Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    Toyota Corolla, Mitsubishi Mirage, Nissan Lucino. – Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm. 
Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

    W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm.
    Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

    Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    WSK 125 po odrestaurowaniu – Nadal cieszy przyjemnością z jazdy i wyglądem.
Jeżeli się przyjmie dodam więcej.
    Nadal cieszy przyjemnością z jazdy i wyglądem.
    Jeżeli się przyjmie dodam więcej.
    10 listopada 2014, 16:39 przez bialegt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    WSK 175 1980r #1 – Wieśka troszkę zakurzona.
    Wieśka troszkę zakurzona.
    "CZ"as na drugie życie – Jawa CZ 175 1957r z garażu Pradziadka.
Dużo roboty i radochy.
    Jawa CZ 175 1957r z garażu Pradziadka.
    Dużo roboty i radochy.
    24 sierpnia 2014, 20:31 przez Johny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Moja WSK 175 po odrestaurowaniu – WSK 175 z 1974 r.
    WSK 175 z 1974 r.
    8 lipca 2014, 10:20 przez acegori (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Cezet – Moja Cezet 175 po dzisiejszym myciu.
    Moja Cezet 175 po dzisiejszym myciu.
    20 czerwca 2014, 21:15 przez MrKrychu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moja WSK – Oto moja piękna WSK 125 (nie pomyliłem się, tylko boczki są od 175).
Jak wam się podoba?
mam zamiar zamontować do niej kierunkowskazy od 175, co o tym sądzicie? Ciężko jest je zamontować?
    Oto moja piękna WSK 125 (nie pomyliłem się, tylko boczki są od 175).
    Jak wam się podoba?
    mam zamiar zamontować do niej kierunkowskazy od 175, co o tym sądzicie? Ciężko jest je zamontować?
    17 czerwca 2014, 17:21 przez CFANIAK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Toyota 2000GT – Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


Wymiary

Długość	        4176 mm
Szerokość	1600 mm
Wysokość	1161 mm
Rozstaw osi	2329 mm
Masa własna	1125 kg 


Silnik

R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: trzy gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 8,4:1
Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h

Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

    Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


    Wymiary

    Długość 4176 mm
    Szerokość 1600 mm
    Wysokość 1161 mm
    Rozstaw osi 2329 mm
    Masa własna 1125 kg


    Silnik

    R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: trzy gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 8,4:1
    Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 220 km/h

    Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    10 czerwca 2014, 14:43 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapomniane koncepty #1 - Rover CCV  1986 – Rover CCV - Coupe Concept Vehicle. Rovera napędzała 2,5-litrowa jednostka benzynowa w układzie V6, która generowała 175 KM i 217 Nm
    Rover CCV - Coupe Concept Vehicle. Rovera napędzała 2,5-litrowa jednostka benzynowa w układzie V6, która generowała 175 KM i 217 Nm
    9 czerwca 2014, 15:03 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autokult.pl

    Napotkana na Słowacji CZ 175 z 1938roku – Napotkany podczas mototripu po Słowacji starszy pan na swoim leciwym ale jakże pięknym rumaku
    Napotkany podczas mototripu po Słowacji starszy pan na swoim leciwym ale jakże pięknym rumaku
    13 maja 2014, 19:36 przez Graboss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj