Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 531 takich materiałów
    8 listopada 2019, 9:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S8 D2 Vossen vle-1 – Audi S8 D2 na feldze vossen vle-1 et30 10,5j r20 opona 255 30 20. Felgi po zrobieniu na mój pomysł. Zawieszenie pneumatyczne. Pozdrawiam
    Audi S8 D2 na feldze vossen vle-1 et30 10,5j r20 opona 255 30 20. Felgi po zrobieniu na mój pomysł. Zawieszenie pneumatyczne. Pozdrawiam
    I dlaczego jest tak drogo? – By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    5 sierpnia 2019, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ograniczenie prędkości – poniżej 50 km/h powinno być ustawowo zakazane, a drogi wymagające takich ograniczeń powinny być natychmiast przebudowane !!!

Nie dotyczy to stref osiedlowych, dróg zakładowych, ograniczenie prędkości w tym razie powinno być do 30 km/h, a nie jak dotychczas jakie sobie spółdzielnia mieszkaniowa lub właściciel zakładu zarzyczy (np 5 km/h, 10 km/h). Progi zwalniające też powinny być ustawowo zabronione.

To samo tyczy się obszaru zabudowanego gdzie ograniczenie powinno być 70 km/h, a w niezabudowanym 130 km/h. Na autostradzie nie powinno być żadnych ograniczeń prędkości.

Prędkości minimalne powinny być ustawowo na autostradzie 70 km/h na prawym pasie, 100 km/h na lewym pasie, a poza miastem 50 km/h. Wozy konne, jeźdźcie i ciągniki rolnicze które nie osiągają 50 km/h nie powinny być dopuszczone do ruchu.

A co do korków i dużej liczby samochodów to powinni ludzie mieć maks 1 samochód, i ludzie słabo umiejący jeździć nie powinni mieć samochodu. 

Na drogach głównych w mieście powinny być zakazane przejścia dla pieszych i powinny być tunele podziemne do przejścia.
    Poniżej 50 km/h powinno być ustawowo zakazane, a drogi wymagające takich ograniczeń powinny być natychmiast przebudowane !!!

    Nie dotyczy to stref osiedlowych, dróg zakładowych, ograniczenie prędkości w tym razie powinno być do 30 km/h, a nie jak dotychczas jakie sobie spółdzielnia mieszkaniowa lub właściciel zakładu zarzyczy (np 5 km/h, 10 km/h). Progi zwalniające też powinny być ustawowo zabronione.

    To samo tyczy się obszaru zabudowanego gdzie ograniczenie powinno być 70 km/h, a w niezabudowanym 130 km/h. Na autostradzie nie powinno być żadnych ograniczeń prędkości.

    Prędkości minimalne powinny być ustawowo na autostradzie 70 km/h na prawym pasie, 100 km/h na lewym pasie, a poza miastem 50 km/h. Wozy konne, jeźdźcie i ciągniki rolnicze które nie osiągają 50 km/h nie powinny być dopuszczone do ruchu.

    A co do korków i dużej liczby samochodów to powinni ludzie mieć maks 1 samochód, i ludzie słabo umiejący jeździć nie powinni mieć samochodu.

    Na drogach głównych w mieście powinny być zakazane przejścia dla pieszych i powinny być tunele podziemne do przejścia.
    25 czerwca 2019, 21:21 przez ~Nzz | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: Tak aby było lepiej
    Czyżby to był pierwszy krok do szatańskich i drogich aut autonomicznych?!
    29 maja 2019, 18:07 przez pojechani (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: pojechani.tv
    Pościg za skradzionym samochodem kończy się strzelaniną w której zginęli kierowca 22-letnia Megan Rivera i jej pasażer, 30-letni De'Angelo Brown. Po przeszukaniu w samochodzie Policja znalazła nielegalną broń i kokainę.
    14 maja 2019, 19:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opływowe kształty – Motocykl Killinger & Freund z lat 30-tych. Ciekawostką jest silnik - 3-cylindrowa gwiazda 2t o pojemności 600cm3, umieszczona w przednim kole. Bazował na motocyklach Megola, od których różnił się głównie budową ramy i metalowymi osłonami.
    Motocykl Killinger & Freund z lat 30-tych. Ciekawostką jest silnik - 3-cylindrowa gwiazda 2t o pojemności 600cm3, umieszczona w przednim kole. Bazował na motocyklach Megola, od których różnił się głównie budową ramy i metalowymi osłonami.
    26 kwietnia 2019, 22:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Największą zaletą K2 suchego smaru do łańcucha jest to ,że w momencie aplikacji jest on płynny, dzięki czemu penetruje wszystkie elementy łańcucha. Natomiast po ok. 30 min tężeje, pozostawiając, przeźroczystą warstwę smarująco-ochronną. Warstwa ta niezwykle mocno przywiera do łańcucha, dzięki czemu nie odpada od niego w czasie jazdy. Przez co motocykl pozostaje czysty, a interwały pomiędzy kolejnymi smarowaniami mogą zostać wydłużone, ponieważ smar pozostaje na swoim miejscu zamiast chlapać na elementy takie jak koła czy wahacz.