Szukaj
Znalazłem 93 takie materiały
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.
UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory
SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.
HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.
WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.
KOŁA:
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
* Z zewnątrz:
- Nowy lakier z palety Kawasaki.
- Delikatnie poszerzone błotniki.
- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).
- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.
- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).
- Nowe opony 175/50.
- Zapinki na masce Momo.
- Nowe zawieszenie gwintowane.
* Wewnątrz:
- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.
- Obrotomierz z Shift Light'em.
- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.
- Nowe pasy szelkowe Sabelt.
- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.
- Sportowa kierownica z nabą.
- Elektryczne szyby.
- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.
- Podniesiony lewarek zmiany biegów.
* Silnik:
- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)
+ Głowica splanowana o 0,7mm
+ Nowy wałek rozrządu 886
+ Dolot + stożek
+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
+ Kolektor wydechowy 4-2-1
+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.
+ Clean look
Skyactiv-D to nowa generacja wysokoprężnych silników Mazdy - lżejszych i bardziej oszczędnych w porównaniu z produkowanymi dotychczas jednostkami MZR-CD. Obecnie motor Skyactiv-D o pojemności 2,2 litra i mocy 150 lub 175 KM dostępny jest w modelu CX-5.
Na tej bazie powstał wyczynowy silnik, który korzysta z seryjnego bloku, ma wtrysk common rail i dwustopniowe turbodoładowanie. Tak jak w przypadku standardowej jednostki Skyactiv-D, stopień sprężania wynosi jedynie 14:1. Efekt? Moc 400 KM przy 5200 obr./min.
Mazda bierze udział w wyścigach serii Grand-Am od czterech lat.
Nissan ze zdjęcia, to typowy driftowóz. 180SX posiada stroker kit TOMEI 2.2, moc 593 KM i 608 Nm momentu obrotowego.