Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 67 takich materiałów
    Volvo 245 – Gdy zobaczyłem, musiałem sie tym podzielić.
    Gdy zobaczyłem, musiałem sie tym podzielić.
    Maserati Mistral Spyder – Nie Jedna marka samochodowa wpadła na pomysł żeby nazwać model jakimś słynnym wiatrem ( VW Golf, Bora, Vento, Passat, Pagani Zonda, Huayra,....), tym razem chodzi o wiatr wiejący w południowej Francji.
Mistral był ostatnim modelem Maserati który montował pod maską rzędową "szóstke" DOHC pochodzący od wyścigówki 250F.
W zalezności od  roku produkcji silnik miał pojemność 3.5l (235 KM), 3.7l (245 KM), 4l (255 KM).
Mistral został wyprodukowany w 955 egzemplarzach w latach 1963-1970.
    Nie Jedna marka samochodowa wpadła na pomysł żeby nazwać model jakimś słynnym wiatrem ( VW Golf, Bora, Vento, Passat, Pagani Zonda, Huayra,....), tym razem chodzi o wiatr wiejący w południowej Francji.
    Mistral był ostatnim modelem Maserati który montował pod maską rzędową "szóstke" DOHC pochodzący od wyścigówki 250F.
    W zalezności od roku produkcji silnik miał pojemność 3.5l (235 KM), 3.7l (245 KM), 4l (255 KM).
    Mistral został wyprodukowany w 955 egzemplarzach w latach 1963-1970.
    8 listopada 2014, 16:36 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BIS & 245 – Polska & Szwecja.
Volvo 245GL '79 i Fiat BIS '90.
    Polska & Szwecja.
    Volvo 245GL '79 i Fiat BIS '90.
    Ciekawostka: papierowe Audi A7 – Artysta Taras Lesko potrzebował 245-pięciu godzin, aby na 285-pięciu arkuszach papieru stworzyć 750 grafik poszczególnych elementów. Do tego potrzebował komputera, drukarki laserowej, dwóch ploterów tnących, kleju i nożyka. Całą wiedzę podparł rysunkiem technicznym i swoimi zdolnościami. Stworzona replika Audi A7 była gwiazdą na stoisku w autosalonie w Nowym Jorku.
    Artysta Taras Lesko potrzebował 245-pięciu godzin, aby na 285-pięciu arkuszach papieru stworzyć 750 grafik poszczególnych elementów. Do tego potrzebował komputera, drukarki laserowej, dwóch ploterów tnących, kleju i nożyka. Całą wiedzę podparł rysunkiem technicznym i swoimi zdolnościami. Stworzona replika Audi A7 była gwiazdą na stoisku w autosalonie w Nowym Jorku.
    Volvo XC90 – Nie dawno dodałem swoje V70, a teraz ojca Volvo XC90. Długo szukane, ale znalezione na pełnym wypasie i po chipie na 245 koni robi robotę.
    Nie dawno dodałem swoje V70, a teraz ojca Volvo XC90. Długo szukane, ale znalezione na pełnym wypasie i po chipie na 245 koni robi robotę.
    21 lipca 2014, 12:25 przez bambo25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybsza Astra w historii. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM. To najmocniejszy czterocylindrowy motor Opla, jaki kiedykolwiek produkowano.

    Auto stworzone na bazie wersji Cup zostało wyraźnie odelżone. Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.

    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza się na 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.

    Podobnie jak w autach wyścigowych podwozie (sprężyna/a,ortyzator) samochodu można regulować.

    We wnętrzu usunięto tylne siedzenia, a z przodu zamontowano kubełkowe fotele Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Standardem jest oczywiście klatka bezpieczeństwa.
    3 czerwca 2014, 14:02 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najmocniejsze BMW M5 w 30-letniej historii – ma 600 KM i 700 Nm! – Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

    Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Silnik z Toyoty Supry
    18 kwietnia 2014, 13:33 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW serii 4 – Nowe BMW serii 4 xDrive M PAKIET. Pojemność 2,0 245 KM. Koszt nowego to ponad 250 tysięcy zł brutto.
    Nowe BMW serii 4 xDrive M PAKIET. Pojemność 2,0 245 KM. Koszt nowego to ponad 250 tysięcy zł brutto.
    8 kwietnia 2014, 18:54 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Opel Astra OPC EXTREME – Czyżby najszybszy Opel w historii? 

Trochę suchych faktów: 
Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach  5 s  (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    Czyżby najszybszy Opel w historii?

    Trochę suchych faktów:
    Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

    Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
    Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach 5 s (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


    Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


    Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    26 lutego 2014, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl