu i kosztów produkcji, w samochodach sportowych pozwala także uzyskać - niezwykle ważny dla właściwości jezdnych - bardziej równomierny rozkład masy całego pojazdu na obie osie (sytuacja idealna, do której dążą konstruktorzy to: 50% masy samochodu na osi przedniej, 50% masy - na osi tylnej).

Zaletą, przyczyniającą się do uzyskania lepszego rozkładu mas pojazdu i obniżenia jego wagi, jest również możliwość zastosowania lżejszego wału napędowego, który nie musi przenosić momentu obrotowego powiększonego o redukujące przełożenie skrzyni biegów, zwłaszcza na pierwszym biegu.

Niektóre pojazdy z zastosowaniem układu Transaxle:

Starsze modele:

Alfa Romeo Alfetta, GTV (1 generacja, 1974–1986), Giulietta (Typ 116) (1977), 75, 90, SZ
DAF (wszystkie modele osobowe)
Ferrari 275
Ferrari 365 GTB/4 Daytona; 365 GTS/4 Daytona Spyder
Lancia Aurelia
Lancia Flaminia
Mercedes-Benz W196 (również otwarty 300 SLR i Uhlenhaut-Coupé)
Pontiac Tempest
Porsche 924, 944, 928, 968
Škoda Popular
Volvo 340/360

Pojazdy współczesne

Alfa Romeo 8C Competizione
Aston Martin V8 Vantage i DB 9
Cadillac XLR
Chevrolet Corvette (od C5)
Ferrari 456 GT, 550, 612 Scaglietti, 599 GTB Fiorano, California
Maserati Quattroporte, 3200 GT, Coupé GT i Spyder
Mercedes-Benz SLS AMG
Panoz Esperante GTR-1
Plymouth Prowler
Lexus LFA

Samochody w układzie Transaxle w nietypowych konfiguracjach:

Nissan GT-R, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
Bucher/Mowag Duro, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
Ford RS200, silnik centralny, odrębna skrzynia biegów na przedniej osi, napęd 4x4
    Co w tym nowego? Otóż Silnik ze sprzęgłem jest naturalnie z przodu, lecz skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym (dyferencjał) jest z tyłu.

    Skrzynia biegów, mechanizm różnicowy i napęd osi umieszczone są w jednej wspólnej obudowie, stanowiąc jeden zespół mechaniczny, połączony z silnikiem jednym, stabilnym wałem napędowym. Połączenie obu układów mechanicznych w jeden zespół powoduje oszczędność przestrzeni oraz obniżenie masy pojazdu i kosztów produkcji, w samochodach sportowych pozwala także uzyskać - niezwykle ważny dla właściwości jezdnych - bardziej równomierny rozkład masy całego pojazdu na obie osie (sytuacja idealna, do której dążą konstruktorzy to: 50% masy samochodu na osi przedniej, 50% masy - na osi tylnej).

    Zaletą, przyczyniającą się do uzyskania lepszego rozkładu mas pojazdu i obniżenia jego wagi, jest również możliwość zastosowania lżejszego wału napędowego, który nie musi przenosić momentu obrotowego powiększonego o redukujące przełożenie skrzyni biegów, zwłaszcza na pierwszym biegu.

    Niektóre pojazdy z zastosowaniem układu Transaxle:

    Starsze modele:

    Alfa Romeo Alfetta, GTV (1 generacja, 1974–1986), Giulietta (Typ 116) (1977), 75, 90, SZ
    DAF (wszystkie modele osobowe)
    Ferrari 275
    Ferrari 365 GTB/4 Daytona; 365 GTS/4 Daytona Spyder
    Lancia Aurelia
    Lancia Flaminia
    Mercedes-Benz W196 (również otwarty 300 SLR i Uhlenhaut-Coupé)
    Pontiac Tempest
    Porsche 924, 944, 928, 968
    Škoda Popular
    Volvo 340/360

    Pojazdy współczesne

    Alfa Romeo 8C Competizione
    Aston Martin V8 Vantage i DB 9
    Cadillac XLR
    Chevrolet Corvette (od C5)
    Ferrari 456 GT, 550, 612 Scaglietti, 599 GTB Fiorano, California
    Maserati Quattroporte, 3200 GT, Coupé GT i Spyder
    Mercedes-Benz SLS AMG
    Panoz Esperante GTR-1
    Plymouth Prowler
    Lexus LFA

    Samochody w układzie Transaxle w nietypowych konfiguracjach:

    Nissan GT-R, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
    Bucher/Mowag Duro, silnik z przodu, skrzynia biegów na tylnej osi, napęd 4x4
    Ford RS200, silnik centralny, odrębna skrzynia biegów na przedniej osi, napęd 4x4
    10 września 2013, 11:20 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Mercedes-Benz W 25 – Mercedes W25 wyposażony był w ośmiocylindrowy, rzędowy silnik o pojemności skokowej 3360 cm³, osiągający moc maksymalną 340 KM przy 5850 obr./min. (wersja A). W kolejnych wersjach (B, C, E) modelu W25 rosła pojemność skokowa i moc silnika. W najmocniejszej wersji „E” silnik miał pojemność 4740 cm³, moc 480 KM, a pojazd rozwijał prędkość 280 km/h.
    Mercedes W25 wyposażony był w ośmiocylindrowy, rzędowy silnik o pojemności skokowej 3360 cm³, osiągający moc maksymalną 340 KM przy 5850 obr./min. (wersja A). W kolejnych wersjach (B, C, E) modelu W25 rosła pojemność skokowa i moc silnika. W najmocniejszej wersji „E” silnik miał pojemność 4740 cm³, moc 480 KM, a pojazd rozwijał prędkość 280 km/h.
    22 lipca 2013, 22:20 przez hevenko25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari F-340 Competizione –
    15 lipca 2013, 20:29 przez rudajolka20110 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kelly Wong – Z australijskiej sceny driftu. Jeździ Nissanem Cefiro A31, pod maską RB25DET o mocy 340 KM. Jeden z redaktorów SPEEDHUNTERS nazwał ją najlepszym żeńskim drifterem na świecie.
    Z australijskiej sceny driftu. Jeździ Nissanem Cefiro A31, pod maską RB25DET o mocy 340 KM. Jeden z redaktorów SPEEDHUNTERS nazwał ją najlepszym żeńskim drifterem na świecie.