Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Więc na "majowy" – 1.9 TDI AFN, CHIP-140 PS 305 NM...
    1.9 TDI AFN, CHIP-140 PS 305 NM...
    2 maja 2014, 21:41 przez spirit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nietypowy problem z 500-konnym Chevroletem Camaro Z28. – W pewnym momencie testów nowego Camaro Z28 z 7-litrowym V8 pod maską wykryto dziwne wibracje w okolicach kół. 

Okazuje się, że przyczyną była ogromna moc silnika i duża skuteczność hamulców z którymi nie poradziły sobie bardzo szerokie opony 305 mm. Jednak nie poradziły sobie w zupełnie inny sposób przychodzi wam do głowy. Opony  tak dobrze trzymały się drogi, że podczas przejazdów na torze obracały się… wokół felgi – o całe 360 stopni.
    W pewnym momencie testów nowego Camaro Z28 z 7-litrowym V8 pod maską wykryto dziwne wibracje w okolicach kół.

    Okazuje się, że przyczyną była ogromna moc silnika i duża skuteczność hamulców z którymi nie poradziły sobie bardzo szerokie opony 305 mm. Jednak nie poradziły sobie w zupełnie inny sposób przychodzi wam do głowy. Opony tak dobrze trzymały się drogi, że podczas przejazdów na torze obracały się… wokół felgi – o całe 360 stopni.
    Lincoln Navigator Sąsiadki – Samochód sąsiadki, (Moc 305 KM / 224 kW)
    Samochód sąsiadki, (Moc 305 KM / 224 kW)
    1 kwietnia 2014, 11:47 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne zdjecie

    Nowe Subaru – WRX STI wyposażony został w 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Dzięki niemu auto oferuje 305 KM mocy (przy 6000 obr./min) oraz 393 Nm momentu obrotowego (przy 4000 obr./min).
    WRX STI wyposażony został w 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Dzięki niemu auto oferuje 305 KM mocy (przy 6000 obr./min) oraz 393 Nm momentu obrotowego (przy 4000 obr./min).
    Pontiac Trans Am WS6 – Można twierdzić, ze to "muskuł" i kiepsko jeździ, ale w rzeczywistości podobny do Corvette, czyli na nasze standardy nie tak źle

Moc? Ile zdań, tyle odpowiedzi. Jedni mówią, że 265, drudzy 305.

Spalanie?
Pewnie około za 20L/100
Na pewno nie jest to auto na co dzień, ale przecież można kupić Pontiaca  na weekendy, a do normalnej jazdy Ibizę III z 1,2
    Można twierdzić, ze to "muskuł" i kiepsko jeździ, ale w rzeczywistości podobny do Corvette, czyli na nasze standardy nie tak źle

    Moc? Ile zdań, tyle odpowiedzi. Jedni mówią, że 265, drudzy 305.

    Spalanie?
    Pewnie około za 20L/100
    Na pewno nie jest to auto na co dzień, ale przecież można kupić Pontiaca na weekendy, a do normalnej jazdy Ibizę III z 1,2
    25 lutego 2014, 19:58 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Peugeot 305 – Ktoś płakał że mało francuzów to dodaję ciekawego
    Ktoś płakał że mało francuzów to dodaję ciekawego
    11 lutego 2014, 20:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Cadillac Escalade i jego kółko – Wielkie koło
305/30 R26!
Spotkany w Kazimierzu Dolnym
    Wielkie koło
    305/30 R26!
    Spotkany w Kazimierzu Dolnym
    10 listopada 2013, 0:04 przez vanBuuren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Shelby Cobra Daytona – Rodzaj silnika: V8
Typ silnika: HEMI
Pojemność: 4736 cm³
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 OHV
Moc: 380 KM
Moment obrotowy: 530 Nm

Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
Prędkość maksymalna: 305 km/h

Jak na taką moc ma naprawdę imponujące osiągi.
    Rodzaj silnika: V8
    Typ silnika: HEMI
    Pojemność: 4736 cm³
    Liczba zaworów: 16
    Liczba zaworów na cylinder: 2 OHV
    Moc: 380 KM
    Moment obrotowy: 530 Nm

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h

    Jak na taką moc ma naprawdę imponujące osiągi.
    20 sierpnia 2013, 21:34 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Współczesne samochody sportowe poruszają się po torze wyścigowym niczym przyklejone do nawierzchni. Jednak kiedyś konstrukcje nie były aż tak dopracowane i często ich tył tracił przyczepność w ciasnych zakrętach, co pokazuje film na torze Spa z Isderą Imperator w roli głównej.
    Isdera Imperator, to auto pochodzące z lat 80-tych, co zdradza jego sportowa i charakterystyczna na tamte lata stylistyka. Samochód był oparty na koncepcyjnym Mercedesie CW311, przez co wydaje się jakby był maszyną dawnych filmów Science Fiction.Imperator ma potężny 6-litrowy silnik V8 pochodzący od AMG. Jego moc, to całkiem spore jak na tamte lata 425 KM, przez co auto osiąga „setkę” w 5,7 sekundy i rozpędza się do maksymalnych 305 km/h.Początkowo, Isdera miała otrzymać trochę mniejszy silnik, bo 5-litrową V8 Mercedesa, ale następnie pojawił się pomysł o jednostce o objętości 5,6 litra, również V8. Na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i wstawił do pojazdu słusznych rozmiarów 6-litrowy silnik widlasty.
    Obecnie Isdera Imperator 108i, to niezwykle rzadki samochód, więc prawdopodobnie ciężko będzie go kiedykolwiek zobaczyć w rzeczywistości, ale mamy dla Was za to krótki film pokazujący jak świetnie zachowuje się to auto na torze wyścigowym.
    3 sierpnia 2013, 21:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj