Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Mustang – Rok produkcji 2013, 3.7 litra, 305 koni mechanicznych.
    Rok produkcji 2013, 3.7 litra, 305 koni mechanicznych.
    4 lipca 2016, 17:32 przez adriandm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Prywatne

    BMW M760Li V12 TwinPower Turbo - Motor Show Poznań 2016
    Engine: 6.6L 600 HP, 800 Nm
    0-100: 3.7s
    Vmax: 305 km/h

    www.facebook.com/motocamil94/
    4 kwietnia 2016, 20:12 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94

    Dystans 800 metrów (1/2 mili) Integra przekracza z prędkością ponad 305 km/h (190 mph).
    19 września 2015, 12:51 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W aucie został zmodyfikowany układ wydechowy, założony sportowy intercooler, oraz napisany indywidualny program silnika. Efekt po strojeniu to 305 ps i 400 Nm.
    1 czerwca 2015, 23:51 przez ~bystry96 | Do ulubionych | Skomentuj
    MV Agusta F4 – Włoskie cudeńko.
Pojemność silnika: 998 cm³
Moc maksymalna: 200 KM/13400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 114 Nm/9200 obr/min
Prędkość maksymalna: 305 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4s
    Włoskie cudeńko.
    Pojemność silnika: 998 cm³
    Moc maksymalna: 200 KM/13400 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 114 Nm/9200 obr/min
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4s
    4 listopada 2014, 15:55 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe Audi RS 6 – pod maską 560 KM! – Ta wyczynowa limuzyna do „setki” przyspiesza w 3,9 sekundy kończąc rozpędzanie się przy 305 km/h. Silnik 4.0 TFSI ma w tym przypadku moc 560 KM i zadowala się przy tym podobno spalaniem 9,6 litrami na 100 km. Producent podkreśla, że to w dużej mierze zasługa systemu cylindrów odłączanych na żądanie (COD).
    Ta wyczynowa limuzyna do „setki” przyspiesza w 3,9 sekundy kończąc rozpędzanie się przy 305 km/h. Silnik 4.0 TFSI ma w tym przypadku moc 560 KM i zadowala się przy tym podobno spalaniem 9,6 litrami na 100 km. Producent podkreśla, że to w dużej mierze zasługa systemu cylindrów odłączanych na żądanie (COD).
    Nowe Audi RS7 Sportback – 4.0 V8 twin-turbo i 560 KM! – Dziś niemiecki producent pokazał najmocniejszą odmianę tego modelu, czyli RS7 Sportback. Pod maską również znalazło się 4-litrowe V8 twin-turbo (TFSI), ale tym razem wzmocnione do 560 KM. Kierowca ma do dyspozycji równie imponujący moment obrotowy – 700 Nm. Jest on dostępny w bardzo dużym zakresie, od 1750 do 5500 obr./min. Tak mocna jednostka napędowa w połączeniu z napędem na 4 koła przekłada się na imponujące osiągi. Auto osiąga 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna jest zależna od wersji wyposażenia i wynosi 250, 280 lub nawet 305 km/h.
    Dziś niemiecki producent pokazał najmocniejszą odmianę tego modelu, czyli RS7 Sportback. Pod maską również znalazło się 4-litrowe V8 twin-turbo (TFSI), ale tym razem wzmocnione do 560 KM. Kierowca ma do dyspozycji równie imponujący moment obrotowy – 700 Nm. Jest on dostępny w bardzo dużym zakresie, od 1750 do 5500 obr./min. Tak mocna jednostka napędowa w połączeniu z napędem na 4 koła przekłada się na imponujące osiągi. Auto osiąga 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna jest zależna od wersji wyposażenia i wynosi 250, 280 lub nawet 305 km/h.
    Najmocniejsze BMW M5 w 30-letniej historii – ma 600 KM i 700 Nm! – Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

    Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.