Szukaj
Znalazłem 93 takie materiały
Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo
Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika
Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm
Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50
Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
- Pompa paliwa Audi 6 bar
Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3
Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic
Zawieszenie:
- Kit FK -70
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13
Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]
Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
Stopień sprężania - 9,0:1
Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
Masa własna pojazdu - 1320 kg
Prędkość maksymalna - 250 km/h
Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)