Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SPECKA:

    Silnik: V6 120 stopni (hybryda)
    Pojemnosc: 2992cc (Twin Turbo)
    MOC: 830PS TOTAL
    CV z Litra: 221CV/litr
    ICE Power: 663CV
    ELECTRIC POWER: 167CV
    Moment: 740NM
    Redline: 8500rpm
    Zasięg na prądzie: 25km
    Pojemność baterii: 7.45 kWh
    0-100 w 2.9s
    0-200 w 7,3s
    Vmax: ponad 330km/h
    Hamowanie: 200- 0 na odcinku 107m
    Czas na torze Fiorano: 1:21s
    Wymiary: 4565/1958/1187
    Masa (DRY): 1470kg
    Rozkład masy: 40F / 60R
    Pojemność zbiornika: 65 Litrow
    Skrzynia: F1 DCT 8B
    Koła: 245/35 ZR20 i 305/35 ZR20
    Opony: Michelin Pilot Sport 4S
    Hamulce: 40cm z przodu (karbon ceramika)
    350 kg docisku aero
    Ceny: od 270k EURO
    Konkurencja: McLaren Artura
    10 sierpnia 2021, 13:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W końcu przyszły felgi ROTIFORM wg naszego pomysłu i parametrów (19x14 i 19x11) to idziemy dalej... Oponki ze SklepOpon.com - Vredestein 245/35 i 305/30...
    Mamy poskładane to lecimy w trasę do Spojkar zostawić auto do pocięcia.
    Dziękujemy ElixirFilms za poskładanie do kupy materiału.
    20 października 2020, 10:03 przez ~MAPETTUNING | Do ulubionych | Skomentuj
    18 lipca 2020, 23:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 lipca 2020, 23:41 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Francuski samochód osobowy klasy średniej niższej produkowany w latach 1977-1989 pod marką Peugeot.
    24 czerwca 2019, 23:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym odcinku #szybkiLCM poznasz bohatera który zmierzył z zjawiskiem podsterowności.

    No a przypominam że taka sytuacja występuje najczęściej w samochodach przednio napędowych i objawia się tym że samochód nie chce skręcać w zakręcie i zmierza prosto na drzewo.

    Więc jakiś czas temu producenci samochodowi stwierdzili że maksymalna moc na przednią oś to około 230 koni. Oczywiście było kilku śmiałków którzy dawali więcej, ale objawiało się to tym że o ostrym pokonywaniu zakrętów mogłeś zapomnieć.

    Tylko nasz dzisiejszy bohater kompletnie się tym nie przejmował i ma aż 305 koni które muszą na drogę przednie koła!

    CZY TE AUTO W OGÓLE SKRĘCAŁO?

    Przekonaj się w tym odcinku #szybkiLCM i pamiętaj, że nie będzie tak normalnie
    - tylko Z innej PERSPEKTYWY ;)
    W latach 80. ubiegłego wieku, gdy silniki o mocy 200+ KM były uważane za demony prędkość, AMG - nadworny tuner marki Mercedes-Benz, postanowił stworzyć model, który zmieni reguły gry i będzie mostem między komfortem klasy wyższej, a osiągami ówczesnych supersamochodów.

    Brawura i pomysłowość przyczyniły się do stworzenia AMG Hammera - najszybszej i najmocniejszej odmiany popularnego modelu W124. Model w zależności od wersji i wyposażenia (5,6/6.0 V8) mógł kosztować prawie tyle co dwie Testarossy, ale w zamian oferował praktycznie takie same osiągi, tyle że w komfortowej i użytecznej limuzynie. 400 KM mocy, v-max na poziomie 305 km/h i 5-sekundowe przyspieszenie do setki w 1987 roku to był istny kosmos, jednak AMG robiło swoje dopóki miałeś wystarczającą ilość zer na swoim koncie ( i to za jakąś cyfrą nie będącą zerem).

    Od 1986 do 1991 roku powstało jedynie około 30 sztuk modelu. Do dziś przetrwało zaledwie kilkanaście, w tym także jedyny egzemplarz, indywidualnie kompletowanego Hammera w KOMBI. Wagon powstał na specjalne zamówienie i został zbudowany na bazie W124 w kombi z silnikiem Diesla w Kanadzie, przez co jego wykonanie jest porównywalne z europejskimi modelami.


    Bestia z 6-litrowym sercem wystąpiła w ostatnim odcinku Petrolicious. W filmie możecie posłuchać opowieści Jonathana, który jest w posiadaniu tego klasyka od przeszło 7 lat.
    11 września 2017, 15:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj