Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    Nissan 180SX – Samochód zadebiutował w 1989 r. z silnikiem 1.8L (175 KM), stąd odpowiednie cyfry w nazwie modelu, ale po dwóch latach pod maskę zawitała jednostka 2.0L (205 KM), jednak nazwy modelu nie zmieniono. W 1996 r. z okazji faceliftingu pojawiły się lampy które widać na powyższej fotce, w tym roku pojawiła się również inna rzecz, otóż po raz pierwszy pod maskę tego modelu zawitał silnik wolnossący (2.0L 140 KM).
    Samochód zadebiutował w 1989 r. z silnikiem 1.8L (175 KM), stąd odpowiednie cyfry w nazwie modelu, ale po dwóch latach pod maskę zawitała jednostka 2.0L (205 KM), jednak nazwy modelu nie zmieniono. W 1996 r. z okazji faceliftingu pojawiły się lampy które widać na powyższej fotce, w tym roku pojawiła się również inna rzecz, otóż po raz pierwszy pod maskę tego modelu zawitał silnik wolnossący (2.0L 140 KM).
    Kocham swój motocykl i wszystkie inne...
    11 lutego 2016, 10:10 przez ~PRLGarage | Do ulubionych | Skomentuj
    Lanos i nowe koła – Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Lanos i nowe koła – Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    CZ 175 – Mój pojazd.
    Mój pojazd.
    15 września 2015, 15:28 przez ~Szrot | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    wlasne

    Impreza GF4 – GF4 bez turbo po woskowaniu, 175 tyś mil przebiegu.
    GF4 bez turbo po woskowaniu, 175 tyś mil przebiegu.
    Seat Ibiza 6L Cupra R TDI – Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście. 
Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
Pozdrawiam.
    Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście.
    Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
    Pozdrawiam.
    8 czerwca 2015, 22:17 przez artunero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne