Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 68 takich materiałów
    SPECKA:

    Silnik: V6 120 stopni (hybryda)
    Pojemnosc: 2992cc (Twin Turbo)
    MOC: 830PS TOTAL
    CV z Litra: 221CV/litr
    ICE Power: 663CV
    ELECTRIC POWER: 167CV
    Moment: 740NM
    Redline: 8500rpm
    Zasięg na prądzie: 25km
    Pojemność baterii: 7.45 kWh
    0-100 w 2.9s
    0-200 w 7,3s
    Vmax: ponad 330km/h
    Hamowanie: 200- 0 na odcinku 107m
    Czas na torze Fiorano: 1:21s
    Wymiary: 4565/1958/1187
    Masa (DRY): 1470kg
    Rozkład masy: 40F / 60R
    Pojemność zbiornika: 65 Litrow
    Skrzynia: F1 DCT 8B
    Koła: 245/35 ZR20 i 305/35 ZR20
    Opony: Michelin Pilot Sport 4S
    Hamulce: 40cm z przodu (karbon ceramika)
    350 kg docisku aero
    Ceny: od 270k EURO
    Konkurencja: McLaren Artura
    10 sierpnia 2021, 13:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jazda po Szczecinie w 100% w trybie elektrycznym.
    27 stycznia 2021, 11:36 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 listopada 2020, 14:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W końcu przyszły felgi ROTIFORM wg naszego pomysłu i parametrów (19x14 i 19x11) to idziemy dalej... Oponki ze SklepOpon.com - Vredestein 245/35 i 305/30...
    Mamy poskładane to lecimy w trasę do Spojkar zostawić auto do pocięcia.
    Dziękujemy ElixirFilms za poskładanie do kupy materiału.
    20 października 2020, 10:03 przez ~MAPETTUNING | Do ulubionych | Skomentuj
    3 września 2020, 22:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 stycznia 2020, 23:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    10 stycznia 2019, 21:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 240 – Volvo 240 244 245
    Volvo 240 244 245
    Audi A4 b8 3.0 TDI Quattro – Moje serducho❤️
    Moje serducho❤️
    I30N – Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    2 października 2017, 17:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj