Szukaj
Znalazłem 55 takich materiałów
PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_caroseria
Lista dotychczasowych modyfikacji:
1. Down pipe: TurboWorks
2. GPF Bypass: Milltek
3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
14. Hamulce: WRK Brakes
15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
Osiągi:
Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
Silnik: V6 120 stopni (hybryda)
Pojemnosc: 2992cc (Twin Turbo)
MOC: 830PS TOTAL
CV z Litra: 221CV/litr
ICE Power: 663CV
ELECTRIC POWER: 167CV
Moment: 740NM
Redline: 8500rpm
Zasięg na prądzie: 25km
Pojemność baterii: 7.45 kWh
0-100 w 2.9s
0-200 w 7,3s
Vmax: ponad 330km/h
Hamowanie: 200- 0 na odcinku 107m
Czas na torze Fiorano: 1:21s
Wymiary: 4565/1958/1187
Masa (DRY): 1470kg
Rozkład masy: 40F / 60R
Pojemność zbiornika: 65 Litrow
Skrzynia: F1 DCT 8B
Koła: 245/35 ZR20 i 305/35 ZR20
Opony: Michelin Pilot Sport 4S
Hamulce: 40cm z przodu (karbon ceramika)
350 kg docisku aero
Ceny: od 270k EURO
Konkurencja: McLaren Artura
Mamy poskładane to lecimy w trasę do Spojkar zostawić auto do pocięcia.
Dziękujemy ElixirFilms za poskładanie do kupy materiału.
No a przypominam że taka sytuacja występuje najczęściej w samochodach przednio napędowych i objawia się tym że samochód nie chce skręcać w zakręcie i zmierza prosto na drzewo.
Więc jakiś czas temu producenci samochodowi stwierdzili że maksymalna moc na przednią oś to około 230 koni. Oczywiście było kilku śmiałków którzy dawali więcej, ale objawiało się to tym że o ostrym pokonywaniu zakrętów mogłeś zapomnieć.
Tylko nasz dzisiejszy bohater kompletnie się tym nie przejmował i ma aż 305 koni które muszą na drogę przednie koła!
CZY TE AUTO W OGÓLE SKRĘCAŁO?
Przekonaj się w tym odcinku #szybkiLCM i pamiętaj, że nie będzie tak normalnie
- tylko Z innej PERSPEKTYWY ;)
Brawura i pomysłowość przyczyniły się do stworzenia AMG Hammera - najszybszej i najmocniejszej odmiany popularnego modelu W124. Model w zależności od wersji i wyposażenia (5,6/6.0 V8) mógł kosztować prawie tyle co dwie Testarossy, ale w zamian oferował praktycznie takie same osiągi, tyle że w komfortowej i użytecznej limuzynie. 400 KM mocy, v-max na poziomie 305 km/h i 5-sekundowe przyspieszenie do setki w 1987 roku to był istny kosmos, jednak AMG robiło swoje dopóki miałeś wystarczającą ilość zer na swoim koncie ( i to za jakąś cyfrą nie będącą zerem).
Od 1986 do 1991 roku powstało jedynie około 30 sztuk modelu. Do dziś przetrwało zaledwie kilkanaście, w tym także jedyny egzemplarz, indywidualnie kompletowanego Hammera w KOMBI. Wagon powstał na specjalne zamówienie i został zbudowany na bazie W124 w kombi z silnikiem Diesla w Kanadzie, przez co jego wykonanie jest porównywalne z europejskimi modelami.
Bestia z 6-litrowym sercem wystąpiła w ostatnim odcinku Petrolicious. W filmie możecie posłuchać opowieści Jonathana, który jest w posiadaniu tego klasyka od przeszło 7 lat.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›