Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rimac Concept One – Elektryczny hipersamochód produkowany przez chorwacką markę Rimac w latach 2013-2014. We wrześniu 2011 roku podczas wystawy samochodowej IAA w niemieckim Frankfurcie nad Menem powstałe dwa lata wcześniej przedsiębiorstwo Rimac Automobili przedstawiło swój pierwszy samodzielnie zbudowany od podstaw Concept One. Wyczynowy pojazd był pierwszym w historii hipersamochodem o napędzie w pełni elektrycznym, stanowiącym alternatywę dla produktów konkurencji, skoncentrowanej wówczas na konwencjonalnych, spalinowych napędach. Za projektem stylistycznym stoi austriacki stylista Adriano Mudri, który nadał pojazdowi charakterystyczne, muskularne proporcje z trójbryłowym nadwoziem o wysuniętym, szpiczastym przodzie. Napęd samochodu stanowi elektryczny układ charakteryzujący się silnikiem o mocy 1088 KM i momencie obrotowym 3796 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy. Napęd Concept One współtworzy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który dzięki pojemności 82 kWh, według deklaracji producenta, ma pozwalać na przejechanie na jednym ładowaniu ok. 600 kilometrów, lecz według późniejszych pomiarów realny zasięg wynosi jednak 330 kilometrów.
    Elektryczny hipersamochód produkowany przez chorwacką markę Rimac w latach 2013-2014. We wrześniu 2011 roku podczas wystawy samochodowej IAA w niemieckim Frankfurcie nad Menem powstałe dwa lata wcześniej przedsiębiorstwo Rimac Automobili przedstawiło swój pierwszy samodzielnie zbudowany od podstaw Concept One. Wyczynowy pojazd był pierwszym w historii hipersamochodem o napędzie w pełni elektrycznym, stanowiącym alternatywę dla produktów konkurencji, skoncentrowanej wówczas na konwencjonalnych, spalinowych napędach. Za projektem stylistycznym stoi austriacki stylista Adriano Mudri, który nadał pojazdowi charakterystyczne, muskularne proporcje z trójbryłowym nadwoziem o wysuniętym, szpiczastym przodzie. Napęd samochodu stanowi elektryczny układ charakteryzujący się silnikiem o mocy 1088 KM i momencie obrotowym 3796 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy. Napęd Concept One współtworzy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który dzięki pojemności 82 kWh, według deklaracji producenta, ma pozwalać na przejechanie na jednym ładowaniu ok. 600 kilometrów, lecz według późniejszych pomiarów realny zasięg wynosi jednak 330 kilometrów.
    31 sierpnia 2022, 20:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Shelby Daytona Coupe – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod amerykańską marką Shelby w latach 1964–1965. Daytona została opracowana przez Carrolla Shelby jako lekki samochód sportowy opracowany na płycie podłogowej roadstera Shelby Cobra, otrzymując unikalny, aerodynamiczny wygląd dostosowany do osiągnięcia jak najmniejszych oporów nadwozia. Zostało zbudowanych tylko 6 egzemplarzy Daytona do celów wyścigowych w latach 1964-1965, ponieważ Carroll Shelby został przeniesiony do prac nad projektem Forda GT40. Samochód napędzany jest 4,7-litrowym V8 HEMI o mocy 380 KM i momencie obrotowym 530 Nm co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 4,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h. Shelby Daytona odniósł zwycięstwo w 24h Le Mans w 1964 roku oraz w Kategorii GT w 1965 roku.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod amerykańską marką Shelby w latach 1964–1965. Daytona została opracowana przez Carrolla Shelby jako lekki samochód sportowy opracowany na płycie podłogowej roadstera Shelby Cobra, otrzymując unikalny, aerodynamiczny wygląd dostosowany do osiągnięcia jak najmniejszych oporów nadwozia. Zostało zbudowanych tylko 6 egzemplarzy Daytona do celów wyścigowych w latach 1964-1965, ponieważ Carroll Shelby został przeniesiony do prac nad projektem Forda GT40. Samochód napędzany jest 4,7-litrowym V8 HEMI o mocy 380 KM i momencie obrotowym 530 Nm co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 4,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h. Shelby Daytona odniósł zwycięstwo w 24h Le Mans w 1964 roku oraz w Kategorii GT w 1965 roku.
    28 sierpnia 2022, 18:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M3 E92 GTS – M3 jest sportową wersją samochodów BMW opartą na serii 3. Pierwsze M3 pojawiło się w 1985 roku. M3 E92 zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2007 roku. E92 produkowano w latach 2007-2013. Ostatni egzemplarz M3 coupe opuścił fabrykę w lipcu 2013, natomiast zakończenie produkcji M3 Convertible miało miejsce we wrześniu 2013 roku. Jednocześnie niemiecki koncern podjął decyzję, że nie będzie kolejnej generacji M3 w wersji coupe oraz cabrio. Wersje te zostały zastąpione przez BMW M4 coupe oraz M4 cabrio. M3 E92 GTS zostało zaprezentowane w listopadzie 2009 roku. Do napędu został użyty silnik V8 o pojemności 4,4 l w oparciu o 4,0-litrowy silnik montowany standardowym M3, który generuje moc 450 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,4 skeundy. Wyprodukowano tylko 99 egzemplarzy E92 GTS.
    M3 jest sportową wersją samochodów BMW opartą na serii 3. Pierwsze M3 pojawiło się w 1985 roku. M3 E92 zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2007 roku. E92 produkowano w latach 2007-2013. Ostatni egzemplarz M3 coupe opuścił fabrykę w lipcu 2013, natomiast zakończenie produkcji M3 Convertible miało miejsce we wrześniu 2013 roku. Jednocześnie niemiecki koncern podjął decyzję, że nie będzie kolejnej generacji M3 w wersji coupe oraz cabrio. Wersje te zostały zastąpione przez BMW M4 coupe oraz M4 cabrio. M3 E92 GTS zostało zaprezentowane w listopadzie 2009 roku. Do napędu został użyty silnik V8 o pojemności 4,4 l w oparciu o 4,0-litrowy silnik montowany standardowym M3, który generuje moc 450 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,4 skeundy. Wyprodukowano tylko 99 egzemplarzy E92 GTS.
    24 lipca 2022, 19:27 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #povdrivertv #HyundaiIoniq5 #Ioniq5 #Hyundai #testdrive
    Subaru WRX STI – Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    24 czerwca 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 288 GTO – Supersamochód produkowany przez włoską firmę Ferrari, został zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 1984 roku. 288 GTO pierwotnie stworzono z myślą o startach w grupie B rajdowych mistrzostw świata, jednakże nigdy w tejże grupie nie wystartowało. Likwidacja grupy B w związku z wypadkiem Toivonena spowodowała zatrzymanie produkcji 288, przez co powstało jedynie 277 sztuk tego samochodu. 288 GTO był stylizowany przez Pininfarinę we współpracy z ekspertami Ferrari od aerodynamiki. W Ferrari 308 silnik V8 był instalowany poprzecznie za kabiną kierowcy, ze skrzynią biegów poniżej bloku silnika. W GTO silnik leżał podłużnie, a skrzynia biegów leżała za silnikiem. Ten klasyczny wyścigowy układ miał szereg nowych zalet, ale główną było to, że łatwiejszy był dostęp zarówno do silnika, jak i do skrzyni biegów, a to wielka zaleta podczas wyścigu. Obniżyło to środek ciężkości całego pojazdu. Nazwa 288 informuje, że silnik V8 ma pojemności 2,8 l. Silnik ten generuje moc maksymalną 400 KM i moment obrotowy 496 Nm, dzięki czemu 288 GTO przyspiesza do 100 km/h w 4,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
    Supersamochód produkowany przez włoską firmę Ferrari, został zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 1984 roku. 288 GTO pierwotnie stworzono z myślą o startach w grupie B rajdowych mistrzostw świata, jednakże nigdy w tejże grupie nie wystartowało. Likwidacja grupy B w związku z wypadkiem Toivonena spowodowała zatrzymanie produkcji 288, przez co powstało jedynie 277 sztuk tego samochodu. 288 GTO był stylizowany przez Pininfarinę we współpracy z ekspertami Ferrari od aerodynamiki. W Ferrari 308 silnik V8 był instalowany poprzecznie za kabiną kierowcy, ze skrzynią biegów poniżej bloku silnika. W GTO silnik leżał podłużnie, a skrzynia biegów leżała za silnikiem. Ten klasyczny wyścigowy układ miał szereg nowych zalet, ale główną było to, że łatwiejszy był dostęp zarówno do silnika, jak i do skrzyni biegów, a to wielka zaleta podczas wyścigu. Obniżyło to środek ciężkości całego pojazdu. Nazwa 288 informuje, że silnik V8 ma pojemności 2,8 l. Silnik ten generuje moc maksymalną 400 KM i moment obrotowy 496 Nm, dzięki czemu 288 GTO przyspiesza do 100 km/h w 4,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
    Aston Martin Rapide S – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez brytyjskiego Aston Martina w latach 2010-2020. Samochód koncepcyjny został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w 2006 roku. Wersję produkcyjną zaprezentowano trzy lata później podczas targów we Frankfurcie. Nazwa Rapide wywodzi się od Lagondy Rapide - sportowego sedana produkowanego w latach 1961 - 1964 przez firmę Lagonda, która obecnie należy do Astona Martina. Samochód bazuje na modelu DB9. W 2013 roku zaprezentowano odświeżoną oraz mocniejszą odmianę oznaczoną literą S wyposażoną w ten sam silnik V12 5,9 l o zwiększonej o 81 KM mocy do 558 KM. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji delikatnie przemodelowano grill oraz tylny spojler, a wnętrze pojazdu wzbogacono o dwukolorową skórzaną tapicerkę, czujniki cofania oraz rozbudowany system multimedialny. Rapide S przyspiesza 0-100 km/h w 4,9 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez brytyjskiego Aston Martina w latach 2010-2020. Samochód koncepcyjny został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w 2006 roku. Wersję produkcyjną zaprezentowano trzy lata później podczas targów we Frankfurcie. Nazwa Rapide wywodzi się od Lagondy Rapide - sportowego sedana produkowanego w latach 1961 - 1964 przez firmę Lagonda, która obecnie należy do Astona Martina. Samochód bazuje na modelu DB9. W 2013 roku zaprezentowano odświeżoną oraz mocniejszą odmianę oznaczoną literą S wyposażoną w ten sam silnik V12 5,9 l o zwiększonej o 81 KM mocy do 558 KM. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji delikatnie przemodelowano grill oraz tylny spojler, a wnętrze pojazdu wzbogacono o dwukolorową skórzaną tapicerkę, czujniki cofania oraz rozbudowany system multimedialny. Rapide S przyspiesza 0-100 km/h w 4,9 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
    Bentley Mulsanne Speed – Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera modelu miała miejsce w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż ruszyła rok później, latem 2010 roku. We wrześniu 2014 roku Bentley zaprezentował usportowioną wersję o nazwie Mulsanne Speed. Samochód wyróżnia się m.in. specjalnymi, polerowanymi felgami ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali, ciemnymi kratownicami wlotów powietrza i innym wykończeniem wnętrza. Samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 537 KM i moment obrotowy 1100 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 sekund. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.
    Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera modelu miała miejsce w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż ruszyła rok później, latem 2010 roku. We wrześniu 2014 roku Bentley zaprezentował usportowioną wersję o nazwie Mulsanne Speed. Samochód wyróżnia się m.in. specjalnymi, polerowanymi felgami ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali, ciemnymi kratownicami wlotów powietrza i innym wykończeniem wnętrza. Samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 537 KM i moment obrotowy 1100 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 sekund. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.