Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Fejk S4 – Moja Adela A4 3.0 TDI 275KM oraz 545NM
    Moja Adela A4 3.0 TDI 275KM oraz 545NM
    VW w8 –
    8 kwietnia 2016, 13:20 przez ~meetz | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mitsubishi FTO GPvR + Mitsubishi Eclipse GSX – 6A12 Mivec (197KM) + 4G63T 4WD (275KM).

Foto z przygotowań materiału do filmu o pierwszej części Gran Turismo.
    6A12 Mivec (197KM) + 4G63T 4WD (275KM).

    Foto z przygotowań materiału do filmu o pierwszej części Gran Turismo.
    VW Passat W8 – Silnik 4.0l o mocy 275km + napęd na cztery koła.
Niby niepozorne "Passerati", a nie jednemu ściągnie uśmieszek z twarzy.
    Silnik 4.0l o mocy 275km + napęd na cztery koła.
    Niby niepozorne "Passerati", a nie jednemu ściągnie uśmieszek z twarzy.
    VW Passat W8 – Ładnie ujęte 275KM.
    Ładnie ujęte 275KM.
    13 października 2014, 18:16 przez dawidoo1190 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne/internet

    Przekroje samochodów "Ferrari Testarossa 1986" – SILNIK:
pojemność skokowa:  4942cm3
moc:  390KM
moment obr.:  490Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  V12
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  82.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  9.30:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.2s
prędkość maksymalna:  275km/h
stosunek mocy do masy:  0.256KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4485mm
szerokość:  1976mm
wysokość:  1130mm
rozstaw osi:  2550mm
prześwit:  140mm
masa:  1506kg
pojemność zbiornika paliwa:  115litrów

CIEKAWOSTKI:
-Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
-Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
-Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    SILNIK:
    pojemność skokowa: 4942cm3
    moc: 390KM
    moment obr.: 490Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: V12
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 82.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.30:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
    prędkość maksymalna: 275km/h
    stosunek mocy do masy: 0.256KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4485mm
    szerokość: 1976mm
    wysokość: 1130mm
    rozstaw osi: 2550mm
    prześwit: 140mm
    masa: 1506kg
    pojemność zbiornika paliwa: 115litrów

    CIEKAWOSTKI:
    -Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
    -Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
    -Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    29 lipca 2014, 15:07 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E46 – M-Pakiet w środku i na zewnątrz. 3.0D, 275KM.
    M-Pakiet w środku i na zewnątrz. 3.0D, 275KM.
    2 lipca 2014, 20:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Volkswagen Golf A59 - Rajdowa wersja Golfa III – latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
liczba zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg
    Latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
    Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
    Dane techniczne:
    pojemność silnika: 1999cm³
    liczba zaworów: 16
    Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Prędkość maksymalna: >250km/h
    Przyspieszenie 0-100: 4,2s
    Masa własna: 1373kg
    31 października 2013, 20:44 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj